Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@03:04:31 GMT

ذخایر نفت خام آمریکا کاهش یافت

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۳۶۰۴۹

ذخایر نفت خام آمریکا کاهش یافت

موجودی نفت خام آمریکا ۳.۵ میلیون بشکه در هفته منتهی به ۱۶ اوت کاهش یافت و به ۴۳۹.۸ میلیون بشکه رسید، در حالی که تحلیلگران انتظار ۱.۹ میلیون بشکه کاهش را داشتند. ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۱ اقتصادی اقتصاد جهان نظرات - اخبار اقتصادی -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، اطلاعات گروه صنعتی موسسه نفت آمریکا نشان می دهد ذخایر نفت خام آمریکا هفته گذشته در شرایطی سقوط کرد که ذخایر بنزین این کشور هم کاهش یافته و موجودی میعانات گازی آن افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 موجودی نفت خام آمریکا 3.5 میلیون بشکه در هفته منتهی به 16 اوت کاهش یافت و به 439.8 میلیون بشکه رسید، در حالی که تحلیلگران انتظار 1.9 میلیون بشکه کاهش را داشتند. ذخایر نفت در کراشینگ اوکلاهاما، قطب عرضه نفت آمریکا 2.8 میلیون بشکه در روز کاهش یافت. پالایش نفت خام 117 هزار بشکه در روز افزایش یافته است.

ذخایر بنزین 403 هزار بشکه در روز کاهش یافت در حالیکه تحلیلگران انتظار 169 هزار بشکه افزایش را داشتند.

 ذخایر میعانات گازی آمریکا که شامل دیزل و نفت گرمایشی می‌شود 1.8 میلیون بشکه در روز افزایش داشت. تحلیلگران انتظار 314 هزار بشکه افزایش را برای این محصول داشتند.

واردات نفت خام آمریکا هفته گذشته 233هزار بشکه در روز کاهش یافت و به 7.5 میلیون بشکه در روز رسید.

قیمت جهانی نفت امروز 98/05/30| قیمت نفت بار دیگر از 60 دلار عبور کردتولید نفت آمریکا در خلیج مکزیک کند شد

 

 انتهای پیام/

R7586/P/S7,80,85/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۶۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبات قیمت نفت در بازار‌های جهانی/ برنت ۸۷.۱۱

بازار جهانی نفت با کاهش درگیری‌ها در خاورمیانه به ثبات نسبی دست یافت. شاخص نفت برنت انگیس و وست تگزاس اینترمدیت آمریکا به ترتیب ۸۷.۱۱ و ۸۱.۹۹ دلار در هر بشکه، رسیدند.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، تشدید تنش‌های منطقه‌ای بازار نفت را دچار نوساناتی کرده بود اما از روز گذشته با بازگشایی بازار‌های جهانی، بار دیگر قیمت نفت به ثبات نسبی دست یافت.

شاخص برنت انگلیس با ۰.۱۱ درصد افزایش به ۸۷.۱۱ دلار رسید. شاخص وست تگزاس اینترمدیت آمریکا نیز با ۰.۰۹ درصد افزایش، به قیمت ۸۱.۹۹ دلار مبادله شد.

در جدیدترین بروزرسانی قیمت نفت خاورمیانه، نفت سنگین ایران با ۰.۷۰ درصد کاهش، به ۸۲.۵۷ دلار در هر بشکه رسید. نفت سنگین عربستان نیز با سقوط ۲.۰۱ درصدی با قیمت ۸۶.۳۳ دلار مبادله شد. بهای نفت سبک عربستان روز گذشته با ۲.۰۱ درصد کاهش، به ۸۷.۹۳ دلار در هر بشکه رسید.

دیگر خبرها

  • ثبات قیمت نفت در بازار‌های جهانی/ برنت ۸۷.۱۱
  • قیمت طلا سقوط کرد
  • قیمت نفت نزولی شد
  • قیمت نفت کاهش یافت
  • قیمت جهانی نفت / برنت ۸۶ دلار و ۶۲ سنت شد
  • برنت ۸۶ دلار و ۶۲ سنت شد
  • قیمت طلا کاهش یافت
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ |برنت ۸۶ دلار و ۶۲ سنت شد
  • بانک مرکزی ایران سبد دارایی‌اش را تغییر داده است
  • عراق در صادرات نفت به آمریکا از عربستان پیش افتاد