Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@22:39:05 GMT

دیوید اویلوو به جورج کلونی ملحق می‌شود

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۳۷۰۰۵

دیوید اویلوو به جورج کلونی ملحق می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، دیوید اویلوو در حال مذاکره است تا به فیلم بی‌عنوان جورج کلونی برای شبکه نت‌فلیکس ملحق شود. این فیلم اقتباسی از رمان لیلی بروکس-دالتون با عنوان «صبح به‌خیر، نیمه‌شب» است که سال ۲۰۱۶ منتشر شد.

گفته شده فلیسیتی جونز و کایل چندلر نیز قرار است به این فیلم اضافه شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فیلم اولین فیلم بلندی است که کلونی از سال ۲۰۱۷ که «سابربیکن» را ساخت، کارگردانی می‌کند.

مارک ال.اسمیت فیلمنامه‌نویس «بازگشته از گور» نویسنده فیلمنامه این فیلم است.

این رمان داستانی پساآخرالزمانی و داستان‌های موازی از آگوستین با بازی کلونی را روایت می‌کند که دانشمندی تنها در قطب شمال است و فضانوری که در فضاست و تلاش دارد تا به خانه‌اش در زمین برگردد. در همین حال آگوستین تلاش دارد تا با این کشتی فضایی ارتباط برقرار کند.

هنوز گفته نشده اویلوو کدام نقش را ایفا خواهد کرد.

کلونی از تهیه کنندگان فیلم هم هست و کار تولید فیلم قرار است از اکتبر شروع شود.

اویلوو به تازگی در اقتباس ۶ قسمتی بی‌بی‌سی و پی‌بی‌اس از «بینوایان» بازی کرد و در عین حال تهیه کننده اجرایی سریال هم بود. این سریال درام از ۱۴ آوریل روی آنتن رفت. وی همچنین از بازیگران و تهیه کنندگان فیلمی فانتزی با بازی آنجلینا جولی هم هست.

دیوید اویلوو بازیگر انگلیسی فیلم‌هایی چون «ظهور سیاره میمون‌ها»، «جک ریچر»، «سلما»، «پسر روزنامه فروش»، «اسیر» و «گرینگو» است.

کد خبر 4697933

منبع: مهر

کلیدواژه: بازیگر سینما جورج کلونی نتفلیکس تئاتر ایران فیلم سینمایی موسیقی ایرانی جشنواره نمایش های آیینی و سنتی کنسرت موسیقی کارگردان تئاتر سریال ایرانی سینمای مستند فیلم کوتاه جشنواره آیینی و سنتی خانه سینما بازیگر سینما بازیگر تئاتر شبکه سه سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۷۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین تمرین سال جدید پرسپولیس با حضور اوسمار

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیسی‌ها تمرین امروز را از ساعت ۱۸:۴۵ دقیقه زیر نظر اوسمار ویرا سرمربی پرسپولیس که از امروز به تمرینات ملحق شد، در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار کردند.

تمرین سرخ‌ها در دو روز گذشته بدون حضور سرمربی برزیلی‌شان برگزار شد و این اولین تمرین سرخ‌ها با حضور اوسمار در سال جدید بود. تمرین نسبتا سنگین امروز به مدت ۷۵ دقیقه با کارهای تاکتیکی متفاوت انجام شد.

پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، حفظ توپ در بخش کوچکی از زمین، انجام تاکتیک‌های متفاوت و حمله به دروازه در قالب سه بازیکن و در ادامه، فوتبال درون تیمی در دستور کار قرار گرفت.

مهدی ترابی هم بعد از پشت سر گذاشتن بیماری سرماخوردگی که از حضور وی در بازی‌های تیم ملی جلوگیری کرد، پس از بهبودی، از امروز به تمرینات تیم ملحق شد.

محمد‌حسین کنعانی‌زادگان و علیرضا بیرانوند نیز با توجه به این که در بازی‌های تیم‌ ملی به میدان رفته بودند، مرخصی بیشتری دارند و بعد از چند روز استراحت به تمرینات تیم ملحق می‌شوند.

دیگر خبرها

  • اوسمار بالاخره به تهران برگشت
  • عکس| بازگشت اوسمار به تمرینات پرسپولیس
  • اولین تمرین سال جدید پرسپولیس با حضور اوسمار
  • بازگشت اوسمار به تمرینات پرسپولیس/ ترابی هم تمرین کرد
  • فیلم‌های سینمایی امروز تلویزیون مشخص شدند/ «آدمکش» دیوید فینچر در شبکه چهار
  • فعالیت هزار و ۵۶۰ نفر در زنبورستان‌های چهارمحال و بختیاری
  • بزرگترین نبرد انفرادی ورزش ایران؛ حسن یزدانی - دیوید تیلور در گروی این مسابقه
  • حسن یزدانی - دیوید تیلور در گروی این مسابقه
  • اسرار زندگی خاص‌ترین فوتبالیست ایرانی ساکن ایتالیا؛ دیوید قره‌باغی کیست؟
  • میهمانی ۳۰۰فلامینگو در گاوخونی/ نخستین کلونی‌های جوجه‌آوری ثبت شد