Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران از افتتاح سالن ورزشی شهرستان نوشهر از هدایای سفر مقام معظم رهبری به غرب مازندران خبر داد. ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۶ استانها مازندران نظرات - اخبار استانها -

حبیب حسین زادگان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ساری‌ اظهار داشت: با حضور معاون اول رئیس جمهور، وزیر ورزش و جوانان، استاندار و مسئولان سازمان بسیج سازندگی و سپاه کربلای مازندران، ورزشگاه شهدای نوشهر به بهره‌برداری می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره باینکه این پروژه هدیه مقام معظم رهبری به مردم غرب مازندران و شهرستان نوشهر است، افزود: بازسازی و توسعه این ورزشگاه با پیمانکاری سپاه کربلا و با همت سازمان بسیج سازندگی صورت پذیرفت و 160 میلیارد ریال صرف بازسازی و بهسازی این ورزشگاه شده است.

حسین زادگان با اعلام اینکه روند بازسازی ورزشگاه شهدای نوشهر از سال 96 آغاز شد، تصریح کرد: ظرفیت این ورزشگاه پنج هزار نفر و متراژ پروژه 8300 متر مربع بوده که به‌صورت رسمی و با حضور معاون اول رئیس جمهور، وزیر ورزش و جوانان و استاندار صبح پنجشنبه به بهره برداری خواهد رسید.

سالن ورزشی 5000 نفری در شهر خرم‌آباد احداث می‌شودسالن ورزشی موقوفه امام صادق(ع) حاجی‌آباد بیرجند افتتاح شد‌سالن ورزشی شهدای پارس‌آباد تحویل ورزشکاران شد

مدیرکل ورزش و جوانان اعلام کرد: همزمان با این پروژه، ساختمان جدید اداره ورزش و جوانان نوشهر و خانه بوکس نیز به بهره برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/ش

R41358/P/S6,74/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۶۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاعر بوشهری بی نشان را به مقام معظم رهبری تقدیم کرد

ایسنا/بوشهر شاعر فرهنگی استان بوشهر کتاب بی نشان خود را به مقام معظم رهبری تقدیم کرد.

به گزارش ایسنا، حیدر منصوری فرهنگی و شاعر آبدانی در دیدار سالانه شاعران با مقام معظم رهبری حضور یافت و در حاشیه این دیدار توفیق پیدا کرد تا مجموعه شعر تازه انتشار یافته خود با عنوان بی نشان به محضر مقام معظم رهبری تقدیم کند.

رهبر معظم انقلاب با تورق کتاب و خوانش صفحاتی از آن شاعر را مورد تحسین قرار داد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیگیری توسعه همه جانبه دستگاه ورزش و جوانان مازندران
  • شاعر بوشهری بی نشان را به مقام معظم رهبری تقدیم کرد
  • گشایش سالن ورزشی شهدای روستای انارمرز جویبار
  • آیین افتتاح سالن ورزشی شهدا روستای انارمرز شهرستان جویبار
  • سالن ورزشی شهدای شهر فردوسیه پس از گذشت یک دهه به بهره برداری رسید
  • ۸ ورزشکار مازندران سهمیه المپیک پاریس را کسب کردند
  • بهره‌برداری از ۶ پروژه عظیم عمرانی ورزشی در استان اردبیل
  • دیدار اسماعیل هنیه با مقام معظم رهبری (عکس)
  • حکم مقام معظم رهبری درباره برگشت شخص روزه‌ دار به وطن خویش
  • خواندن یک شعر درباره «آقازاده‌ها» در حضور مقام معظم رهبری