Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سید جلال حسینی درباره وضعیت پرسپولیس در آستانه رقابت های لیگ برتر گفت: خدا را شکر شرایط خوبی داریم. از زمانی که کادر فنی جدید آمدند خیلی زود کار را شروع کردند. کالدرون به سرعت با بازیکنان ارتباط نزدیک برقرار کرد و خودش هم همیشه در مراحل مختلف تمرین کنار بازیکنان حضور دارد. خوشبختانه ما تمرین‌های پیش فصل را زود شروع کردیم و تا امروز تمرینات خوبی داشته‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاپیتان سرخپوشان درباره نخستین بازی این تیم در لیگ برتر مقابل پارس جنوبی جم اظهار داشت: اولین بازی در لیگ همیشه سخت است چرا که همه تیم‌ها در شرایط بدنسازی قرار دارند و زمان می‌برد تا هر تیمی به شکوفایی فنی برسد اما امیدوارم شروع خوبی در لیگ داشته باشیم.

وی درباره عملکرد باشگاه در فصل نقل و انتقالات اظهار داشت: امسال بازیکنان خیلی خوبی داریم. بازیکنانی که به ما اضافه شده‌اند هم شرایط بازی در پرسپولیس را به خوبی می‌دانند. بازی کردن در پرسپولیس برای هر بازیکنی سخت است. الان بازیکنان ما در شرایط خوبی هستند.کار برای حضور در ترکیب اصلی سخت است. همه باید بجنگیم. امیدوارم امسال هم سال پرسپولیس باشد.

حسینی درباره رفتن برانکو و حضور گابریل کالدرون در راس کادرفنی پرسپولیس تاکید کرد: به هر حال برانکو مربی پرافتخاری بود و خیلی برای این تیم زحمت کشید. همه شاهد کارهای بزرگ او بودند اما فوتبال حرفه‌ای همین است و هر آمدنی یک رفتنی دارد. کالدرون هم یک مربی کاملا حرفه‌ای است. تا این جا شرایط خوبی را برای تیم ایجاد و بازیکنان را به خوبی آماده کرده است.

مدافع سرخپوشان پایتخت درباره قرعه بازی های پرسپولیس در لیگ برتر یادآور شد: اگر پرسپولیس در این چند سال تیم شد، هواداران باعث شدند. آنها در این چند سال خیلی تیم را حمایت کردند و با همه اتفاقات و مشکلات و حاشیه‌ها جنگیدند. آن ها عامل بسیار مهم و تعیین کننده ای هستند. راجع به قرعه هم باید بگویم که به هر حال همه تیم‌ها باید با هم بازی کنند و کار برای همه سخت است. ما باید بازی به بازی پیش برویم و امیدارم لیگ را خوب شروع کنیم.

این بازیکن در پایان راجع به حاشیه هایی که درباره حضور احتمالی او روی نیمکت تیم مطرح شد خاطرنشان کرد: من مثل بقیه بازیکنان هستم و فقط یک وظیفه دارم. خوب تمرین کردن و خوب بازی کردن؛ تصمیم در این مورد نیز با سرمربی تیم است. من همه تلاشم را می‌کنم اما خود سرمربی باید تصمیم بگیرد که چه کسی در زمین باشد. برای من این حاشیه‌ها هیچ اهمیتی ندارد.

کد خبر 4697855

منبع: مهر

کلیدواژه: سید جلال حسینی تیم فوتبال پرسپولیس گابریل کالدرون تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس کشتی آزاد مسابقات قهرمانی جهان آندره استراماچونی کشتی فرنگی کشتی والیبال تیم ملی والیبال ایران تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان فوتسال جام باشگاه های آسیا تیم فوتسال مس سونگون جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۵۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادموند بزیک: پرسپولیس مدعی اصلی قهرمانی است

به گزارش ورزش سه، ادموند بزیک که سرمربی تیم رسانه ورزش است، امروز و در بازی نمادین بین تیم‌های رسانه ورزش‌ و یاران آب پرور در ترکیب تیم مقابل که متشکل از بازیکنان ۹۸ بود، به میدان رفت.

بزیک پس از پایان این بازی گفت: بازی خیلی خوبی بود. سالگرد مرحوم آب پرور بهانه‌ای شد که ما بازی کنیم. فکر می‌کنم این بازی‌ها باید بیشتر انجام شود. من چندین سال با این بچه‌ها بازی کرده بودم و عرقی داشتم اما در مقابل هم تیم خودم بود. من دو سر برد بودم.

او درباره عملکرد خوب تیم رسانه ورزش گفت: ما از سال قبل که تیم‌مان قهرمان شد، یکی دو هفته تعطیل کردیم و بعد از آن مدام تمرین داشتیم. به همین دلیل مجبوریم که بدن بچه‌ها را آماده نگه داریم. در یک سال اخیر خیلی خوب تمرین کردیم و بچه‌ها با هم هماهنگ شده‌اند.

بزیک در خصوص شرایط لیگ برتر عنوان کرد: امسال لیگ خیلی خوبی داشتیم. چه بالای جدول و چه پایین جدول، بازی‌ها حساس و نزدیک به هم هست. همینطور که می‌بینیم بازی‌ها خیلی پرگل نیست، چون بازی‌ها حساس شده و امتیازات در هفته‌های آخر خیلی مهم است. به نظرم اگر بازی با ملوان را فاکتور بگیریم، پرسپولیس عملکرد موفقی داشته و اگر همینطور ادامه بدهد، مدعی اصلی قهرمانی است.

او که سابقه بازی در سپاهان را دارد، درباره خروج این تیم از کورس قهرمانی گفت: سپاهان، پرسپولیس، استقلال و تراکتور همیشه مدعی قهرمانی هاست اما از نظر من تیم سپاهان امسال خوب بسته نشد. مهره‌های خوبی برداشتند و خیلی خرید کردند اما تیم‌شان بالانس نبود. بسیاری فکر کردند سپاهان راحت بتواند قهرمان شود اما این اتفاق نیفتاد، چون تیم‌شان بالانس نبود. این تیم در وسط میدان بازیکنان خوبی داشت اما برای قهرمانی کم بود.

دیگر خبرها

  • توضیح امید عالیشاه در مورد شدت مصدومیتش
  • عنایتی:از بزرگان تیم گله‌مند هستم/بازی برای من دوسر برد بود!
  • ۱۱ بازیکن بی‌قرارداد برای پرسپولیس فاجعه است
  • ادموند بزیک: پرسپولیس مدعی اصلی قهرمانی است
  • آذرباد: این اتفاق را در عمرم ندیده‌ بودم!
  • نصف پرسپولیس غایب مقابل صنعت نفت!
  • پورموسوی: ساعت‌ها برای جذب بازیکن‌خارجی وقت گذاشتیم
  • تسخیر «سینمای ایران» با کمدی اتفاق خوبی نیست
  • پرسپولیس دور برگشت فقط با قهرمانی آرام می‌گیرد
  • پخش سریال ترکیه‌ای از شبکه تهران