Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-03-29@06:34:58 GMT

پیش‌بینی ترافیک سنگین در روز جمعه

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۳۶۱۰۴

پیش‌بینی ترافیک سنگین در روز جمعه

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا درخصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور گفت: در حال حاضر در تمام محورهای مواصلاتی جوی آرام و ترافیکی روان در جریان است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا به حجم بالای سفر از کلانشهرها بخصوص کلانشهر تهران به سمت محورهای شمالی اشاره و تصریح کرد: روز گذشته حجم بالای سفر از پایتخت را به سمت استان‌های شمالی شاهد بودیم بخصوص استان‌های گیلان و مازندران و پیش‌بینی می‌کنیم که جمعه بعدازظهر بار ترافیکی سنگینی در ورودی کلانشهر تهران از سوی محورهای شمالی داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ رحمانی از هموطنان درخواست کرد که جمعه را برای بازگشت از سفرهای خود انتخاب نکنند و قبل از انجام سفر با شماره‌های 120 و 88255555 وضعیت جاده‌ها را جویا شوند.

فارس

انتهای پیام/

20 / 20 ترافیک ترافیک جاده های شمالی پیش بینی ترافیک سنگین سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا وضعیت جوی و ترافیکی محورها حجم بالای سفر از پایتخت

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: ترافیک ترافیک جاده های شمالی پیش بینی ترافیک سنگین سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا وضعیت جوی و ترافیکی محورها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۶۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در آزادراه تهران - شمال

سرهنگ “پیمان کرمی” روز پنجشنبه اظهار کرد: این بار ترافیکی در خط جنوبی آزادراه تهران - شمال از محدوده تونل البرز سنگین است.

به گزارش ایرنا، وی اضافه کرد: برای تخلیه بار ترافیکی در این آزاد راه احتمال اجرای، محدودیت ترافیکی مقطعی در این مسیر وجود دارد.

کرمی بیان کرد: اکنون ترافیک در آزادراه تهران - کرج - قزوین روان گزارش شده است.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت ترافیک محورهای شمالی اعلام شد
  • ترافیک در محور چالوس سنگین است/تردد روان در محور هراز و فیروزکوه
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۹ فروردین/ترافیک سنگین در چالوس و محور تهران-شمال
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران شمال
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران - شمال
  • ترافیک در این محورها شمالی سنگین است
  • ترافیک در محورهای شمالی سنگین است
  • ترافیک سنگین در تمامی محورهای شمالی کشور
  • ترافیک نیمه سنگین در لاین شمالی آزادراه قزوین - کرج
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی