Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه صنعتی شریف با اشاره به تحریم این دانشگاه و دانشگاه شهید بهشتی و تاثیر تحریم بر فعالیت دانشجویان و اساتید دانشگاه، گفت: تحریم‌ها در مقالات تاثیر کمی داشته اما در تعاملات بین المللی اثرگذار بوده است. ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۴ سیاسی سیاست ایران نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم،‌ مسعود فتوحی فیروزآباد رئیس دانشگاه صنعتی شریف درباره تحریم‌ دانشگاه‌های صنعتی شریف و شهید بهشتی، گفت: اخیرا هیچ تحریم جدیدی شامل دانشگاه صنعتی شریف و دانشگاه شهید بهشتی نشده است و هر تحریمی بوده از قبل بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به سوالی درباره تاثیر تحریم بر فعالیت دانشجویان و اساتید این دانشگاه، گفت: تحریم‌ها در مقالات کمتر تاثیر داشته اما در تعاملات بین المللی اثرگذار بوده است.

فتوحی فیروزآباد توضیح داد: با این حال فعالیت‌ها و ارتباطات بین المللی خود را ادامه می‌دهیم و با کشورهای مختلف این ارتباطات برقرار است. همچنین به دلیل اینکه دانشگاه صنعتی شریف از پتانسیل بسیار بالایی برخوردار است، طبیعی است که دانشگاه‌های دیگر هم علاقه‌مند هستند که با دانشگاه صنعتی شریف ارتباط بین المللی داشته باشند.

همایش فصلی مدیریت پروژه در دانشگاه شریف برگزار می‌شوددبیر جدید انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه شریف مشخص شدحضور 13 نفر عضو هیات علمی دانشگاه شریف در فهرست سرآمدان علمی کشور

لازم به ذکر است،‌ دانشگاه شهید بهشتی و دانشگاه صنعتی شریف از قبل در لیست تحریم‌های بین‌المللی قرار داشتند.

انتهای پیام/

R1541/P/S1,1412/CT12 واژه های کاربردی مرتبط دانشگاه شریف

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دانشگاه شریف دانشگاه شریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۵۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت سپاه البرز از مردم برای حضور در مراسم شهیدالقدس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، سپاه استان البرز ضمن تبریک و تسلیت بابت به شهادت رسیدن شهید القدس بهروز واحدی توسط دشمن سیه دل و ناجوانمرد صهیونیستی، از مردم شهید پرور و انقلابی ایران اسلامی و به ویژه مردم شریف استان البرز جهت وداع با پیکر این شهید والامقام همزمان با چهارشنبه هشتم فروردین راس ساعت ۱۵ در خیابان وحدت اسلامی تهران (ضلع جنوبی پارک شهر) دعوت به عمل می‌آورد.   همچنین مردم شریف استان البرز همزمان با پنجشنبه نهم فروردین ماه از ساعت ۱۹:۱۵ می‌توانند از مقابل حوزه ۱۱۷ شهید صدوقی (بلوار هفت تیر نبش خیابان فردوسی) و سپس در مسجد صاحب الزمان علیه السلام در مراسم وداع با پیکر این شهید والامقام مقام در کرج حضور پیدا کنند.   در ضمن مراسم اقامه نماز و تشییع پیکر شهید بهروز واحدی همزمان با دهم فروردین ماه پس از نماز جمعه در مصلای بزرگ امام خمینی کرج برگزار می‌شود و پیکر مطهر ر شهید در امامزاده حسن علیه السلام تدفین خواهد شد.   حضور باشکوه مردم شهید پرور استان البرز باعث آرامش روح آن شهید بزرگوار و تسلای خاطر خانواده آن شهید والامقام و مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و رژیم جعلی صهیونیستی خواهد بود.

دیگر خبرها

  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • دعوت سپاه البرز از مردم برای حضور در مراسم شهیدالقدس
  • افزایش صادرات شرکت‌های دانش‌بنیان به ۱.۵ میلیارد دلار
  • بازدید وزیر بهداشت از اورژانس عوارضی قم تهران و یک مجتمع بیمارستانی
  • سفر وزیر بهداشت به قم/ عیادت عین اللهی از بیماران
  • رشد ۴۲ درصدی همکاری با متخصصان و کارآفرینان ایرانی خارج از کشور
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۸ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • توزیع بسته‌های مهربانی همزمان با میلاد کریم اهل بیت (ع)
  • مراجعه بیش از ۳۷۰۰ بیمار به بیمارستان بهشتی کاشان
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۷ فروردین ۱۴۰۳ + جدول