Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-23@12:59:46 GMT

اتفاقی عجیب و کم سابقه برای استقلال+عکس

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۳۶۹۰۱

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، بر اساس اخبار منتشر شده در اتفاقی کم سابقه لباس های اختصاصی استقلال از نیم فصل دوم در اختیار بازیکنان قرار می گیرد. در حالی که تیم ها این روزها در حال برگزاری جشن پیراهن هستند، مسوولان باشگاه استقلال پیراهن این تیم را از طریق یک کلیپ رونمایی خواهند کرد. در این باره نماینده شرکت پیراهن تولید کننده این گونه توضیح داد: نماینده باشگاه استقلال از کاتالوگ آل اشپورت طرحی را برای پیراهن این باشگاه انتخاب کرد اما بازیکنان و به خصوص یکی دو ستاره قدیمی به طرح اعتراض داشتند که مجددا از طرح های آماده آل اشپورت یک طرح دیگر را انتخاب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

بر همین اساس نظرخواهی که از هواداران برای طراحی پیراهن اختصاصی این باشگاه داشتیم برای نیم فصل دوم است و به دلیل کمبود وقت برای انجام این کار، در نیم فصل اول این باشگاه از طرح های آماده ی آل اشپورت استفاده خواهد کرد که امروز یا فردا از آن رونمایی خواهد شد.به هر حال اینکه لباس تیم معتبری مانند استقلال در نیم فصل دوم به دست بازیکنان برسد اتفاق کم سابقه و البته عجیبی محسوب می شود.

110

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: بازیکن ورزشی استقلال ورزش فوتبال جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۶۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغو مسابقه حساس لیگ یک به یک دلیل عجیب!

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم استقلال ملاثانی و فجرسپاسی شیراز قرار بود امروز در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ یک در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف یکدیگر بروند، اما به دلیلی عجیب این مسابقه لغو شد!

ورزشگاه غدیر اهواز که از سوی تربیت بدنی استان خوزستان در اختیار باشگاه لیگ برتری استقلال خوزستان قرار گرفته و بازی های خانگی این تیم در آن برگزار می‌شود، از ابتدای فصل میزبان بازی های استقلال ملاثانی در لیگ یک هم بوده است. امروز اما باشگاه استقلال خوزستان اجازه برگزاری بازی در غدیر را نداد!

به دلیل عدم همکاری باشگاه استقلال خوزستان، مسئولان ورزشگاه غدیر اهواز اجازه ورود اعضای دو تیم استقلال ملاثانی و فجرسپاسی را به داخل زمین ندادند. در پی این اتفاق اعضای دو تیم بیش از 2 ساعت پشت در ورزشگاه معطل ماندند و در نهایت مشکل حل نشد!

جالب اینکه ناظران مسابقه هم اجازه ورود به ورزشگاه را پیدا نکردند و در نهایت آنها صورتجلسه‌ای را داخل خودرو بیرون از ورزشگاه تنظیم کرده و رای به لغو بازی دادند. صورتجلسه‌ای که به امضای سرپرست های دو تیم هم رسیده است.

حالا کمیته انضباطی باید در خصوص سرنوشت این بازی تصمیم بگیرد و باید منتظر ماند و دید که ارکان قضایی فدراسیون فوتبال چه تصمیمی را اتخاذ و آرایی را برای پرونده این بازی صادر خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • کیفیت اتفاقی نیست
  • گل قهرمانی استقلال را مهرداد بزند!
  • فاصله عجیب پرسپولیس و استقلال در رنکینگ جهانی + جدول
  • اتفاقی جالب در فوتبال ایتالیا؛ پدر و پسر با پیراهن مسینا به میدان رفتند / عکس
  • دیدار تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر سپاسی در اتفاقی عجیب لغو شد
  • لغو مسابقه حساس لیگ یک به یک دلیل عجیب!
  • پشت پرده خوشحالی خاص مهرداد محمدی بعد از گلزنی + عکس
  • این بازیکن استقلالی به نساجی پیوست
  • قضاوت عجیب در بازی استقلال؛ به‌خودت چند می‌دهی؟
  • (ویدیو) ماجرای تعطیل شدن فیتیله از زبان عمو قناد پس از ۱۰ سال