Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت‌الله لطف‌الله دژکام چهارشنبه ۳۰مردادماه در دیدار با رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور عنوان کرد: مردم نیز اینگونه رفتارها که ارتباط مستقیم با مردم باشد را می بینند و تاثیر می‌پذیرند..

وی ادامه داد: رویکرد فرهنگی جدید در سازمان تبلیغات اسلامی در کشور منشأ خدمات و برکات بسیاری‌ خواهد بود و رهبری نیز به استفاده از نیروهای جوان در مدیریت‌های مختلف تاکید دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: کسانی که به موضوع تبلیغ می ‌پردازندباید به این روش ادامه دهند؛ البته برای تحقق آن نیاز است کارگاههایی قبل از تبلیغ برگزار شود.

نماینده ولی فقیه در استان فارس بیان کرد: ورود مبلغان و نیروهای فرهنگی به فضای مجازی و استفاده از ابزارهای جدید مجازی نیز از اهمیت بسیاری برخوردار است و از همین رو، طلاب و مبلغان باید به فضای مجازی به چشم یک فرصت برای تبلیغ آموزه‌های اسلامی و انقلابی نگاه کنند و در استفاده از این ابزارها و فضای جدید، تخصص یابند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین محمد قمی نیز در این دیدار با بیان اینکه این سازمان بازوی فرهنگی نماینده رهبر انقلاب در هر استان و منطقه است، ابراز امیدواری کرد این بازو، محکم و متصل به نماینده رهبری در هر منطقه و استان باشد.

وی افزود: انتظار می‌رود در استان فارس و شیراز از سازمان تبلیغات اسلامی حمایت ویژه‌ای شود؛ از سوی دیگر باید محدودیت‌های موجود در زمیه بودجه را نیز در نظر گرفت.

 رئیس سازمان تبلیغات اسلامی ادامه داد: تلاش می‌کنیم باوجود همه محدودیت‌ها، با ابتکار عمل و خلاقیت اقدامات موثر فرهنگی انجام دهیم.

حجت الاسلام و المسلمین محمد قمی صبح چهارشنبه در سفری یک روزه به منظور شرکت در همایش طلایه داران تبلیغ و دیدار با استاندار فارس، نماینده ولی فقیه در استان فارس، روسای هیات مذهبی و جامعه روحانیون شیراز وارد این شهر شده است.

۹۸۸۵ /۱۸۷۶ 

منبع: ایرنا

کلیدواژه: امام جمعه شیراز ریاست سازمان تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۷۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس از مجری برنامه «سحرخیزان» تجلیل کرد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین حسن قانع بعد از ظهر چهارشنبه طی آئینی در اداره کل تبلیغات اسلامی فارس از حجت‌الاسلام والمسلمین رضا طبیب‎‌زاده مجری و کارشناس برنامه «سحرخیزان» ویژه ماه مبارک رمضان شبکه فارس، تجلیل کرد.

ویژه برنامه سحرگاهی سیمای فارس در تلاش بود با برنامه‌های جذاب قرآنی، معنویت لحظات سحرگاهی را برای مخاطبان دوچندان کند.

ارتباط زنده با خبرنگاران شهرستان‌ها و مطلع کردن بینندگان از حال و هوای سحرگاهی این مناطق، ادعیه و مناجات‌خوانی، گزارش‌های مردمی و بیان احادیث و روایات در خصوص ماه مبارک رمضان از جمله بخش‌های این برنامه بود که در طول ماه مبارک رمضان به مدت ۶۰ دقیقه زنده از سیمای فارس روی آنتن می‌رفت.

کد خبر 6081362

دیگر خبرها

  • جلوی تبلیغات غیرقانونی در نمایش‌خانگی گرفته می‌شود
  • هزینه ۱۰۰ میلیاردی سینما برای تبلیغ در شبکه GEM
  • تبلیغات ۱۰۰ میلیارد تومانی سینمای ایران در شبکه GEM
  • بیش از 100 میلیارد تومان هزینه سینمای ایران برای تبلیغ در شبکه جم
  • مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس از مجری برنامه «سحرخیزان» تجلیل کرد
  • تجلیل مادران شهدا از نماینده ولی فقیه و فرماندهان سپاه ایلام
  • پیام نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت روز ارتش
  • عصر شعر آئینی وعده صادق در کرج برگزار شد
  • اعزام بیش ۵ هزار عمره‌گزار به سرزمین وحی
  • اعزام بیش 5 هزار عمره گزار در ماه شوال به سرزمین وحی