Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@20:02:24 GMT

عملیات بهسازی معابر شهر کرمان در حال انجام است

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۳۷۱۶۳

عملیات بهسازی معابر شهر کرمان در حال انجام است

عظیم تهامی‌پور در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه سال گذشته تعویض جدول‌های بلوار آزادگان از میدان کوثر تا تقاطع بلوار شیراز با همکاری سازمان عمران انجام شد، اظهار کرد: ادامه این پروژه از تقاطع بلوار شیراز تا چهارراه جهانشاهی توسط معاونت حمل و نقل و امور زیربنایی منطقه در حال انجام است.

وی از اجرای موزاییک در محل‌های عبور عابر پیاده بلوار آزادگان نیز خبر داد و افزود: این اقدام در راستای اصلاح محل عبور عابر پیاده و بر اساس نظر سازمان ترافیک انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تهامی‌پور همچنین به اجرای عملیات جدول‌گذاری در بوستان در دستِ احداث شیراز اشاره کرد و گفت: عملیات احداث این بوستان با چهار هزار و 500 مترمربع مساحت آغاز شده و جداول طرح سنگ جایگزین جداول سیمانی در این بوستان شده است.

معاون حمل و نقل و امور زیربنایی شهرداری منطقه دو کرمان با بیان اینکه جدول گذاری پیاده‌رو لوپ ضلع شمال غربی و جنوب غربی پل شهید رجایی نیز انجام شده است، تصریح کرد: پیاده‌روهای مذکور جهت آسفالت، زیرسازی و آماده سازی شده و در حال حاضر پیاده‌روهای لوپ غرب پل در دست آسفالت است.

کد خبر 4697962

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری کرمان خدمات شهری پروژه عمرانی بوشهر قزوین شیراز شهرکرد عید غدیر خم ایلام خطبه های نماز جمعه گرگان عید سعید قربان روز خبرنگار سانحه تصادف یاسوج اشتغال مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۷۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دسترسی به بافت تاریخی شیراز تسهیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس ،محمد امین افزود: این طرح علاوه بر اینکه بلوار قائم شمالی را به بلوار احمدی جنوبی و بزرگراه رحمت متصل می‌کند،  زمینه دسترسی  بهتر  کمربندی شیراز به حرم شاهچراغ (ع) و بافت تاریخی شهر را هم فراهم می کند.
امین اظهار کرد: در حال حاضر این پروژه پیشرفت خوبی دارد و امیدواریم تا پایان سال به بهره‌برداری برسد، اما یکی از مشکلات فرا روی ما در این طرح انتقال تیر‌های برق فشار قوی است که این موضوع در شورای تامین مطرح شده است.
معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز گفت: با فرا رسیدن فصل گرما و افزایش مصرف برق در صورت جابه‌جا نکردن تیر‌های برق فشار قوی، این پروژه تا ۵ ماه به عقب می فتد. 
وی یکی از طرح‌های مهم در شهرداری منطقه ۵  را ساماندهی کمربندی جنوبی شیراز اعلام کرد و گفت: این طرح شامل ایمن‌سازی و دسترسی ایمن به کمربندی، نصب دوربین‌های کنترل و نظارت بر سرعت، اصلاح هندسی، اجرای نیوجرسی و  نصب تابلو‌های راهنمایی است که امیدواریم این پروژه هم تا پایان سال افتتاح شود.
امین اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین و بزرگ‌ترین تقاطع‌های غیر همسطح شیراز که هم‌اکنون در منطقه ۵ شهرداری در حال اجراست، مربوط به تقاطع نواب به کمربندی است که بخش نخست آن یعنی پل شماره یک از بلوار احمد بن موسی به کمربندی چندی قبل رونمایی شد و کل پروژه هم تا پایان سال به پایان می‌رسد.

دیگر خبرها

  • بهسازی ۲۵۰۰ پایه چراغ روشنایی معابر شهرستان محلات
  • میزبانی از ۱۲۰۰۰۰ شهروند در جشنواره شهر رمضان
  • اجرای ۳۰ پروژه بازآفرینی شهری در شهرکرد
  • آغاز عملیات بهسازی و ترمیم سیل‌بندهای ۲ بلوار شهر ایلام
  • معابر پرتردد کرمانشاه ساماندهی می‌شود
  • خط‌کشی محوری معابر منطقه۸ تهران
  • سهم بالای عابران پیاده در تصادفات فوتی سال گذشته تهران
  • آغاز عملیات بهسازی و ترمیم سیلبند‌های بلوار صنایع و شهید تندگویان
  • دسترسی به بافت تاریخی شیراز تسهیل می‌شود
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی رژه روز ارتش در شیراز