Web Analytics Made Easy - Statcounter

پلیس کشمیر اعلام کرد، نیروهای امنیتی هند امروز، چهارشنبه طی یک تیراندازی متقابل در این منطقه یک فرد مظنون به فعالیت شبه‌نظامی را کشتند. در این درگیری یک تن از نیروهای پلیس نیز جان باخت.

به گزارش ایسنا، این نخستین درگیری در کشمیر از زمان لغو وضعیت ویژه در این منطقه است.

پلیس گزارش کرد، در این درگیری که در منطقه "بارامولا" در شمال کشمیر در گرفت، دو تن از نیروهای پلیس زخمی شدند که یکی از آن‌ها در بیمارستان جان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرگزاری رویترز، پس از آن که دولت نارندرا مودی، نخست وزیر هند محدودیت خرید املاک و مشاغل دولتی را برای افرادی که اهل کشمیر نیستند، برداشت، شبه‌نظامیان مخالف حاکمیت هند بر کشمیر که اکثریت جمعیت آن‌ را مسلمانان تشکیل می‌دهند، متعهد شده‌اند که تلاش مسلحانه خود را برای مقابله با تسلط هند بر این منطقه ادامه دهند.

هزاران نیروی امنیتی مضاعف از سوی هند به کشمیر اعزام شده‌اند تا این منطقه را تحت کنترل بگیرند.

به گفته یکی از نیروهای پلیس، این نیروها سه‌شنبه شب به بخش قدیمی "بارامولا" یورش بردند.

وی افزود، مظنونان به فعالیت شبه‌نظامی با پرتاب نارنجک دو نیروی پلیس را زخمی کردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کشمیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۵۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه

سرهنگ فارسی گفت: در اجرای طرح تشدید مبارزه با توزیع کنندگان مواد مخدر و کنترل محور‌های مواصلاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی مراغه در یک عملیات ویژه و با تحقیقات فنی و پلیسی از فعالیت ۲ نفر که با یک دستگاه خودروی پراید در زمینه قاچاق عمده مواد مخدر فعالیت می‌کردند مطلع و موضوع در دستور کار عملیاتی پلیس قرار گرفت.

وی اظهار داشت: با شناسایی کامل مسیر عبور سوداگر مرگ و نوع خودروی وی با هماهنگی‌های لازم تیم‌های ویژه در محدوده شهرستان وارد عمل شدند.

 فرمانده انتظامی مراغه ادامه داد: در یک عملیات غافلگیرانه ماموران با تعقیب و مراقبت لازم خودرو را توقیف و در بازرسی از آن مقدار ۴۴ کیلو و ۲۵۰ گرم تریاک را کشف کردند.

وی با اشاره به اینکه در این رابطه ۲ نفر دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد خاطرنشان کرد: مبارزه بی‌امان پلیس با سوداگران مرگ و قاچاقچیان موادمخدر در دستور کار بوده و شهروندان می‌توانند اخبار و اطلاعات خود را با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • هدف قرار گرفتن عناصر صهیونیست در درگیری با ساکنان کرانه باختری
  • بورل اوضاع غزه بدتر از ویرانه‌های آلمان در جنگ جهانی
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه
  • وضعیت منطقه قبل و بعد از حمله ایران به اسرائیل تغییر کرده است | همه سناریوها را در سطح عملیاتی دقیقا بررسی می‌کنیم
  • یک کشته و ۳ مجروح در واژگونی پراید
  • تراژدی در پیست اتومبیلرانی سریلانکا؛ ۷ نفر کشته شدند (+فیلم)
  • بلومبرگ: نیروهای اوکراینی به نقطه شکست می‌رسند
  • اختلاف‌شخصی در مهاباد ۳ کشته و زخمی برجا گذاشت
  • (ویدئو) فیلمی عجیب از شورش مهاجران افغان در فرانسه؛ جسد دو افغان به آتش کشیده شد!
  • نبرد مسلحانه نیروهای فلسطینی با اشغالگران در کرانه باختری