Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی میربابایی صبح چهارشنبه در نشست خبری اظهار داشت: موکب خاتم الانبیا(ص) رفسنجان از سال ۹۵ فعالیت خود را آغاز کرده و با کمک خیریه خبازان رفسنجان خدمات زیادی به زائران پیاده اربعین ارائه کرده است.

وی افزود: سال ۹۷ پس از بازگشت از کربلا فروردین امسال در ایام تعطیلات نوروز با ۱۳ نفر از خادمان موکب ۴۰۰ بسته غذایی و بهداشتی به صورت کامل در گمیشان به سیل‌زدگان هدیه کردیم و پس از بازگشت از گمیشان با لبیک به ندای سردار سلیمانی با اولین گروه از خادمان موکب با ۲۹ نفر عازم خوزستان شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول موکب خاتم‌الانبیاء(ص) رفسنجان ادامه داد: در سوسنگرد روزانه شش هزار غذا بین هموطنان‌مان توزیع شد.

وی بیان کرد: با توجه به اهمیت موضوع رسیدن بسته‌ها به نیازمندان واقعی ۱۷ روستا را شناسایی کردیم و با توجه به اعضای خانوار یک هزار و ۶۰۰ بسته را توزیع کردیم.

میربابایی تصریح کرد: در ایام عید فطر نیز تعداد ۴۰۰ سبد کالای بسته‌بندی‌شده به ارزش هرکدام ۱۲۰ هزار تومان به بی‌بضاعتان در روستاهای سوسنگرد توزیع شد و ۱۰سبد کالا هم به نیازمندان رفسنجان اهدا شد.

وی از برافراشتن پرچم موکب در دهه کرامت در صحن باب‌الجواد حرم مطهر رضوی و توزیع روزانه ۱۰ هزار بسته شامل کیک و آبمیوه و نمک و نبات تبرکی حرم یاد کرد و افزود: در روز ولادت امام رضا (ع) تعداد بسته‌ها به ۱۵ هزار عدد افزایش یافت.

به گفته وی برای اربعین امسال هم موکب آماده می‌شود تا خدمت‌رسانی بهتری به زائران پیاده اربعین داشته باشد.

کد خبر 4697954

منبع: مهر

کلیدواژه: موکب رفسنجان بوشهر قزوین شیراز شهرکرد عید غدیر خم ایلام خطبه های نماز جمعه گرگان عید سعید قربان روز خبرنگار سانحه تصادف یاسوج اشتغال مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۷۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حال خوب| خوشحالی مردم «حُمِیل» از سیل جمعیت زائران اربعین

صاحب کبابی در شهر مرزی حمیل استان کرمانشاه با بیان اینکه دیدن زائران اربعین حالم را خوب می کند می گوید: سیل جمعیت زائران اربعین مردم حمیل را خوشحال می‌کند و برای خدمت رسانی به زائران لحظه شماری می کنیم.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3072038 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • توزیع بسته‌های معیشتی
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان
  • توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان
  • امدادرسانی ستاد‌اجرایی فرمان امام به ۱۶۰ روستای سیل زده سیستان وبلوچستان
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • ۴۰۰ زائر کهگیلویه و بویراحمدی به عتبات عالیات اعزام شدند
  • حال خوب| خوشحالی مردم «حُمِیل» از سیل جمعیت زائران اربعین