Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@23:56:13 GMT

سروش و قاسمی نژاد غایبان بزرگ یحیی برابر پیکان

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۳۶۴۶۲

شهرخودرو تیم چهارم لیگ هجدهم و یکی از نماینده های ایران در لیگ قهرمانان سال آینده در هفته اول باید به برای مصاف با پیکان به تهران بیاید اما این تیم دو مهره کلیدی اش را در اختیار ندارد.

به گزارش " ورزش سه" به اعتقاد بسیاری از کارشناسان تیم پدیده در لیگ هجدهم یکی از بهترین نمایش های فوتبالی را داشت. یحیی گل محمدی توانست تیمش را که در تا هفته های پایانی یکی از مدعیان قهرمانی بود در نهایت در رتبه چهارم حفظ و به لیگ قهرمانان آسیا برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در حالی که در این فصل در نزدیکی حضور در پرسپولیس هم بود قراردادش را با تیم شهرخودرو تمدید و به تقویت تیمش پرداخت. او در کادرفنی حمید مطهری و در تیم بازیکنانی مثل سروش رفیعی، روح الله باقری ، سیدمهدی رحمتی و چند بازیکن دیگری را جذب کرد تا امسال به دنبال جایگاهی بهتر در لیگ برتر بوده و نمایشی خوب در آسیا داشته باشد.


آن ها در اولین بازی باید به تهران آمده و روز جمعه در ورزشگاه شهرقدس  با پیکان بازی کنند. یحیی گل محمدی اما برای این بازی دو مهره کلیدی اش را در اختیار ندارد. امین قاسمی نژاد مهاجم موثر تیم پدیده در تمرینات پیش فصل از ناحیه همسترینگ دچار مصدومیت شده است و این بازی را از دست خواهد داد. وضعیت مصدومیت این بازیکن به گونه ای است که قطعا هفته دوم را از دست خواهد داد اما شهرخودرویی ها امیدوارند بتوانند شماره ده تیمشان را برای هفته سوم و بعد از تعطیلات لیگ آماده کنند. قاسمی نژاد فصل قبل 10 گل زد و 3 پاس گل هم داد و یکی از مهره های کلیدی یحیی در بخش تهاجمی بود.


اما بازیکن دیگری که پدیده در اختیار ندارد سروش رفیعی است که به خاطر محرومیتی که در فصل گذشته نصیبش شد نمی تواند شهرخودرو را در این بازی همراهی کند.

 

 

شهر خودرو امین قاسمی نژاد سروش رفیعی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: شهر خودرو امین قاسمی نژاد سروش رفیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۶۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکان خواهان تغییر برنامه لیگ برتر شد

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های هفته بیست و پنجم لیگ برتر از هفته آینده و پس از انجام مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی آغاز خواهد شد. البته هفته بیست و پنجم، با دیدار روز پنجشنبه 11 اردیبهشت شمس‌آذر و پیکان کلید می‌خورد در حالی‌که سایر مسابقات، روز جمعه ۱۲ اردیبهشت دنبال می‌شود.

در همین راستا، روز گذشته (شنبه) از سوی باشگاه پیکان نامه‌ای به سازمان لیگ ارسال شد که در آن، خودروسازان نسبت به تاریخ برگزاری بازی یاد شده، اعتراض کردند.

پیکانی‌ها معتقدند باتوجه به حساسیت مسابقات لیگ در هفته‌های پایانی، آنها هم باید مثل باقی تیم‌ها، روز جمعه بازی کنند، اعتراضی که منطقی به نظر می‌رسد و به‌خاطر عدم وجود تطابق زمانی با رقابت‌های دیگر یا سایر مشکلات مثل میزبانی همزمان دو تیم در یک ورزشگاه، پخش زنده و ناهماهنگی در روز و زمان برگزاری این مسابقه، احتمالا سازمان لیگ با درخواست پیکان موافقت می‌کند.

دیگر خبرها

  • اسرائیلی‌ها بدانند هر عملی انجام دهند با واکنش بزرگ ایران مواجه می‌شوند
  • تیم اوسمار بهتر از تیم یحیی بازی می‌کند/ با احترام به بیرانوند، حق رفیعی است فیکس پرسپولیس باشد
  • تیم ملی فوتسال ایران با سوپر استارش نتوانسته نتایج قاطعش را تکرار کند
  • استقلال و پرسپولیس در جنگ بزرگ تفاضل گل
  • حسین نژاد غایب قطعی سپاهان برابر پرسپولیس
  • غایبان قطعی جام ملت های اروپا 2024 مشخص شدند
  • پیکان خواهان تغییر برنامه لیگ برتر شد
  • ترکیب رئال مادرید برابر بارسلونا؛ شک بزرگ آنجلوتی
  • بازیکن هوادار: تساوی برابر پیکان برای ما فرقی با باخت نداشت
  • شانس بزرگ فراز و نفت آبادان در مسیر بقا!