Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-03-28@13:57:05 GMT

آخرین وضعیت بازگشت حجاج اصفهانی اعلام شد

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۳۶۴۴۵

آخرین وضعیت بازگشت حجاج اصفهانی اعلام شد

مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان گفت: پروازهای مدینه بعد اصفهان تا فردا ادامه دارد و با وقفه چند روزه از ۱۴ تا ۱۶ شهریور ادامه خواهد داشت.

غلامعلی زاهدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص آخرین وضعیت بازگشت حجاج اصفهانی اظهار کرد: پروازهای بازگشت حجاج مدینه بعد از ۲۸ مرداد آغاز و تا سی و یکم ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه از مجموع ۳۲ پرواز حجاج اصفهانی ۱۴ پرواز در فاز اول و ۱۸ پرواز در فاز دوم این سفرها انجام می‌شود، ادامه داد: دو پرواز مدینه بعد و ۱۶ پرواز مدینه قبل از ۱۴ تا ۱۶ شهریور انجام خواهد شد.

مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان با بیان اینکه در انجام پرواز حجاج خللی ایجاد  نشده است، افزود: زمان بازگشت حجاج بر اساس زمان‌بندی طول سفر بوده است.

وی در خصوص جابه‌جایی پیکر یکی از حجاج اصفهانی که در سرزمین وحی جان خود را از دست داده است نیز گفت: با رضایت خانواده پیکر این زائر خانه خدا در مدینه به خاک سپرده شد.

کد خبر 386562

منبع: ایمنا

کلیدواژه: حجاج بیت الله الحرام مکه اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۶۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برقراری پرواز گرگان-زابل و گرگان-چابهار

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ بر این اساس، پرواز در مسیر چابهار-گرگان-چابهار از ۱۶ فروردین، روز‌های پنجشنبه انجام می‌شود.

همچنین پرواز زابل-گرگان-زابل از ۱۹ فروردین روز‌های یکشنبه انجام خواهد شد.

در حال حاضر از فرودگاه گرگان به شهر‌های تهران، مشهد، زاهدان، عسلویه و کیش به صورت روزانه و هفتگی و دو پرواز به اکتائو قزاقستان به صورت ماهانه دائر است.

دیگر خبرها

  • افزایش پرواز‌های فرودگاه بین المللی اهواز در نوروز امسال
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان در روز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • برقراری پرواز گرگان - زابل و گرگان - چابهار
  • افزایش ۲ برابری پرواز‌ها از فرودگاه آیت الله آیت الهی لارستان
  • پرواز فلامینگوها بر فراز گاوخونی
  • برقراری پرواز گرگان-زابل و گرگان-چابهار
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان در روز چهار شنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳
  • افزایش ۱۹ درصدی پرواز‌های فرودگاه اصفهان در نوروز ۱۴۰۳
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان در روز سه شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳
  • برقراری مجدد پرواز اصفهان – رشت – اصفهان از نیمه فروردین