Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله دژکام گفت: رویکرد فرهنگی جدیدی که سازمان تبلیغات اسلامی در پیش گرفته است منشاء برکات و خدمات مطلوبی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شیراز، «آیت الله دژکام» در دیدار با «حجت الاسلام محمد قمی»، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به اظهارات مقام معظم رهبری در استفاده از نیروهای جوان در سازمان‌ها بیان کرد: استفاده از نیروهای جوان در سازمان تبلیغات اسلامی کشور با برکات خوبی همراه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

امام جمعه شیراز افزود: از فرصت‌های موجود در سازمان تبلیغات اسلامی کشور می‌اتوان به بهره‌گیری و سامان‌دهی مبلغان این سازمان استفاده مطلوب و موثر به عمل آورد.

 

 

وی با تاکید بر اثرات فرهنگی و اجتماعی مثبت در میان مردم اظهار کرد: از نمونه‌های این بازخوردها می‌توان به ورود مبلغین در مناطق سیل زده اشاره کرد که الگوی رفتاری خوبی برای مردم نیز است زیرا هم می‌بینند و هم تاثیر می‌پذیرند.

 

 

آیت الله دژکام تصریح کرد: برای تحقق مباحث در بحث تبلیغ به برگزاری کارگاه‌هایی نیز پیش از آن نیاز است و لازم است تا نیروهای فرهنگی ما در فضای مجازی نیز فعال باشند.

 

 

در این دیدار امام جمعه شیراز همچنین به استفاده از ابزارهای جدید مجازی توسط طلاب و مبلغان به عنوان یک فرصت مطلوب برای آموزه‌های اسلامی و انقلابی نیز تاکید کرد.

پایان پیام/664

منبع: شبستان

کلیدواژه: عید غدیر عید غدیر خم غدیر سومین جشنواره طنین مسجد جشنواره طنین مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد جشن عید غدیر خم حجت الاسلام محسنی اژه ای بیرجند غدیر خم آیت الله دژکام رئیس سازمان تبلیغات اسلامی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور امام جمعه شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۷۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انقلاب اسلامی به برکت وجود نعمت ولایت امروز کشوری مقتدر است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام شمس الله جلیلیان بعد از ظهر یکشنبه در نشست بصیرتی و روشنگری توسط پایگاه کوثر سپاه ناحیه کرمانشاه اظهار کرد: به برکت انقلاب اسلامی و وجود نعمت ولایت ما امروز کشوری مقتدر هستیم که هیچ ابرقدرتی جرأت تعرض و نگاه چپ به ایران را ندارد.

وی افزود: چنانچه هر کشوری قصد تعرض داشته باشد با پاسخ محکم مردم و نیروهای نظامی مواجه خواهد شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه تصریح کرد: اگر سران کشورهای عربی بر اساس آیات و روایات و اهل بیت (ع) به دشمن شناسی توجه می‌نمودند امروز شاهد جنایات اسرائیل غاصب و کودک کش در قتل و عام کودکان و زنان و مسلمانان نبودیم.

وی ادامه داد: به فضل خدا و برکت وجود رهبر حکیم و فرزانه و مردمی بصیر و وظیفه شناس و نیروهای مسلح مقتدر شاهد عزت و اقتدار روز افزون ملت ایران و ذلت و خواری دشمنان به خصوص آمریکا و اسرائیل هستیم.

کد خبر 6084632

دیگر خبرها

  • برگزاری کارگاه آموزشی سبک فرزندپروری با رویکرد اسلامی
  • سمینار بین‌المللی تأثیر بحران‌های طبیعی بر بناهای تاریخی با رویکرد کاربرد فناوری‌های نوین برگزار می‌شود
  • تصویر ایران در جهان اسلام درباره اهتمام به قرآن اصلاح شد
  • خانه‌های دین و زندگی نقطه وحدت است
  • انقلاب اسلامی به برکت وجود نعمت ولایت امروز کشوری مقتدر است
  • اعطای درجه به هنرمندان صنایع دستی و هنر‌های سنتی با رویکرد تخصصی
  • تلاش برای ارتقای توانمندی بانوان در حوزه جهاد تبیین
  • نشست نخبگان فرهنگی زاهدان با معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی
  • قدرت بازدارندگی ایران مانع تهاجم دشمنان است
  • سردار شکارچی: در صورت تهدید مرزها، درس بسیار بزرگی به دشمنان می دهیم