Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@12:47:37 GMT

آغاز فاز سوم بوستان پدر کرمان

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۳۶۹۵۲

آغاز فاز سوم بوستان پدر کرمان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  محمدحسین مومنی؛ شهردار منطقه چهار کرمان با اشاره به بهره برداری از فاز اول و دوم بوستان پدر، گفت: این بوستان محدوده کوه‌های قلعه دختر و قلعه اردشیر را در بر می‌گیرد و عملیات فاز سوم و تکمیلی آن نیز در حال اجراست که به زودی به بهره برداری می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او توسعه و گسترش فضا‌های سبز شهری را از جمله اهداف این گونه اقدامات برشمرد و تصریح کرد: افزایش سرانه فضای سبز، ایجاد روحیه نشاط و شادابی در شهروندان و ایجاد چشم انداز زیبا از دیگر اهداف اجرای فضا‌های سبز در منطقه است.

مومنی در پایان از شهروندان خواست: تا در حفظ و نگهداری فضا‌های سبز شهری، شهرداری را یاری کنند.
انتهای پیام/ی

پارک پدر کرمان گسترش می یابد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری تهران شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۶۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح احداث کمربندی غربی شهر ملارد

به گزارش قدس آنلاین، این پروژه توسط شهرداری و با نظارت معاونت امور زیر بنایی و ترافیک شهرداری ملارد اجرایی خواهد شد که در همین راستا مقرر گردید تا در فاز اول مسیر کمربندی، عملیات جدول گذاری، زیرسازی و روکش آسفالت مسیر حد فاصل میدان ارتش در غرب مارلیک تا ورودی روستای قلعه فرامرزیه در دو لاین تندرو و کندرو اجرایی شود.

محمد بهمنی -شهردار ملارد- درباره جزئیات این خبر گفت: در ادامه اجرای این طرح نیز عملیات خاکبرداری، زیرسازی و جدول‌گذاری از ورودی روستای قلعه فرامرزیه به سمت جنوب ورودی محور چیتگر (ملارد به صفادشت) آغاز خواهد شد. همچنین اجرای این طرح یکی از مطالبات اصلی و دیرینه اهالی شریف این منطقه است که با اجرایی شدن آن شهروندان روستاهای واقع در ضلع غربی ملارد مانند خوشنام و قلعه فرامرزیه از مزایای آن بهره‌مند خواهند شد.

بهمنی در پایان خاطرنشان کرد: اجرای این طرح سهم زیادی در کاهش ترافیک، مصرف سوخت و آلایندگی هوا خواهد داشت که با تلاش و همت کلیه دستگاه‌های متولی به زودی شاهد آغاز عملیات اجرایی این پروژه خواهیم بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • افتتاح ۲۷ طرح منطقه‌ای و محله‌ای در منطقه ۲ تهران
  • بارش باران به یک بنای تاریخی در نرماشیر زیان رساند
  • اجرای نخستین پویش جمع آوری ته سیگار‌های رها شده در گلبهار
  • ضرورت گسترش بنیاد پویانمایی در وزارت فرهنگ و ارشاد
  • آغاز عملیات عمرانی یادمان شهید گمنام در بوستان فدک
  • افتتاح ۲۷ پروژه در منطقه ۲ همزمان با یکصد و هفدهمین پویش امید و افتخار
  • میزبانی از ۱۲۰۰۰۰ شهروند در جشنواره شهر رمضان
  • افزایش دوبرابری مساحت بوستان‌های مشهد
  • ۴ شهر استان کرمان دچار آبگرفتگی شدند
  • آغاز طرح احداث کمربندی غربی شهر ملارد