Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از اردبیل، جشن بزرگ غدیر با شعار «هر مسجد، آزادی یک زندانی جرائم مالی غیر عمد»، روز گذشته ۲۹ مردادماه در مسجد سرچشمه اردبیل برگزار شد.
در این مراسم، خدادادی، معاون قضایی رئیس کل دادگستری و نایب رئیس هیأت امنای نمایندگی ستاد دیه استان با ارایه گزارشی از عملکرد ستاد دیه استان اردبیل در سال جاری گفت: از ابتدای سال ۱۳۹۸تاکنون ۷۲ تَن از محکومین جرایم غیر عمد و مالی با مبلغ محکومیت ۱۸ میلیارد تومان از زندان‌های استان آزاد شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: ۵۸۰ زندانی جرایم غیر عمد ومالی در زندان‌های استان وجود دارند که فقط ۳۴۶ تن آن‌ها واجد شرایط دریافت کمک ستاد دیه استان می‌باشند.
خدادادی افزود: این افراد و خانواده‌های آنان با مشکلات و آسیب‌های اجتماعی بسیار زیادی مواجه هستند و چشم انتظار کمک و مساعدت خیرین و مسوولان استانی هستند تا به آغوش خانواده هایشان بازگردند.
نایب رئیس هیأت امنای ستاد دیه استان با قدردانی از خیرین و مردم شریف استان گفت: خوشبختانه با حمایت‌های صورت گرفته امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل ۷۰درصد افزایش مساعدت‌های مردمی به ستاد دیه استان را شاهد بودیم که امید است با اجرای طرح‌های ستاد دیه استان این مقدار افزایش یابد.
در ادامه این مراسم حجت الاسلام والمسلمین ستوده، مدیرکل اوقاف و اموزخیریه نیز با اشاره به اهمیت این کار خیر افزود: جلب مشارکت‌های مردمی در برگزاری این جشن‌ها با شعار «هر مسجد آزاد سازی یک زندانی» و گستردگی آن در سطح استان اتفاق بسیار خوشایندی است که با همکاری و مشارکت خیرین و مردم ولایی در استان افتاده است.
وی افزود: فرهنگ ایثار و گذشت که برگرفته از مکتب امام حسین (ع) و عاشورا است، یکی از مهمترین و تأثیر گذارترین عواملی است که می‌توان با ترویج و توسعه و نیز بهره مندی از ظرفیت بسیار ارزشمند آن بسیاری از مشکلات را در جامعه حل نمود.
وی شماره حساب‌هایی برای جذب کمک‌های مردم خیر به مناسبت این عید سعید به شرح ذیل اعلام کرد:
بانک مسکن: شماره کارت: ۶۲۸۰۲۳۱۳۸۰۰۱۸۰۰۱ شماره حساب: ۱۴۰۰۵۲۷۹۳۳۷ شماره شبا: ۵۴۰۱۴۰۰۴۰۰۰۰۰۱۴۰۰۵۲۷۹۳۳۷ IR بنام سازمان اوقاف و امور خیریه_ حمایت از آزادی زندانیان.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا قرآن جشن غدیر مسجد آزادی زندانی غیرعمد اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۷۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش دو و نیم برابری کمک خیران برای آزادی زندانیان

 ۱۳۰ زندانی جرائم غیر عمد با ۷۸ میلیارد تومان بدهی در انتظار رهایی هستند.
۲۴۰ زندانی جرایم غیرعمد استان پارسال با میزان بدهی هزار و ۲۳ میلیارد تومان از حبس رهایی یافتند.
سال گذشته شکات ۶۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان از مجموع بدهی زندانیان خراسان شمالی را بخشیدند که کمک بسیار بزرگی بود.
با توجه به شاخص جمعیت زندانی، خراسان شمالی در آزادی زندانی‌های جرایم غیرعمد رتبه ۶ کشور را دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • هدیه تولد، آزادی زندانی در جهرم
  • آزادی یک زندانی به همت مدیر نیکوکار یزدی
  • آزادی ۲۵۰ زندانی در آذربایجان‌غربی تا پایان اردیبهشت
  • دانش‌آموزان یک دبستان بدهی ۲ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • دانش‌آموزان مدرسه بیان رفیع بدهی دو نفر زندانی را پرداخت کردند
  • آزادی ۲۵۰ زندانی در آذربایجان غربی تا آخر اردیبهشت
  • آزادی زندانی غیرعمد با کمک مالی دانش‌آموزان اردبیلی
  • آزادی یک زندانی به همت دانش‌آموزان اردبیلی
  • افزایش دو و نیم برابری کمک خیران برای آزادی زندانیان
  • کمک مؤسسه خیریه محبان ام البنین کبیر یزد به آزادی یک زندانی