Web Analytics Made Easy - Statcounter

وضعیت بلیت فروشی دیدار افتتاحیه لیگ برتر همچنان مبهم است!

طرفداری- تیم فوتبال پرسپولیس در حالی فردا در دیدار افتتاحیه لیگ برتر به مصاف پارس جنوبی خواهد رفت که هنوز موضوع بلیت‌فروشی بازی فردا مشخص نیست و هواداران این تیم برای تهیه بلیت این بازی سردرگم هستند.

مسئولان باشگاه پرسپولیس که هنوز با شرکت مبنا توسعه مبین قرارداد همکاری دارند در اردیبهشت ماه برای فروش بلیت‌ بازی‌های این تیم قراردادی با شرکت ریحان فیلم امضا کردند اما حالا می‌خواهند فروش بلیت این باشگاه را به شرکت تجهیز و توسعه بدهند!

به نقل از فارس، در همین رابطه مسئولان این باشگاه مذاکراتی را با مسئولان شرکت تجهیز و توسعه انجام دادند و به نظر می‌رسد تا امروز تکلیف بلیت‌فروشی پرسپولیس مشخص خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۶۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقف بلیت فروشی نمایش گالیله تحت تاثیر ممنوع‌الکاری یکی از بازیگران

در حالیکه اجرای نمایش «گالیله» از فردا شب، ۲۹ فروردین ماه آغاز می‌شود، بلیت ‌فروشی این اثر نمایشی ، به دلیل ممنوع‌الفعالیتی یکی از بازیگران این نمایش متوقف شده است.

به گزارش ایسنا، گروه اجرایی این نمایش توضیح دادند که این مساله به دلیل سوءتفاهم رخ داده و در حال پیگیری هستند تا این مشکل برطرف شود. آنان همچنین عنوان کردند که با همه پیگیری‌هایی که برای حل این مشکل انجام می‌دهند، شخص دیگری را به عنوان جایگزین او در نظر دارند.

ظهر امروز، سه‌شنبه، ۲۸ فروردین ماه شهاب حسین‌پور، کارگردان نمایش «گالیله» با همراهی فرهاد آییش، نورا هاشمی، صدف اسپهبدی و شهروز دل‌افکار، بازیگران این اثر نمایشی به ارایه توضیحاتی درباره نمایش «گالیله» پرداختند.

در این نشست پرسشی درباره توقف بلیت‌فروشی این نمایش مطرح شد و در پاسخ به آن فرهاد آییش توضیح داد که این مساله به دلیل مشکلی است که برای یکی از بازیگران رخ داده و عنوان شده که او ممنوع‌الفعالیت است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: پیام اداره کل فرهنگ کرمان به تهیه کننده "نون خ" استقبال چینی‌ها از انیمیشن ژاپنی «پسر و مرغ ماهی‌خوار» / فروش نزدیک به ۱۰۰ میلیون دلار اکران «مست عشق» شهاب حسینی و پارسا پیروزفر یک هفته به تعویق افتاد

دیگر خبرها

  • برد یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل صنعت نفت
  • استقبال خوب هواداران استقلال از بازی فردا
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و نساجی آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • ادامه شعارهای زننده در روز پیروزی سپاهان
  • ثبت ۱۲ فرآورده دارویی و ۵۰ تجهیز پزشکی شرکت‌های ایرانی در کنیا
  • ۱۹ والیبالیست ایرانی در لیست خرید لیگ کره جنوبی!
  • دقیقی و ادامه تمرینات ویژه برای استقلال
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و صنعت‌نفت آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.sanatenaft.com
  • توقف بلیت فروشی نمایش گالیله تحت تاثیر ممنوع‌الکاری یکی از بازیگران
  • آتش‌بازی شبانه هواداران بارسلونا مقابل هتل محل اقامت پاری سن ژرمن / فیلم