Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-18@13:36:19 GMT

برای مردن وقت نیست | جیمز باند در آستانه مرگ

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۳۷۱۷۵

برای مردن وقت نیست | جیمز باند در آستانه مرگ

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از گاردین، رونمایی از نام اصلی «جیمز باند ۲۵» با انتشار ویدئویی ۳۰ ثانیه‌ای در صفحه‌های رسمی توییتر و یوتیوب جیمز باند انجام شد؛ فیلمی که دانیل کریگ را در آخرین هنرنمایی به نقش مامور مخفی ۰۰۷ به تصویر می‌کشد. این ویدئو تا امروز فقط در توییتر بیش از ۲.۴ میلیون بار دیده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صفحه رسمی جیمز باند در این شبکه اجتماعی ۴۸۰ هزار دنبال‌کننده دارد.

«برای مردن وقت نیست» تازه‌ترین فیلم از مجموعه جیمز باند پس از «اسپکتر» است و ابتدا قرار بود دنی بویل روی صندلی کارگردانی آن بنشیند اما این فیلمساز برنده اسکار سال گذشته به دلیل داشتن اختلاف با تهیه‌کنندگان از پروژه کنار کشید و کری فوکوناگا جانشین او شد. این کارگردان ۴۲ ساله آمریکایی سابقه ساختن فیلم تحسین‌شده «جانوران بدون کشور» و سریال پربیننده «کارآگاه حقیقی» را در کارنامه دارد.

کریگ که برای پنجمین و آخرین بار نقش جیمز باند را در این مجموعه ایفا می‌کند، از فیبی والر-بریج دعوت کرد تا دستی سر و روی فیلمنامه بکشد و کمی به شوخی‌های آن اضافه کند. والر-بریج ۳۴ ساله خالق و یکی از بازیگران اصلی سریال کمدی «فلیبگ» است که دو فصل آن در سه سال اخیر از شبکه بی‌بی‌سی روی آنتن رفته است.

از دیگر بازیگران پروژه جنجالی و نفرین‌شده «برای مردن وقت نیست» می‌توان به رالف فاینس، کریستف والتس در نقش بلافیلد، روری کینیر، بن ویشا و لیا سیدو اشاره کرد. ضمن اینکه رامی ملک، بازیگر برنده اسکار و لاشانا لینچ، ستاره «کاپیتان مارول» هم دیگر نقش‌های اصلی را در جیمز باند ۲۵ ایفا می‌کنند.

کد خبر 452287 برچسب‌ها سینمای جهان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سینمای جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۷۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت سردار آزمون به تمرینات رم در آستانه بازی با میلان / عکس

در آستانه دیدار آاس رم و میلان در دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا ۲۰۲۳/۲۴، سردار آزمون پیش از موعد به تمرینات تیم ده روسی برگشت. این مهاجم ایرانی که از ناحیه عضلات همسترینگ ران دچار مصدومیت شده بود، سریع تر از پیش بینی های اولیه موفق به انجام ریکاوری شد و خود را در تمرینات گروهی جالوروسی در دسترس ده روسی قرار داد.

سردار آزمون در کنار لیاندرو پاردس و لورنتزو پلگرینی در تمرینات رم

 

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • تیم بسکتبال آمریکا کامل شد؛ لبران جیمز همه را به پاریس می برد / عکس
  • بازگشت سردار آزمون به تمرینات رم در آستانه بازی با میلان / عکس
  • جیمز وب منتشر کرد: دو نما از کهکشان مسیه 82 (+تصاویر)
  • ببینید | جولان گله سگ‌ها در باند فرودگاه
  • ویدئوی دیدنی «لبران جیمز» که همه را شگفت‌زده کرد + ویدئو
  • فیلم/ جولان‌ سگ‌های ولگرد در باند فرودگاه بغداد
  • ورود سگ‌های ولگرد به باند فرودگاه بغداد + فیلم
  • (ویدئو) ورود سگ‌های ولگرد به باند فرودگاه بغداد
  • راسل کرو: 10 سال قبل در آستانه خرید باشگاه لیدز یونایتد بودم!
  • ۷ طرح عشایری در منطقه طسوج در آستانه بهره برداری