Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-23@07:14:24 GMT

خبر بد برای امید ابراهیمی

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۳۷۲۲۰

خبر بد برای امید ابراهیمی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ امید ابراهیمی  خیلی دیر متوجه شد باشگاه الاهلی او را نمی‌خواهد. این بازیکن قصد داشت فصل آینده هم در قطر بازی کند چون درآمدش در آنجا خیلی خوب بود ولی از آنجا که الاهلی خیلی دیر اعلام کرد قراردادش باید فسخ شود، شانس امید برای ماندن در این کشور کم شد. سه باشگاه السیلیه، الوکره و الخور خواهان جذب امید بودند ولی تعلل الاهلی باعث شد تا این سه پیشنهاد از دست برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدین ترتیب شانس بازگشت ابراهیمی به ایران بسیار زیاد خواهد بود. باش گاه پدیده به صورت مستقیم با این بازیکن مذاکراتی داشته است.

252 251

کد خبر 1291673

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه استقلال امید ابراهیمی باشگاه پدیده مشهد باشگاه پرسپولیس لیگ برتر نوزدهم ایالات متحده آمریکا محمدجواد ظریف باشگاه استقلال روسیه سوئد ایران و آمریکا خودرو سپاه پاسداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۷۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شماره گذاری خودرو مشمول پرداخت عوارض شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی ابراهیمی معاون برنامه‌ریزی ستاد نوسازی ناوگان نوسازی و اسقاط خودروهای فرسوده در مصاحبه با رادیو اقتصاد گفت: شماره گذاری کلیه وسایل نقلیه اعم از وارداتی و تولید داخل برای اولین بار در کشور طبق قانون ساماندهی خودرو منوط به پرداخت عوارض شده است.

ابراهیمی بیان کرد: با توجه به قانون ساماندهی و توجه این قانون به مساله زیست محیطی و صرفه‌جویی در مصرف سوخت مساله صورت گواهی اسقاط خودروهای فرسوده در اولویت قرار گرفت که سرعت خروج خودروهای فرسوده را تسریع کند.

وی افزود: در برهه حساس کنونی در خصوص شماره گذاری خودروهای وارداتی با رویکرد خودروهای تجاری و سنگین در آخرین روز کاری سال گذشته آئین نامه‌ای ابلاغ شد که از روز پنج اردیبهشت هم لازم‌الاجرا است. با توجه به افزایش عوارض این خوردها که در این روز، فشار زیادی روی ثبت شاسی‌های وارداتی در کشور داشتیم و میزان گواهی اسقاط برای شماره گذاری هم کم بود.

پرداخت عوارض ریالی برای واردات خودرو و گواهی اسقاط

ابراهیمی اظهار کرد: نیاز کشور برای شماره گذاری بسیار بیشتر از ظرفیت کنونی بود. به دلیل کمبود گواهی اسقاط، فضای نامناسبی ایجاد و قیمت‌های غیررسمی در این حوزه بسیار بیشتر شد.

معاون برنامه‌ریزی ستاد نوسازی ناوگان نوسازی و اسقاط خودروهای فرسوده بیان کرد: به دلیل نبودن گواهی و کم فروشی و رشد قیمت‌ها خارج از ضابطه این تصمیم توسط ستاد نوسازی و طبق تبصره سه آئین نامه سامانه صنعت خودرو به عوارض ریالی مبدل شد.

به گفته وی، تا زمانی که گواهی کافی تولید شود رویکرد ما ریالی خواهد بود و تا زمان تأمین این گواهی به اصل اولیه آن بازخواهیم گشت.

کد خبر 6083345 سمیه رسولی

دیگر خبرها

  • افزایش تعداد گوزن زرد ایرانی در ارسنجان + فیلم
  • تیم هفته امارات با ستاره ایرانی (عکس)
  • عزت اللهی دومین بازیکن برتر شباب الاهلی + عکس
  • گل اول الاتحاد کلبا به شباب الاهلی روی پاس گل مهدی قائدی / فیلم
  • پایان اردوی آمادگی تیم ملی نوجوانان هندبال در دهدشت
  • استقلال آمار‌ها را دور زد!
  • استقلال آمارها را دور زد | همه چیز برای شمس‌آذر، امید برای استقلال
  • حمایت از اجرای طرح نور در قزوین
  • شماره‌گذاری خودرو مشمول پرداخت عوارض شد
  • شماره گذاری خودرو مشمول پرداخت عوارض شد