Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کرمان با بیان اینکه رتبه میزان رضایتمندی مردم استان ‌از دستگاه‌های اجرایی افتضاح نیست، گفت: ‌اختلاف امتیاز کسب شده استان‌ها بسیار کم است. ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۹ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، محمدجواد فدائی صبح امروز در کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده استانداری کرمان که در سالن پیامبر اعظم(ص) برگزار شد با اشاره به اینکه استان کرمان کرمان رتبه 22 در میزان رضایتمندی مردم از دستگاه‌های اجرایی دارد اظهار داشت: رتبه 22 افتضاح نیست چرا که رتبه اول را که استان قزوین دارد 78.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

75 درصد است و استان کرمان 68.17 درصد مردم آن از دستگاه‌های اجرایی رضایتمندی دارند.

وی با بیان اینکه در مجموع به عنوان یک مثال همه استان‌ها نمره‌ای بین 17 تا 20 را کسب را کردند افزود: در هر صورت باید تمام تلاش خود را به‌کار گرفت تا مردم با رضایتمندی از دستگاه‌های اجرایی خارج شوند.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه باید در جهت رفع مشکلات مردم تلاش کرد گفت: باید با برنامه‌ریزی دقیق و مناسب می‌توان رتبه استان کرمان را در شاخص‌های متفاوت ارتقا داد.

وی با بیان اینکه همه دستگاه‌ها باید تابع نظم و مقررات باشند افزود: در بعضی از کارگروه‌ها مشاهده می‌شود که چون فلان دستگاه دبیر کارگروه است استقبالی از جلسات نمی‌شود و اعضا شرکت نمی‌کنند.

استاندار کرمان: وزارتخانه‌ها به‌راحتی با تغییر مدیران ناکارآمد موافقت نمی‌کننداستاندار کرمان: جبران عقب‌ماندگی‌های استان کرمان نیازمند کار مضاعف استتاکید استاندار کرمان بر ساماندهی کودکان کار؛ مشاهده کودکان کار در سطح شهر قابل قبول نیست

فدائی با اشاره به اینکه متاسفانه برخی دستگاه‌های استان جلسات را جدی نمی‌گیرند گفت: اعضای جلسه باید حضور موثری در جلسات و کارگروه‌ها داشته باشند و در بحث‌ها شرکت و تبادل نظر کنند.

وی با بیان اینکه تمامی دستگاه‌های اجرایی باید به وظیفه خود دقیق عمل کنند افزود: حضور کودکان خیابانی در شهر به هیچ وجه قابل قبول نیست و همه دستگاه‌های عضو باید پاسخگو باشند.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه طرح اجرا شده در رابطه با توانمندسازی در شهرستان ریگان موفق بوده است بیان کرد: باید منابع مالی آن تامین شود تا این ادامه پیدا کند.

محمدرضا جهانگیری مدیرکل آموزش فنی‌ و حرفه‌ای استان کرمان نیز در این جلسه با اشاره به اینکه طرح توانمندسازی گروه‌های هدف مستقر در شهر کرمان از سال گذشته آغاز شده است اظهار داشت: آموزش‌های مهارتی در این طرح اولویت ماست.

مدیرکل آموزش فنی‌ و حرفه‌ای استان کرمان با بیان اینکه در شهرستان ریگان نیازسنجی مهارت‌ها در ابتدا انجام شد و به چند رشته فنی مورد نیاز این منطقه رسیدیم گفت: لوله‌کشی گاز، فرآوری محصولات کشاورزی با محوریت خرما، برق ساختمان، طراحی دوخت و آرایش و پیرایش از رشته‌های مورد نیاز و دارای اولویت منطقه بوده است.

زهرا موسی‌پور مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمان نیز در این جلسه بااشاره به اینکه فنی و حرفه‌ای در شهرستان ریگان فعال شده است اظهار داشت: در حال حاضر در دو بخش مرکزی و گنبکی ریگان دوره‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای در حال اجراست.

