Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-29@02:25:56 GMT

قرارداد عجیب چینی‌ها در فوتبال اسپانیا

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۳۶۵۰۰

قرارداد عجیب چینی‌ها در فوتبال اسپانیا

اسپانسر چینی برای حضور بازیکن چینی در لیگ دسته دو اسپانیا به باشگاه مورد نظر پول پرداخت کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از مارکا، فوتبال اسپانیا دیروز شاهد اتقاف عجیبی بود. چینی‌ها برای این که بازیکن ۳۹ ساله‌شان در لیگ دسته دو اسپانیا بازی کند به یک باشگاه پول پرداختند. تیم پونفرادینا با اسپانسر خود به یک توافق رسیده است که در آن مجبور است با لی‌لی گائو قرارداد امضا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این قرارداد از لحاظ اقتصادی سود خیلی خوبی به باشگاه میرساند. هم‌چنین می‌تواند یک راه جدید برای نقل و انتقال چینی‌ها باز کند.

گائو هافبکی است که تهاجمی بازی میکند و قرار است ۶ ماه در تیم پونفه بازی کند. این قرارداد میتواند تا سال ۲۰۲۰ تمدید شود. در این توافق نشان داده است که این بازیکن هیچ هزینه ای برای پونفه نداشته است.

بازیکن جدید آبی و سفیدپوشان در کشورش بازیکن سطح بالا و محبوبی محسوب می‌شود. او برای تیم‌های مختلف بازی کرده است. در فوتبال نیوزلند، فنلاند و آمریکا حضور داشته است. هم‌چنین سابقه بازی برای تیم های اسپانیایی همچون کورنیا و خومیلا را دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فوتبال اسپانیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۶۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنالتی بحث‌برانگیز در دیدار اسپانیا-برزیل (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، اسپانیا امشب در ورزشگاه سانتیاگو برنابئوی مادرید در دیداری دوستانه میزبان برزیل است و تنها 9 دقیقه از بازی سپری شده بود که داور یک ضربه پنالتی به سود میزبان اعلام کرد.
یامال، ستاره جوان اسپانیا، که درون محوطه جریمه صاحب توپ شده بود، بعد از عبور از وندل، قصد داشت از ژوائو گومس هم رد شود که بازیکن برزیلی پایش را مقابل او قرار داد و یامال ناگهان خود را نقش زمین کرد.

اما در تصاویر تلویزیونی به نظر می رسد که برخورد خاصی بین دو بازیکن صورت نگرفته و یامال با بزرگنمایی، خود را نقش زمین کرده است. 

هرچند استفاده از وی ای آر هم باعث تغییر در تصمیم داور نشد و در نهایت رودری گل اول بازی را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

دیگر خبرها

  • نیم‌نگاه بارسلونا و دکو به وضعیت جورجینیو
  • این بازیکن استقلال بدون بازی پول می‌گیرد
  • حبس دوساله برای رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا به خاطر بوسه جنجالی
  • ۲ سال و نیم زندان به خاطر بوسه جنجالی آقای رئیس
  • ۲ سال و ۶ ماه حبس برای رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا به خاطر شادی جنجالی
  • ۲ سال و ۶ ماه زندان به خاطر شادی جنجالی!
  • حکم سنگین به خاطر شادی جنجالی؛ ۲ سال و ۶ ماه زندان
  • حکم سنگین به خاطر شادی جنجالی؛ ۲ سال و 6 ماه زندان
  • حمله به اسپانیایی‌ها: وینیسیوس بازهم شر به پا کرد!
  • پنالتی بحث‌برانگیز در دیدار اسپانیا-برزیل (عکس)