Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-20@05:49:14 GMT

جابه جایی ۳۴میلیون کالا از بنادر هرمزگان

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۳۶۷۷۳

جابه جایی ۳۴میلیون کالا از بنادر هرمزگان

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: ۲۳ میلیون و ۱۳۵ هزار تن مربوط به کالای غیر نفتی و ۱۱میلیون و ۱۱۱ هزار تن به فرآورده های نفتی اختصاص دارد. 
 الله مراد عفیفی پور روز چهارشنبه در تشریح گزارش  عملکرد مجموعه ۷۱ بندرهرمزگان افزود: در این مدت ۱۴میلیون و ۱۶۴ هزار و ۷۹۴ تن کالای غیرنفتی با افزایش ۱۱.۴ درصدی از بنادر تجاری استان صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان داشت: یک میلیون و ۲۶۳ هزار و ۸۰۴ تن از کالاهای غیرنفتی با افزایش ۲۵درصدی ترانشیپ و یک میلیون و ۲۸۶ هزار تن نیز ترانزیت شد. 
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از کابوتاژ (کران بری) ۲ میلیون و ۹۱۵ هزار و ۲۸۰ تن با افزایش ۹ درصدی و واردات سه میلیون و ۱۹۳ هزار و ۴۹۸ تن کالای غیرنفتی با افزایش ۱۵درصدی در بنادر استان خبر داد. 
وی گفت: میزان صادرات فرآورده های نفتی نیز  از بنادر هرمزگان چهار میلیون و ۱۵۸  هزار و ۲۹۴ تن است.
عفیفی پور یادآور شد: در مدت یاد شده، ۲۴هزار و ۶۲۳ تن با افزایش ۶۰درصدی در همسنجی با پارسال ترانزیت و ۶  میلیون و ۹۲۸ هزار تن با افزایش ۹درصدی کابوتاژ شد.

تخلیه و بارگیری ۵۴۱هزار کانتینر در بنادر  هرمزگان مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان اظهار داشت: در چهار ماهه نخست سالجارهی، ۵۴۱ هزار و ۶۹ TEU کانتینر (هر تی.ای. یو معادل یک کانتینر بیست فوت) در مجموعه بنادر بازرگانی این استان تخلیه و بارگیری شد . 

ثبت ترابری ۷میلیون سفر دریایی درهرمزگان
عفیفی پور  هرمزگان را پایتخت مسافرت های دریایی ایران عنوان کرد و گفت: از آغاز امسال تا ابتدای مردادماه جاری ترابری هفت میلیون و ۱۸۹ هزار و ۹۰۱ نفر سفر در بنادر و پایانه های مسافری دریایی این استان به ثبت رسید. 
وی  از پهلوگیری ۲۸ هزار و ۴۲۰ فروند شناور در بنادر  هرمزگان خبر داد و گفت: هزار و ۸۱۲ فروند کشتی بالای هزار تن و ۲۶ هزار و ۶۰۸ فروند زیر هزار تن وزن داشته است. 
۷۱۹۵/۶۰۴۸

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر پایتخت فرآورده های نفتی فوت واردات وزن قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۶۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌های سیل‌آسا در ‌هرمزگان/ از انسداد تا طغیان رودخانه

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان و فرماندار شهرستان میناب آخرین وضعیت بارندگی ها و خسارات در سطح استان و شهرستان میناب را اعلام کردند. - اخبار استانها -

مهرداد حسن زاده مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم در بندرعباس اظهار داشت: بالغ بر 20 روستای استان همچنان انسداد مسیر بر اثر طغیان رودخانه‌های فصلی دارند و منتظر هستیم با فروکش کردن حجم آب، مسیرها بازگشایی شود. 

وی افزود: بیشتر این مسیرها در شرق هرمزگان هستند، ما از دیشب تخلیه اضطراری 4 روستا و اسکان 170 خانوار در مکان امن را در شهرستان جاسک داشتیم همچنین در شهرستان قشم نیز به 80 خانوار مسافر و گردشگران اسکان داده شد. 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: در بخش شهرها شاهد آبگرفتگی معابر بودیم برای برآورد خسارت احتمالی مترصد فروکش کردن آب هستیم، همچنین خساراتی به بخش های زیرساختی برق و آب وارد شده است. 