انتهای پیام/ش

R7860/P/S6,67/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۷۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار قرمز هواشناسی در جنوب کرمان بدون تلفات جانی/ سیل امسال خسارت کمتری داشته است 

محمدمهدی فداکار بعد از ظهر چهارشنبه ۲۹ فروردین در حاشیه بازدید از رودخانه شور جیرفت گفت: احداث سیل‌بند، لایروبی رودخانه‌ها، همراهی مردم و استقرار دستگاه‌ها و ادوات از جمله دلایل مدیریت بارش باران  طی امسال بوده است‌. 

وی افزود : به لطف خدا امسال شاهد بارندگی خوبی در منطقه بودیم و طبق پیش‌بینی هواشناسی، ۴ شهرستان منوجان، قلعه‌گنج، رودبار جنوب و جازموریان بارندگی قابل توجهی داشتند، علاوه براین در بالا دست‌ها نیز شاهد بارندگی خوبی بوده‌ایم. 

استاندار کرمان با بیان این مطلب که بارندگی امسال موجب حوادث کمتری شده است، بیان کرد: تعداد زیادی از مسیل‌ها و سیل‌بندها اصلاح و رودخانه‌ها لایروبی شد که به عنوان نمونه در منوجان ۴۸ کیلومتر رودخانه لایروبی و سیل بند احداث شد. 

وی مداوم نبودن بارش‌ها را یکی دیگر از دلایل پایین بودن خسارت بیان کرد و افزود: در بخش زیرساختی مشکلاتی در زمینه راه‌ و پل‌ها به دلیل شدت بارش بوجود آمد که در حال برطرف شدن است. 

فداکار با اشاره به اینکه در بخش کشاورزی آسیب زیادی بوجود نیامده است، بیان داشت:  به دلیل اطلاع‌رسانی خوبی که انجام شد،  مردم همراهی رضایت بخشی داشتند که باید از رسانه‌ها نیز تشکر کرد همچنین به لطف خدا هیچگونه حادثه جانی نداشتیم.

وی با بیان این مطلب که ۴ مفقودی در شهرستان عنبرآباد و ارزوئیه داشتیم که همگی پیدا شدند و به آغوش خانواده بازگشتند، بیان داشت: ۴۰ رأس دام نیز تلفات داشتیم و دلیل آن بی‌توجهی به تذکرات داده شده بود، همچنین مختصر قطعی برق نیز در منطقه داشتیم که اصلاح شد. 

استاندار کرمان گفت: در استان کرمان، بیش از ۵۰۰ دستگاه مستقر شده است که ۳۰۰ دستگاه آن فقط در جنوب استان کرمان استقرار پیدا کرده و آماده خدمات‌رسانی به مردم در منطقه بوده‌اند. 

وی بیان داشت: بارشی که از بالا دست وارد هلیل‌رود می‌شود و در نهایت به جازموریان منتقل می‌شود، باعث تقویت جازموریان می‌شود. 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • برنامه‌های ۲۰‌گانه دستگاه‌های اجرایی استان کرمان چیست؟
  • بخش‌نامه تحقق جهش تولید با مشارکت مردم ابلاغ شده است
  • عملیات «وعده صادق» هیمنه دشمن صهیونیستی را در هم شکست
  • هشدار قرمز هواشناسی در جنوب کرمان بدون تلفات جانی/ سیل امسال خسارت کمتری داشته است 
  • استهبان، رتبه نخست فارس در عملکرد اجرایی نهضت ملی مسکن را کسب کرد
  • سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری و زیارت اهمیت زیادی دارد
  • میزان افزایش حقوق فرهنگیان و استخدام معلم جدید در ۱۴۰۳
  • شکرگزاری مردم از بارشهای رحمت الهی در 19 شهرستان کرمان
  • آمادگی دستگاه های اجرایی کرمان برای مقابله با سیل
  • کدام کشورها بیشترین میزان جرایم سایبری در جهان را دارند؟ (+ اینفوگرافی)