Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-19@20:34:09 GMT

نرخ فروش دلار ۱۱ هزار و ۷۰۰ تومان اعلام شد

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۳۶۲۴۷

خرداد؛ صرافی‌های بانک‌ها از صبح امروز، سی تیرماه، قیمت دلار را برای فروش به مردم، ۱۱ هزار و ۷۰۰ تومان اعلام کرده‌اند که نسبت به روز گذشته با افزایش ۵۰ تومانی همراه است. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۱ هزار و ۶۰۰ خریداری می‌کنند.
به گزارش ایلنا، صرافی‌های بانک‌ها از صبح امروز، سی تیرماه، قیمت دلار را برای فروش به مردم، ۱۱ هزار و ۷۰۰ تومان اعلام کرده‌اند که نسبت به روز گذشته با افزایش ۵۰ تومانی همراه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۱ هزار و ۶۰۰ خریداری می‌کنند.
برهمین‌ اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها، ۱۳ هزار و ۲۰۰ تومان اعلام شده است؛  قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۳ هزار و ۱۰۰ تومان است.
گفتنی است؛ ۵ صرافی بانکی در خیابان فردوسی با داشتن کارت ملی، کارت شتاب و شماره همراه به نام متقاضی از ساعت ۱۰ تا ۱۵ تا ۲۰۰۰ دلار آمریکا به متقاضیان واجد شرایط عرضه می‌کنند.

برچسب ها: دلار ، یورو ، صرافی ، صرافی ها ، کارت ملی

منبع: خرداد

کلیدواژه: دلار یورو صرافی صرافی ها کارت ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۶۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبات اسکناس دلار و افزایش اندک یورو

به گزارش خبرگزاری مهر، هر اسکناس دلار امروز در مرکز مبادله ارز و طلای ایران بدون تغییر نسبت به روز گذشته، ۴۳ هزار و ۵۶۷ تومان داد و ستد شد.

همچنین قیمت حواله دلار آمریکا نیز با نرخ ۴۰ هزار و ۶۴۸ تومان نسبت به روز گذشته بدون تغییر ماند.

قیمت هر اسکناس یورو با افزایش ۶۴ تومانی به ۴۶ هزار و ۳۶۹ تومان و حواله آن با افزایش ۶۰ تومانی نسبت به دیروز، ۴۳ هزار و ۲۶۲ تومان قیمت خورد.

اسکناس درهم امارات نیز در روز جاری ۱۱ هزار و ۸۶۳ تومان و حواله درهم ۱۱ هزار و ۶۸ تومان معامله شد که نسبت به روز گذشته بدون تغییر ماند.

کد خبر 6081877

دیگر خبرها

  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳؛ قیمت امروز طلا و سکه
  • ثبات اسکناس دلار و افزایش اندک یورو
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
  • رشد جزئی یورو مبادله‌ای/ دلار ثابت ماند
  • قیمت دلار امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • ثبات قیمت دلار و سکه در معاملات امروز بازار
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳؛ قیمت امروز طلا و سکه
  • قیمت دلار امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت