Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-20@10:43:18 GMT

۱۲ هزارو ۵۵۶ برگ معاینه فنی در اردبیل صادر شد

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۳۶۰۷۷

۱۲ هزارو ۵۵۶ برگ معاینه فنی در اردبیل صادر شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان اردبیل، رضا شیرین زاده در بازدید از مراکز معاینه فنی اردبیل با بیان اینکه این میزان برگ معاینه در ۴ ماه گذشته صادر شده افزود: در مدت یاد شده ۴۱۵ دستگاه ناوگان سنگین به لحاظ مسائل فنی نتوانستند موفق به اخذ برگ معاینه فنی شوند و در نتیجه مردود اعلام شدند و ۳۹۱مورد دیگر نیز پس از اصلاح عیب برگ معاینه فنی دریافت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی فعالیت ۴ مرکز معاینه فنی خودروهای سنگین در استان اردبیل را یادآور شد و تصریح کرد: سال گذشته ۳۴ هزار و ۵۵۴ برگ معاینه فنی در استان اردبیل صادر شده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان اردبیل با قدردانی از تلاش های شبانه روزی رانندگان سخت کوش از آنان خواست با مراجعه به موقع به مراکز معاینه فنی از سلامت خودروی خود مطلع شوند و می توانند کمک موثری به شهر و استان در راستای کاهش و جلوگیری از آلودگی هـوا داشته باشند.

46

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر آلودگی هوا استان اردبیل شبانه روزی معاون حمل و نقل معاینه فنی قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۶۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد و تقویت مراکز نیکوکاری در واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، سلام‌الله محمدی آیلار معاون هماهنگی و برنامه‌ریزی دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل در جلسه با مسئولان کمیته امداد امام خمینی(ره) اظهار کرد: فعالیت‌های مراکز مردم‌نهاد در قالب مراکز نیکوکاری در جریان‌سازی انجام امور خیر و احسان مهم بوده در راستای افزایش میزان کمک‌های مردمی با استفاده از حُسن اعتماد مردم و نیکوکاران به این مراکز صورت می‌پذیرد و در واقع این مراکز و تشکل‌های مردمی بازوان پرتوان و مکمل فعالیت‌های کمیته امداد است.

وی ادامه داد: مراکز نیکوکاری نهاد‌هایی هستند که به کمک آن می‌توان به توسعه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی دست یافت و از ظرفیت بالای آنها استفاده کرد و در شرایط کنونی جامعه، توسعه کمی و کیفی مراکز نیکوکاری به امری ضروری مبدل شده؛ چراکه نه تنها دولت به تنهایی نمی‌تواند پاسخگوی نیاز‌های فزاینده کشور باشد؛ بلکه مراکز نیکوکاری در این بین به مانند بازویی توانا برای دولت و کمک برای اقشار آسیب‌پذیر جامعه به حساب می‌آیند.

معاون هماهنگی و برنامه‌ریزی دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل با تأکید بر ایجاد و تقویت مراکز نیکوکاری در واحد‌های این دانشگاه افزود: هدف از ایجاد این مرکز، جمع‌آوری کمک‌ها از خیرین دانشگاهی و شناسایی و کمک به نیازمندان در قشر دانشجویی است و امیدواریم پس از بررسی‌های اولیه و طرح در جلسات بعدی، این مراکز در اکثر واحد‌های استان ایجاد و شروع به فعالیت کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تاوان سنگین تالار و رستوران متخلف در اردبیل
  • ۱۷۶ گواهینامه انطباق استاندارد در اردبیل صادر شده است
  • ایجاد و تقویت مراکز نیکوکاری در واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل
  • بیش از ۲۵ هزار کارت معاینه فنی ویژه وسایل نقلیه سنگین صادر شد
  • صدور ۲۵۵۰۰ کارت معاینه فنی ویژه وسایل نقلیه سنگین در خراسان جنوبی
  • صدور موافقت اصولی با اجرای ۲ طرح گردشگری در اردبیل
  • هواشناسی اردبیل هشدار سطح زرد صادر کرد
  • ۱۳۵۰ گواهی سلامت ورزشکاران در اردبیل صادر شده است
  • قانون عدم الزام بیمه مجدد شاغلین فصلی در استان اردبیل قابل اجرا است
  • بازدید مشترک و پایش مرکز معاینه فنی خودروهای سبک شهرستان چایپاره