Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل با اعلام عناوین برنامه های گرامیداشت هفته جهانی مساجد در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان، گفت: بیانیه گام دوم انقلاب و منویات مقام معظم رهبری چراغ راه فعالان کانون های مساجد است.

«نادر سقاء» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: بیانیه گام دوم انقلاب و منویات مقام معظم رهبری چراغ راه فعالان کانون های مساجد است و همزمان با روز جهانی ویژه برنامه متعددی به همین مناسبت در کانون های مساجد برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: غبارروبی، فضاسازی و عطرافشانی مساجد و حضور در مزار شهدای دفاع مقدس، گمنام و مدافع حرم و دیدار با جانبازان و خانواده شهدا با عنوان میثاق مجدد با آرمان های شهدا و انقلاب اسلامی همچنین دیدار از پیشکسوتان و بانیان بزرگان مساجد توسط اعضای مسجد برگزار خواهد شد.

 

وی خاطر نشان کرد: مراسم تجلیل از امام جماعت، هیئت امناء، مؤذنین، نمازگزاران، خادمین نمونه مساجد کانون ها و برگزاری نمایشگاه ها در مسجد با هدف ارائه گزارش، دستاوردها و عملکرد کانون در سال های گذشته در ورودی مسجد از دیگر برنامه های به مناسبت روز جهانی مساجد است.

 

سقاء ادامه داد: مصاحبه رادیویی و تلویزیونی با شبکه استانی و شهرستانی به مناسبت هفته جهانی مساجد و تشریح برنامه های کانون در مسجد و همچنین برگزاری طرح تلاوت نور و اهداء ثواب آن به شهدا و فعالان و درگذشتگان مساجد و همچنین شهدای مسجد الاقصی نیز از دیگر فعالیت های کانون ها است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل افزود: ثبت نام رایگان برای عضویت در کتابخانه های کانون های فرهنگی هنری مساجد استان و سخنرانی ائمه جماعات در بین الصلاتین در ارتباط با اهمیت و کارکردهای مهم مساجد به ویژه در جذب نوجوانان و جوانان به مسجد نیز همزمان با هفته جهانی مساجد برگزار خواهد شد.

 

این مقام مسئول بیان کرد: فعالیت های مجازی در شبکه های اجتماعی برای اطلاع رسانی هفته جهانی مساجد و انتشار نشریات، فصل نامه، بروشور در ارتباط با فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد  در هفته جهانی مساجد نیز از دیگر فعالیت ها است.

 

سقا با اشاره به اینکه فعالان کانون های مساجد با برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی، هنری و ورزشی و ارائه اقلام فرهنگی و هنری هفته جهانی مسجد را گرامی خواهند داشت، یادآور شد: مساجد مهمترین مرکز برای ترویج معارف تربیتی در جامعه هست و حضور نوجوانان و جوانان فرصت مغتنمی برای فعالان مساجد است.

 

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: عید غدیر عید غدیر خم کانون های فرهنگی هنری مساجد غدیر جشنواره طنین مسجد سومین جشنواره طنین مسجد اردبیل بیرجند گلپایگان نماز جمعه بیانیه گام دوم انقلاب هفته جهانی مساجد مقام معظم رهبری اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۶۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم در استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ کارشناس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان در پانزدهمین پویش ملی نذر قربانی در استان گفت: این اقلام با همکاری موسسه حضرت خدیجه (س) قم، خیّران برنامه تلویزیونی سمت خدا و به همت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان تهیه و بین نیازمندان اصفهانی توزیع شد.
حسام الدین تسلیمی افزود: در پانزدهمین مرحله توزیع گوشت قربانی، ۱۲۰۰ بسته گوشت به وزن یک کیلو و ۵۰۰ گرم را کانون‌های فرهنگی هنری در شهرستان‌های فریدن، فریدون‌شهر، مبارکه، چادگان فلاورجان و لنجان بین حانواده‌های نیازمندان توزیع می‌کنند.
وی گفت: از ابتدای این پویش تا کنون حدود۲۲ هزار و ۵۰۰ بسته گوشت قربانی بین نیازمندان استان توزیع شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  •  توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  • هویت‌بخشی به گروه‌های سرود کانون‌های مساجد امری مهم است
  • توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم در استان اصفهان
  • برگزاری جشنواره سرود آوای مسجد در میناب
  • برگزاری مرحله منطقه ای جشنواره سرود آوای مسجد ویژه کانون های شرق هرمزگان در میناب