Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در ماده پرتاب دیسک روز دوم مرحله نخست مسابقات دو و میدانی باشگاه‌های کشور، حسین روزگار از دانشگاه آزاد فارس با رکورد ۵۰ متر و ۴۵ سانتی متر سوم شد.

در ده گانه این مسابقات علی محبی دیگر ورزشکار فارس در جای سوم قرار گرفت و در ۴۰۰ متر با مانع دانیال بی باک با زمان ۵۳ ثانیه و ۵۷ صدم ثانیه بر سکوی سوم ایستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در روز نخست این مسابقات، عبداله جمشیدی از فارس در ماده پرتاب وزنه نایب قهرمان شد و در ماده پرتاب چکش، ۱۱۰ متر با مانع و پرش سه گام، شاهین احمدی، سیدمرتضی حسینی و سید مبین مداحی از دانشگاه آزاد فارس موفق به کسب جایگاه سوم شدند.

در پایان مرحله نخست بیست و سومین دوره مسابقات دو و میدانی مردان باشگاه‌های کشور که به میزبانی تهران برگزار شد، دانشگاه آزاد فارس با ۸۶ امتیاز چهارم شد.

انتهای پیام/ت

دوندگان فارس بر سکوی سوم مسابقات دو و میدانی کشور

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان دو و میدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۶۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت بیش از ۴ هزار کاراته کا از سراسر کشور در همدان

به گزارش جام جم آنلاین همدان، علی ملتی با بیان اينکه کاراته استان در طی سال‌های گذشته فراز و نشیب هایی داشته است، اظهار کرد: اتفاقات کاراته استان همدان در طی این سال ها زیاد بوده که بهترین اتفاق برگزاری مسابقات فعلی کاراته کشوری در دانشگاه آزاد همدان است.

نایب رئیس هیأت کاراته استان همدان افزود: این مسابقات با بیش از ۴ هزار شرکت کننده در رده آقایان و بانوان طی ۱۲ روز در همه رده های سنی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه ورزش کاراته از لحاظ کمی جزو نخستین یا دومین جمعیت ورزشکاران استان است گفت: از لحاظ کیفی نیز در دو سال اخیر کاراته در استان رشد بسیاری داشته که شامل کسب مقام های آسیایی و شرکت در مسابقات بین المللی در بخش بانوان و آقایان می شود.

ملتی در خصوص زیرساخت کاراته استان همدان خاطرنشان کرد: هم اکنون در همه شهرستان های استان خانه کاراته و سالن مخصوص کاراته برای آقایان و بانوان وجود دارد و در روستاها نیز توانسته ایم با وجود مربیان فعال این ورزش را به رشد برسانیم.

نایب رئیس هیأت کاراته استان همدان با اشاره به اینکه امسال دومین سالی هست که این مسابقات در همدان برگزار می شود، بیان کرد: ۱۵ مورد مسابقات سبکی نیز علاوه بر این مسابقات در استان برگزار کردیم که خوشبختانه در همه مسابقات کاپ مسابقات از آن ورزشکاران همدانی شد و توانستیم به مقام نخست برسیم.

وی ادامه داد: از لحاظ کمی هیأت کاراته تا سال ۱۴۰۰ کمتر از دو هزار نفر جمعیت و ۱۵۰۰ بیمه شده داشت اما در حال حاضر بیش از ۵ هزار بیمه شده در سطح استان دارد.

ملتی در مورد رتبه بندی کاراته استان همدان در بین هیأت های ورزشی نیز عنوان کرد: ما توانستیم مقام نخست را با توجه به نمره لحاظ شده با سه هزار اختلاف با هیأت ورزشی دوم کسب کنیم که نشان از رشد کمی و کیفی این ورزش در استان است.

نایب رئیس هیأت کاراته استان همدان در پایان ضمن قدردانی از عوامل اجرایی کاراته استان همدان برای برگزاری این مسابقات، خاطرنشان کرد: ما نمی گوییم بهترین نمره را در کاراته داریم اما سعی ما این است هر سال نسبت به سال گذشته نقاط ضعف خود را کم  و نقاط مثبت را تقویت کنیم و امیدواریم در پایان این مسابقات کاراته کاران استان همدان را در اردوی تیم ملی با کسب امتیاز برتر ببینیم.

دیگر خبرها

  • هجدهمین دوره مسابقات روبوکاپ ایران با ۱۸۰۰ شرکت‌کننده آغاز به‌کار می‌کند
  • برتری ورزشکار کهگیلویه‌ و بویراحمدی در مسابقات تیراندازی منطقه‌ای
  • رئیس مرکز ورزش دانشگاه آزاد ناظر پزشکی مسابقات انتخابی جام‌های جهانی تالو و ساندا شد
  • شرکت بیش از ۴ هزار کاراته کا از سراسر کشور در همدان
  • اعزام تیم‌های رباتیک کانون یزد به مسابقه‌های ربوکاپ آزاد ایران
  • دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی به اردوی تیم ملی او اسپرت دعوت شد
  • رقابت بیش از ۴۰۰ تیم در مسابقات ربوکاپ آزاد ایران
  • دانشجوی دانشگاه آزاد به اردوی تیم ملی او اسپرت دعوت شد
  • دوندگان همدانی، آماده اعزام به جام جهانی پیاده روی
  • نفرات برتر مسابقات قهرمانی تیراندازی اهداف پروازی رشته تراپ جنوب کشور معرفی شدند