وی تصریح کرد: در حوزه برق خسارات شامل آسیب به 191 تیر فشار متوسط بود که 135 تیر تاکنون تعویض شده، همچنین 202 مورد اصلاح رابط های فشارهای متوسط، 61 مورد خرابی و افتادگی تیرهای فشار ضعیف بوده که 42 تیز تعویض شد، تعویض 11 ترانس و اصلاح سیم پارگی ها نیز بخش دیگری از خسارات به حوزه برق بود. 

حسن زاده با تاکید بر اینکه در مجموع برق 10300 مشترک در هنگام بارش ها قطع شد گفت: با تلاش عوامل شرکت برق برق اکثر مناطق وصل شده و تنها 1200 مشترک همچنان بدون برق هستند. 

وی افزود: در خصوص انسداد مسیر شهرستان بشاگرد به جاسک باید گفت این مسیر جاده فرعی است و تلاش برای بازگشایی انجام می‌شود و در این زمینه مشکلی وجود ندارد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان با اشاره به اینکه جمع بندی خسارات پس از ارزیابی نهایی اعلام می‌شود گفت: به دستگاه‌های مختلف اعلام شده تمام مسائل و خسارات وارده را ارزیابی و با مستندات لازم ارائه دهند تا در اولین فرصت جمع بندی و اعلام میران خسارت صورت گیرد. 

مجید سلحشور فرماندار شهرستان میناب نیز در گفتگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: خوشبختانه در سطح شهرستان میناب شاهد خسارات زیادی نبودیم تنها در چند روستا شاهد مسدود شدن راه‌ها هستیم که پس از کاهش حجم آب، عملیات بازگشایی معابر آغاز می‌شود. 

وی افزود : در خصوص روستای زمین در، در بخش، سندرک سیل به چند خانه خسارت زده اما خسارت گسترده نیست از عوامل امدادی و هلال احمر خواسته ایم خدمات مورد نیاز مردم را ارائه دهند. 

سلحشور گفت: میزان بارندگی‌ها قابل توجه بود و همچنان منتظر روان آبهای جنوب کرمان برای ذخیره در پشت سد استقلال میناب برای افزایش ذخیره فعلی هستیم.

به گزارش تسنیم، خوشبخانه در استان هرمزگان بارش ها خسارت گسترده و قابل توجهی وارد نیاورده‌اند اما مخاطبان این خبرگزاری از مسئولان برای رفع مشکلات پل آبنما کنخ کمک می خواهند. 

بر اثر طغیان رودخانه، مسیر حرکت خودروهای سنگین از بندر خمیر به بندرلنگه و بلعکس مسدود و ترافیک نسبتا سنگینی را به بار آورد هر چند این مسیر در حال بازگشایی است اما توجه به این آبنما و رفع مشکلات آن مورد تاکید است. 

.

انتهای پیام/864/

دیگر خبرها

  • جذب بیش از چهار هزار حامی جدید برای ایتام و محسنین هرمزگان
  • تعیین تکلیف کالا‌های متروکه باقی‌مانده در بنادر استان بوشهر
  • ۴ درصد باقیمانده کالا‌های متروکه در بنادر بوشهر تعیین تکلیف می‌شوند
  • آخرین وضعیت برق و آب مناطق سیل زده هرمزگان
  • ◄ یک فروند کشتی با ظرفیت 40 TEU کانتینر یخچالی در بندر شهید باهنر پهلوگیری شد
  • تلاش برای رفع مشکلات قطعی آب ۲۰ روستا و برق ۱۶ روستا در هرمزگان ادامه دارد
  • قطعی آب ۲۰ روستا و قطع برق ۱۶ روستا در هرمزگان
  • بارش‌های سیل‌آسا در ‌هرمزگان/ از انسداد تا طغیان رودخانه
  • تأمین رفاه و امنیت مسافران در اولویت راه آهن
  • پهلودهی یک کشتی با ۴۰ TEU کانتینر یخچالی در بندر شهید باهنر