Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-23@18:07:47 GMT

سردرگمی کالدرون برای انتخاب جانشین کمال

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۳۵۸۰۴

 تیم فوتبال پرسپولیس ساعت ۱۹:۱۰ فردا پنج شنبه در نخستین بازی نوزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف پارس جنوبی جم می رود.

اخبار ورزشی- گابریل کالدرون که در این بازی برای اولین بار در یک بازی رسمی روی نیمکت پرسپولیس می نشیند، با چالش جدی برای انتخاب هافبک دفاعی تیم روبرو شده است.

سرمربی آرژانتینی سرخ پوشان پایتخت قصد داشت از کمال کامیابی نیا در این پست استفاده کند اما هفتمین آسیب دیدگی این بازیکن از ناحیه کتف سبب شد تا وی زیر تیغ جراحی رود تا مدت دو ماه از ترکیب پرسپولیس خارج شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تنها یک روز به دیدار پرسپولیس با پارس جنوبی باقی مانده است. در این فاصله کالدرون تصمیم گرفته از احمد نورالهی به عنوان هافبک دفاعی استفاده کند اما نهایی شدن این تصمیم را به آخرین جلسه تمرینی سرخ پوشان موکول کرده است.

محسن ربیع خواه گزینه دیگر سرخ ها برای حضور در هافبک دفاعی است اما شرایط آمادگی جسمانی وی به گونه ای است که بعید به نظر می رسد در بین یازده مرد اصلی تیمش برای اولین بازی حضور داشته باشد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: پرسپولیس کالدرون کمال کامیابی نیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۵۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال و پرسپولیس در جنگ بزرگ تفاضل گل

به گزارش "ورزش سه"، تشکیل زوج مستحکم و آماده گئورگی گولسیانی و حسین کنعانی از ابتدای سال ۱۴۰۳ در ترکیب پرسپولیس سبب شده این تیم حتی در غیاب علیرضا بیرانوند نیز گلی دریافت نکند‌.

البته به جز قلب خط دفاعی باید از عملکرد خوب دانیال اسماعیلی فر و عبدالکریم حسن، دو مدافع کناری پرسپولیس نیز یاد کرد.

پرسپولیس در پنج دیدار آخر خود برابر استقلال، پیکان، گل گهر، ملوان و صنعت نفت هیچ گلی دریافت نکرده و از بازی با فولاد روی ۱۳ گل خورده ثابت مانده‌اند.

دو گل شوکه کننده این هفته شمس آذر قزوین در دقایق پایانی به استقلال اگرچه برای آنها امتیازی به همراه نداشت اما باعث شد این تیم دیگر برترین خط دفاعی لیگ را در اختیار نداشته باشد. استقلال در حال حاضر ۱۴ گل دریافت کرده است.

باتوجه به ابلاغیه این فصل سازمان لیگ در خصوص بازی‌های رو در رو و تساوی شدن دربی‌ها، در صورت برابر شدن امتیازات در پایان فصل تفاضل گل می‌تواند نقش مهمی ایفا کند.

در حال حاضر تفاضل گل دو تیم برابر و مثبت ۲۰ است. استقلال یک گل زده بیشتر دارد و پرسپولیس یک گل خورده کمتر دارد تا از این حیث نیز رقابت حساسی داشته باشند.

دیگر خبرها

  • دین‌محمدی: استقلال باید تمرکز بیشتری داشته باشد
  • تکلیف جانشین مدافع محروم پرسپولیس مشخص شد
  • هافبک سابق سپاهان و درخشش در ذوب!
  • درخواست مهم اوسمار؛ این بازیکن را برای بازی با سپاهان می‌خواهم
  • عکس‌| آماده‌باش به جانشین اسماعیلی‌فر در پرسپولیس
  • جانشین دانیال در پرسپولیس کیست؟
  • پرسپولیس به رکورد فصل قبل رسید اما...
  • وجه مشترک دروازه بانان ملی پوش/ ذخیره های مطمئن جانشین باتجربه ها
  • استقلال و پرسپولیس در جنگ بزرگ تفاضل گل
  • انتخاب رییس جدید خانه صنعت، معدن و تجارت کردستان