Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-18@15:31:20 GMT

اشاره رونالدو به احتمال بازنشستگی‌اش در سال آینده

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۳۵۷۶۰

اشاره رونالدو به احتمال بازنشستگی‌اش در سال آینده

به گزارش وانانیوز، 

کریستیانو رونالدو 34 ساله که فصل گذشته در اولین فصل حضورش در یوونتوس در 43 بازی 28 گل برای بانوی پیر به ثمر رساند و به این تیم برای کسب هشتمین قهرمانی متوالی‌اش در سری A ایتالیا کمک کرد، می‌گوید ممکن است سال آینده به دوران حرفه‌ای‌اش پایان دهد یا اینکه ممکن است تا چهل سالگی و حتی بیشتر از آن به بازی‌اش ادامه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

برنده پنج توپ طلا در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «ایندپندنته» پرتغال در پاسخ به این پرسش که «چه زمانی بازنشسته خواهی شد؟»، گفت: به این موضوع فکر نکرده‌ام. شاید سال آینده بازنشسته شوم اما ممکن هم است که تا 40 یا 41 سالگی بازی کنم. واقعاً نمی‌دانم که چه زمانی بازنشسته خواهم شد. چیزی که همیشه می‌گویم این است که از لحظه باید لذت برد. باید از بازی کردنم لذت ببرم.

رونالدو که در کنار کسب عناوین انفرادی متعدد، تا کنون عناوینی همچون پنج قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا (چهار قهرمانی با رئال مادرید و یک قهرمانی با منچستریونایتد)، سه قهرمانی در لیگ برتر انگلیس، دو قهرمانی در لالیگا و یک قهرمانی در سری A ایتالیا را تجربه کرده، در بخش دیگری از صحبت‌هایش اظهار داشت: آیا بازیکنی هست که رکوردهای بیشتری نسبت به من ثبت کرده باشد؟ فکر نمی‌کنم چنین فوتبالیستی وجود داشته باشد که رکوردهای بیشتری نسبت به من ثبت کرده باشد.

 انتهای پیام/

 

منبع: وانا

کلیدواژه: منچستریونایتد رئال مادرید یوونتوس کریستیانو رونالدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۵۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای امروز استان صاف تا کمی ابری

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ از فردا جمعه تا اواسط هفته آینده عبور متناوب امواج کم دامنه تراز میانی جو از کشور و استان در ساعات بعدازظهر و اوایل شب سبب افزایش ابر و افزایش سرعت وزش باد و در بعضی مناطق احتمال رگبار و رعدوبرق خواهد شد.
بر این اساس طی فردا جمعه احتمال وقوع رگبار محدود به نوار شرق استان خواهد بود، اما طی روز‌های شنبه و سه شنبه در همه مناطق استان احتمال رگبار باران و رعدوبرق پیش بینی می‌شود.
از نظر دمایی بررسی‌ها حاکی از تداوم روند افزایشی دما بویژه دمای شبانه در چهار روز آینده است.

دیگر خبرها

  • هوای امروز استان صاف تا کمی ابری
  • احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته سال‌های اصلاح شد
  • پیش بینی وزش باد و گرد و خاک در آبادان
  • سیمئونه: بازیکنان اتلتیکو مادرید در طول مدت بازی، دقیقا برخلاف خواسته‌های من عمل کردند
  • استقبال سانچو از بازگشت به منچستریونایتد در سایه حمایت ویلکاکس؛ شرط بازگشت: خروج تن هاخ
  • گارناچو قربانی بعدی تن‌هاخ؟
  • پیشتازی بانک ملی ایران در واگذاری ها با ثبت رکوردهای جدید توسط آینده پویا
  • آینده مبهم جنجالی‌ترین خرید فصل رئال
  • روشی جدید برای پیش‌بینی احتمال ابتلا به زوال عقل
  • افخمی: آغاز «هفت» از هفته آینده/ اولین فیلم علمی- تخیلی‌ام را می‌سازم