Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، عبدالمجید کرمی اظهارداشت: در پی اعلام و اطلاعات مردمی مبنی بر مرگ دسته جمعی یک خانواده در جزیره لاوان بلافاصله عوامل انتظامی شهرستان بندرلنگه و دو اکیپ از مأموران مبارزه با قتل و بررسی صحنه جرم پلیس آگاهی استان در محل حاضر شدند.

وی افزود: برابر بررسی‌های انجام شده مشخص شد اعضای یک خانواده که به عنوان کارگر شرکت پالایش نفت به مدت سه ماه در جزیره لاوان سکونت داشته‌اند در منزل ویلای و مسکونی به طرز مشکوکی فوت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول انتظامی با تاکید بر اینکه با بررسی‌های صورت گرفته توسط کارشناسان هیچ گونه دلیل و مدرکی دال بر وقوع جنایت در آن محل به دست نیامده گفت: طبق بررسی اولیه پزشک قانونی و کالبدشکافی اجساد مشخص شد از فوت اعضای این خانواده ۵ نفره که شامل پدر، مادر، دو دختر و یک پسر بوده قریب به بیست روز گذشته که بر اثر گرمای زیاد متاسفانه اجساد دچار فساد شده بودند.

رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به اینکه برابر اعلام اولیه پزشک قانونی فوت اعضای این خانواده بر اثر استنشاق گاز مونواکسیدکرن ناشی از سهل‌انگاری خود خانواده بوده است خاطرنشان کرد: بررسی کارشناسی و تخصصی علت فوت این خانواده در حال بررسی است و پس از دریافت نظریه کتبی پزشک قانونی مراتب به اطلاع شهروندان می‌رسد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پلیس آگاهی جرم خانواده مرگ هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۵۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاصی| جزئیات جدید از فوت دکتر پرستو بخشی در نورآباد

دادستان عمومی و انقلاب دلفان آخرین جزئیات از فوت دکتر «پرستو بخشی» در بیمارستان نورآباد را با خبرگزاری تسنیم مطرح کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، دکتر پرستو بخشی، متخصص قلب و عروق، با شماره نظام پزشکی 149144 متولد 1368 بود که خبر درگذشت او در بیمارستان دلفان 4فروردین 1403 منتشر شد.

فوت دکتر بخشی روزهای اخیر در صدر اخبار رسانه‌های کشور قرار گرفته‌ و خبرنگار تسنیم آخرین جزئیات از پروندۀ درگذشت این پزشک را با دادستان عمومی و انقلاب دلفان مورد واکاوی قرار داده‌است.

جزئیات فوت دکتر "پرستو بخشی" در بیمارستان نورآباد دلفان

یونس آزادپور در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار تسنیم گفت که پرونده‌ای اولیه مطابق موازین قانونی و به‌علت عدم اعلام نظریۀ پزشکی قانونی با عنوان مرگ مشکوک در شعبۀ بازرسی این شهرستان برای فوت دکتر بخشی تشکیل شده‌است.

او با اعلام اینکه هیچ‌گونه مورد جنایی در محل کشف جسد دکتر بخشی یافت نشده‌است، اضافه کرد که شواهدی مبنی‌بر خودکشی این پزشک وجود دارد.

دادستان عمومی و انقلاب دلفان تأکید کرد که پروندۀ فوت دکتر بخشی به پزشکی قانونی لرستان ارسال شده‌است و نتیجۀ بررسی علت فوت این پزشک طی چند روز دیگر اعلام می‌شود.

آزادپور گفت که دکتر بخشی به‌دلیل فوت پدرومادر و برخی مشکلات به وزارت بهداشت برای انتقال طرح پزشکی از لرستان به تهران مراجعه کرده‌است، اما موفق به تغییر محل طرح خود نشده‌است.

او با اعلام اینکه دکتر بخشی چند ماه گذشته برای گذران طرح به بیمارستان شهید رحیمی خرم‌آباد اعزام شده‌‌است، یادآور شد که این پزشک از روز نخست سال 1403 به بیمارستان دلفان معرفی شده‌ بود.

او با بیان اینکه دکتر بخشی طبق بررسی‌های قضائی فاقد هرگونه مشکلی در دلفان بوده‌است، گفت که این پزشک حتی رضایت خود از مردم و کادر درمان این شهرستان را نیز با نزدیکانش مطرح کرده‌است.

دادستان عمومی و انقلاب دلفان با اعلام اینکه بررسی‌های قضائی حاکی از طبابت مناسب دکتر بخشی در بیمارستان شهید رحیمی خرم‌آباد است، اضافه کرد که با بررسی‌های محرمانه هیچ‌گونه گزارشی مبنی‌بر بی‌نظمی و بداخلاقی در روند طبابت این پزشک دریافت نشده‌است.

آزادپور تأکید کرد که هیچ‌گونه مشکلی در روز فوت دکتر بخشی در بیمارستان ابن‌سینای نورآباد مشاهده نشده‌است و تلاش کادر درمان نیز برای احیای او نتیجه‌بخش نبوده‌است.

او اعلام کرد که هیچ‌گونه پیام تهدیدآمیزی از تلفن همراه دکتر بخشی در بررسی قضائی مشاهده نشده‌است و فقط جلد چند قرص در اتاق طبابت او پیدا شده‌است.

دادستان عمومی و انقلاب دلفان اضافه کرد که گروه‌هایی از تهران برای بررسی فوت دکتر بخشی در حال اعزام به لرستان است و در حال بررسی دقیق نحوۀ انتقال این پزشک از خرم‌آباد به دلفان هستیم.

آزادپور متذّکر شد که اگر در بررسی‌های قضائی مشخص شود که نحوۀ انتقال دکتر بخشی از بیمارستان شهید رحیمی خرم‌آباد به بیمارستان ابن‌سینای دلفان در احتمال خودکشی او اثرگذار بوده‌است با مسببان برخورد قضائی می‌شود.

او بیان کرد که پیکر دکتر بخشی پس از بررسی‌های لازم به داماد خانواده‌شان تحویل شده‌است.

انتهای پیام/ 644/.

دیگر خبرها

  • جدیدترین جزئیات از مرگ تلخ پرستو بخشی اعلام شد
  • جزئیات جدید از فوت پرستو بخشی در نورآباد
  • توضیحات دادستان دلفان در خصوص فوت یک پزشک
  • جزئیات جدید از فوت دکتر پرستو بخشی در نورآباد
  • جزئیات جدید از فوت دکتر بخشی؛ ماجرای پیام‌های تهدیدآمیز چیست؟
  • اختصاصی| جزئیات جدید از فوت دکتر پرستو بخشی در نورآباد
  • علت فوت یک پزشک در دست بررسی است
  • ثبت ۳۳ هزار و ۹۰۰ شکایت در سامانه ۱۹۰
  • ماجراهای سوسو، بابا گازی و دوستان تازه اش در انیمیشن «موتورها»
  • نجات خانواده چهار نفره از سیل در نطنز (فیلم)