Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-29@05:06:15 GMT

واکنش عضو شورا به دستگیری معترضان به سگ‌کشی

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۳۶۴۱۴

واکنش عضو شورا به دستگیری معترضان به سگ‌کشی

عضو شورای شهر تهران گفت:‏ طبق اصل۲۷ ‎قانون اساسی مردم معترض حق تجمع دارند. بایدمشخص شودچه کسانی به‌خوداجازه داده‌اند به تجمعی مسلامت‌آمیز حمله‌ور شوند؟

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرآنلاین، چند روز پیش بود که انتشار ویدیویی از کشتار سگ‌ها با آمپول اسید توسط پیمانکاران شهرداری، موجب برانگیخته شدن احساسات عمومی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از انتشار این ویدیو حناچی، شهردار تهران اعلام کرد که این ویدیو متعلق به سال ۹۶ است و پیمانکار این اتفاق خلع شده است؛ این درحالی بود که دو عضو شورای شهر در توییتر خود این اتفاق را تایید کردند. روز بعد از انتشار این ویدیو مردم و دوستداران حیوانات در مقابل شهرداری تجمع کردند که عده‌ای از آنها توسط پلیس بازداشت شدند.

شهربانو امانی عضو شورای شهر تهران در واکنش به این اتفاق با تاکید بر اینکه طبق اصل ۲۷ قانون اساسی مردم معترض حق اعتراض دارند، در توئیتی نوشت: از کنار این بی‌قانونی نمی‌گذریم و آن را پیگیری خواهیم کرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: شهربانو امانی شورای شهر تهران معترضان شهرداری تهران سگ کشی اصل ۲۷ قانون اساسی پیام توییتری نامه آملی به یزدی آیت الله یزدی صادق لاریجانی لیگ نوزدهم حادثه دانشگاه آزاد هاشم یکه زارع عید غدیر عباس علی آبادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۶۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت سه اثر تاریخی در فهرست آثار ملی

داوود گودرزی شهردار منطقه ۵ تهران با اشاره به برپایی ۵ ایستگاه اطلاع رسانی ویژه گردشگران نوروزی و فعالیت ۲۹ کانون گردشگری در منطقه پنج اعلام کرد: بیش از ۴۸۰۰ گردشگر در چند روز ابتدای نوروز مخاطب ایستگاه‌های اطلاع رسانی و استقبال این منطقه بوده اند. 

وی در ادامه بیان کرد: منطقه پنج با توجه به حضور پر برکت ۱۳ امام زاده و داشتن ظرفیت‌های تفریحی نظیر مجموعه تفریحی باغ وحش و دریاچه ارم، مراکز گردشگری طبیعی کن و فرحزاد هر ساله پذیرای گردشگران مذهبی و طبیعت گردان است.

گودرزی در ادامه از برگزاری چهار جشنواره شکوفه‌های گیلاس در اردیبهشت، جشنواره شاتوت در تابستان، جشنواره خرمالو در پاییز سال ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: از دیگر برنامه‌های در دست اقدام حوزه گردشگری این منطقه، ثبت دوحسینیه سرآسیاب، نور و امامزاده شعیب (ع) در فهرست آثار ملی می‌باشد.

وی اظهارداشت: تعداد آثار ثبت شده گردشگری منطقه پنج در میراث فرهنگی تا سال گذشته ۱۸ مورد بوده است که در اردیبهشت ماه به ۲۱ ثبت در حوزه بنا‌های تاریخی و آداب و رسوم خواهد رسید.

شهردار منطقه پنج در پایان به انتشار کتابچه جاذبه‌های گردشگری دو زبانه (فارسی و انگلیسی)، انتشار فلش کارت‌های جاذبه‌های گردشگری منطقه ۵، فیلم‌های گردشگری منطقه به دو زبان و ارائه نقشه‌های جاذبه‌های گردشگری منطقه، ثبت تمبر پل آجری و اجرای تور‌های مجازی گردشگری اشاره کرد و اظهار کرد: در تلاشیم با همت همه همکاران و همراهی ستاد گردشگری شهرداری تهران با توجه به ظرفیت‌های مذهبی و تاریخی موجود، حوزه‌های گردشگری منطقه پنج را وسعت داده و این منطقه به یک تفرجگاه بزرگ در تهران تبدیل شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • عضو جدید شورای شهر اردکان تحلیف شد
  • برخورد دستگاه قضا با ساخت و ساز غیرمجاز
  • دستگیری هتاک انتقام جو در سمنان
  • تقویت تیم‌های واکنش سریع هلال احمر تهران کلید خورد
  • ثبت سه اثر تاریخی در فهرست آثار ملی
  • واکنش تهران به تصویب قطعنامه شورای امنیت برای آتش‌بس غزه: ناکافی است
  • دستگیری گروگانگیر با اقدام آنی پلیس
  • امروز برگزار می شود؛ جشنی با کیک ۲۰۰ متری برای تهرانی ها | ادامه مراسم افطارخونه تا پایان ماه رمضان
  • امروز برگزار می شود؛ جشن با کیک ۲۰۰ متری و ۲ تنی برای تهرانی ها
  • افطاری در افطارخونه طهران + تصاویر