Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-04-25@20:13:53 GMT

برگزاری جشن بزرگ ولایت در بوستان پلیس

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۳۵۷۷۸

امتداد :معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه چهار از برگزاری شبهای شاد همزمان با ایام دهه ولایت در بوستان پلیس خبر داد گفت: در کنار این جشن ها ده ها غرفه ورزشی ، فرهنگی و اجتماعی برپا می شود.

به گزارش امتداد ، “معصومه سادات عمارتی” با اعلام این مطلب ،افزود : درادامه برگزاری شادستان ۹۸ که از ابتدای تابستان در محلات و بوستان های منطقه چهار کلید خورد ؛همزمان با آغاز دهه ولایت بوستان های منتخب منطقه چهار میزبان شهروندان با جشن بزرگ عید غدیرخم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه شادستان در دو فاز نواحی و ستادی اجرا می شود گفت : نواحی ۹ گانه از شنبه تا چهارشنبه به صورت برنامه ریزی شده پردیس و استیج شادستان ۹۸ را در یکی از بوستانهای اصلی ناحیه خود برگزار می کنند و از چهارشنبه تا جمعه نیز در بوستان پلیس به صورت مرکزی اجرا می شود .

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه چهار در ادامه به جزئیات برنامه های شادستان منطقه چهار در این ایام اشاره کرد و گفت : پردیس مرکزی شادستان ۹۸ شامل دو بخش غرفه های ورزشی ، فرهنگی و اجتماعی و برنامه های استیج است که در مجموع از ساعت ۱۸:۳۰ شروع و تا ساعت ۲۴ در بوستان پلیس آماده پذیرایی از شهروندان است.

وی تعداد غرفه های پردیس شادستان را از ابتدای برپایی شادستان در منطقه چهار ، ۳۶ غرفه شامل ۲۰ غرفه ورزشی از جمله دارت ، تیر اندازی ، فوتبال دستی ، سرسره بادی بولینگ کودک ، پرتاب حلقه بسکتبال شطرنج ، بازیهای فکری و ….. ، یک غرفه بزرگ کودک شامل گریم ، نقاشی و سرسره کودکان و ۱۱ غرفه خدماتی با مشارکت سازمان فنی و حرفه ای شامل صنایع دستی ، آموزش قالی بافی ، گل و گیاه و ….. و ۴ غرفه کتاب ، هنر ، سلامت و انجمن نیکوتینیهای گمنام عنوان کرد .

عمارتی در ادامه به برنامه های متنوع سکوی هنر شادستان اشاره کرد و گفت : سکوی هنر شادستان ۹۸ نیز از ساعت ۲۱ شروع و تا ساعت ۲۴ ادامه دارد که شامل بخشهای مختلف و متنوعی چون اجرای موسیقی سنتی و پاپ ، استند آپ کمدی ، تردستی ، میهمان برنامه ، مسابقه حضوری ، برنامه کودکان ، حافظ خوانی ، عروسک گردانی ، تواشیح ، حرکات نمایشی ورزشی و دهها برنامه متنوع دیگر می شود.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه چهار اعلام کرد شادستان ۹۸ هر شب در ایام دهه ولایت از عید قربان تا عید سعید غدیر خم در بوستان پلیس برگزار خواهد شد .

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۵۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلستان میزبان دومین کنگره چهار هزار شهید استان

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد زنگانه شامگاه سه شنبه در نخستین جلسه برنامه ریزی دومین کنگره چهار هزار شهید گلستان، شهدا را سرمایه‌های بزرگ جامعه اسلامی دانست و اظهار کرد: اقتدار امروز کشور مرهون خون پاک و مطهر شهیدان است.

وی از برگزاری دومین اجلاسیه چهار هزار شهید گلستان خبر داد و افزود: طی برنامه ریزی های انجام شده این مراسم در نیمه دوم سال ۱۴۰۴ برگزار می‌شود که در حال حاضر ستاد این اجلاسیه فعالیت خود را آغاز کرده است.

استاندار گلستان شهدا استان را نماد وحدت در کشور دانست و گفت: اینها جز سرمایه‌های معنوی انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران به شمار می آیند و توانستند افتخارات بزرگی را برای این آب و خاک رقم بزنند.

وی با اشاره به اینکه برای برگزاری این مراسم تا کنون حدود ۲۵۰ برنامه پیش بینی شده است، افزود: با توجه به اهمیت برگزاری این مراسم نیاز است استان گلستان نیز با استفاده از ظرفیت‌های گوناگون نسبت به تأسیس ساختمان دبیرخانه دائمی کنگره چهار هزار شهید اقدام کند.

کد خبر 6087106

دیگر خبرها

  • بزرگترین دورهمی فرهنگی تربیتی دختران مازندران برگزار شد
  • برنامه‌ریزی برای پویایی در ساخت‌وسازها، اولویت مهم شهرداری منطقه ۱۰ شیراز
  • برگزاری جشنواره منطقه‌ای شعر تمداربیت دراردل
  • برگزاری 12 ویژه برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه 2
  • گلستان میزبان دومین کنگره چهار هزار شهید استان
  • برگزاری جشن «اصفهان رو» ویژه هفته اصفهان در منطقه ۱۰/ بازدید رایگان از اماکن تاریخی شهر
  • برگزاری رویداد «اصفهان رو» ویژه هفته اصفهان در منطقه ۱۰/ بازدید رایگان از اماکن تاریخی شهر
  • اجرای ۳۰ برنامه ویژه هفته فرهنگی اصفهان/ برگزاری جشنواره «نون و نمک» در فرهنگسرای کوثر
  • برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی با مشارکت بیش از ۶۰۰ شهروند در بوستان آزادگان
  • برگزاری ۴۰ ویژه‌برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۱۲