Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-20@01:04:22 GMT

علت مرگ دسته جمعی یک خانواده در جزیره لاوان

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۳۵۴۹۳

علت مرگ دسته جمعی یک خانواده در جزیره لاوان

با اعلام خبر مرگ دسته جمعی اعضای یک خانواده در جزیره لاوان عوامل انتظامی شهرستان بندرلنگه و دو اکیپ از مأموران مبارزه با قتل و بررسی صحنه جرم پلیس آگاهی استان در محل حاضر شدند.

به گزارش صدای ایران از ایران، رئیس پلیس آگاهی هرمزگان گفت: بررسی‌های انجام شده نشان می‌داد اعضای این خانواده ۵ نفره که شامل پدر، مادر، دو دختر و یک پسر بوده حدود 20 روز قبل جان باخته‌اند و بر اثر گرمای زیاد اجساد دچار فساد شده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پدر این خانواده به‌عنوان کارگر شرکت پالایش نفت به همراه همسر و فرزندانش برای مدت سه ماه در جزیره لاوان سکونت داشته‌اند و در خانه ویلایی خود به طرز مشکوکی جان باخته بودند.

این مسئول انتظامی با تأکید بر اینکه با بررسی‌های صورت گرفته توسط کارشناسان هیچ گونه دلیل و مدرکی مبنی بر وقوع جنایت در آن محل به دست نیامده گفت: طبق بررسی اولیه پزشکی قانونی و کالبدشکافی اجساد مشخص شد فوت اعضای این خانواده بر اثر استنشاق گاز مونواکسیدکربن ناشی از سهل‌انگاری خود خانواده بوده است با این حال بررسی کارشناسی و تخصصی علت فوت این خانواده ادامه دارد و پس از دریافت نظریه کتبی پزشکی قانونی موضوع اعلام خواهد شد.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: مرگ خانواده گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۵۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش برخط دو فیلم سینمایی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، فیلم سینمایی «آخرین تولد» به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی نوید محمودی از ۴ اردیبهشت از سکوی فیلم‌نت اکران می‌شود.

در فیلم «آخرین تولد» الناز شاکردوست، پدرام شریفی، شیدا خلیق، آرمین رحیمیان، سوگل خلیق، نیلوفر کوخانی و رضا بهبودی به ایفای نقش می‌پردازند.

«آخرین تولد» روایتی است از عشق ثریا و فهیم؛ عشقی که سایه جنگ بر سرش آوار شده و غزلی است عاشقانه در دل بحران ...

نمایش برخط «ناسور»

همچنین فیلم داستانی «ناسور» که در ژانر پلیسی-جنایی-معمایی با هدف آشنایی با اقدامات و فعالیت‌های ارزشمند «سازمان پزشکی قانونی کشور» در ۲ اپیزود به نام‌های «بادکنک قاتل» به کارگردانی حسین فریدون‌جاه و «ماجرای نیمه شب» به کارگردانی محسن علم‌الهدی تولید شده، در پلتفرم‌های نمایش خانگی به نمایش درمی آید. 

در خلاصه داستان فیلم «بادکنک قاتل» آمده است: ماجرای فوت مشکوک یک سرمایه دار سرشناس کشور در یک حادثه ساده و خنده دار، که پسر بزرگ او برای حفظ آبرو و اعتبار خود سعی بر دستکاری کردن گزارش پزشکی قانونی دارد.

خلاصه داستان فیلم «ماجرای نیمه شب» نیز ماجرای قتل دختر نوجوانی است که خبر آن در فضای مجازی پخش شده و باعث به هم ریختن آرامش و امنیت جامعه شده است، اما حقیقت پیچیده دیگری پشت ماجراست که توسط پزشکی قانونی کشف می شود.

در فیلم داستانی «ناسور» بازیگرانی چون امید محمدنژاد، سینا علیزاده، پیمان محسنی، مرضیه رسولی و رضا بهرامی به ایفای نقش پرداخته‌اند.


دیگر خبرها

  • (ویدئو) نبش گورهای دسته جمعی در خان‌یونس
  • ۲۴ مورد کلاهبرداری مدارک پزشکی و تصادف ساختگی در پارسال
  • افزایش ۲۰ درصدی فوتی ناشی از حوادث کار در مازندران
  • دستگیری و احضار اعضای باند تولید و اتتشار محتوای مبتذل در بوشهر
  • افزایش درصد فوتی‌های ناشی از حوادث کار در سال گذشته
  • افزایش ۲۰ درصدی فوتی‌های ناشی از حوادث کار در سال ۱۴۰۲
  • گاف جنجالی و جدید بایدن در حین گرفتن عکس دسته‌جمعی (فیلم)
  • از حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل تا کشف گور دسته جمعی در بیمارستان الشفا
  • برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده شرکت سمیکو
  • نمایش برخط دو فیلم سینمایی