Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-18@08:38:57 GMT

واشنگتن آماده مذاکره با پیونگ‌یانگ است

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۳۵۶۲۳

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، نماینده آمریکا در امور کره شمالی امروز -‌دوشنبه- گفت که واشنگتن آماده است تا با پیونگ‌‌یانگ بر سر میز نشسته و مذاکرات هسته‌ای را از سر بگیرد.

«استفن بیگان» فرستاده آمریکا در امور کره شمالی، پس از دیدار با همتایش در کره‌جنوبی گفت: «همین که همتایان‌مان در کره‌شمالی به درخواست‌مان پاسخ دهند، حاضریم وارد عمل شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی همچنین با رد گزارش‌ها مبنی بر این‌که به‌زودی به‌عنوان سفیر به روسیه فرستاده خواهد شد، گفت که همچنان بر مساله خلع تسلیحات هسته‌ای کره‌شمالی متمرکز خواهد بود.    

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: آمریکا و کره شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۵۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۰ درصد گندم خوزستان در حال حاضر آماده برداشت است

به گزارش خبرنگار مهر، مجید نبی‌پور بعد از ظهر امروز چهارشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: امسال تعداد ۷۵۴ هزار هکتار از اراضی استان خوزستان به کشت گندم اختصاص یافته که از این میزان ۵۳۵ هزار هکتار، کشت گندم آبی و ۲۱۹ هزار هکتار کشت گندم دیم بوده است.

وی با اعلام اینکه برداشت گندم در برخی شهرستان‌های خوزستان آغاز شده است، خبر داد: برداشت اولین خوشه‌های طلایی گندم در هندیجان انجام شد و در مناطق شمالی مانند دزفول، اندیمشک، باغملک و دهدز نیز برداشت دیرتر انجام می‌شود.

رئیس جهاد کشاورزی خوزستان اضافه کرد: حدود ۸۰ درصد گندم خوزستان در حال حاضر آماده برداشت است و ۲۰ درصد بقیه مربوط به شهرهای شمالی حدود ۲ هفته آینده برداشت خواهد شد.

وی تصریح کرد: سه هزار کمباین برداشت گندم خوزستان را برعهده دارند که از این میزان ۶۰۰ کمباین از استان و بقیه از استان‌های فارس، کرمانشاه، لرستان، خراسان و اصفهان هستند.

کد خبر 6081286

دیگر خبرها

  • افتتاحیه عجیب چند آپارتمان در کره شمالی با آتش بازی و آکروبات هوایی (فیلم)
  • زیباکلام : با توجه به اختلاف نظر بایدن و نتانیاهو در باره جنگ ایران و اسرائیل، باید تهران و واشنگتن مستقیم مذاکره کنند
  • ۸۰ درصد گندم خوزستان در حال حاضر آماده برداشت است
  • (ویدئو) جشن باشکوه افتتاح بلوک‌های آپارتمانی در پیونگ یانگ
  • بازدید مقام آمریکایی از مرز بین دو کره و یک پیام برای چین و روسیه
  • درخواست کوبا از واشنگتن برای کاهش تحریم‌ها
  • وزارت خزانه‌داری آمریکا در حال آماده‌سازی تحریم‌های جدید علیه ایران است
  • آمادگی همزمان سه تیم عربستانی برای مذاکره با محمد صلاح
  • ریابکوف: غرب بداند که با یک قدرت هسته‌ای بزرگ روبروست
  • واشنگتن و متحدانش به‌دنبال راه‌های جدید اجرای تحریم‌های کره شمالی