Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکم مردادماه امسال غلامحسین اسماعیلی، سخنگوی قوه قضاییه اعلام کرد متهم ردیف اول در قتل علیرضا شیرمحمدعلی به اتهام مشارکت در قتل عمد به قصاص نفس و پرداخت دیه صدمات غیرموثر در قتل محکوم شده است. این مقام قضایی همچنین حکم متهم ردیف دوم پرونده را ۲۵ سال حبس و پرداخت دیه صدمات غیرموثر در قتل عنوان کرد.

حالا محمدهادی عرفانیان کاسب می‌گوید روز شنبه به رأی دادگاه اعتراض زده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او توضیح می‌دهد: یک بحث ما موضوع قاتلان بود و دیگری مقصران این حادثه فجیع. یعنی کسانی که با قصورشان این فرصت را به آن دو زندانی دادند که آقای شیرمحمدعلی را به قتل برسانند.

عرفانیان می‌افزاید: سخنگوی قوه قضاییه در یکی از جلسات هفتگی خود با خبرنگاران یک باب امیدواری ایجاد و اعلام کردند ما در موضوعات مختلف با مقصران و کسانی که کوتاهی کردند، برخورد می‌کنیم. از این رو، ما امیدواریم در پرونده آقای شیرمحمدعلی هم با مقصران و کسانی که کوتاهی کردند برخورد شود.

او می‌گوید: متأسفانه در پرونده آقای شیرمحمدعلی دادگاه فقط برای عاملان رأی صادر کرد و به مسئله مقصران این حادثه وارد نشده است. ما به رأی دادگاه اعتراض کرده‌ایم چون درخواست ما این بود که مقصران این حادثه از مدیرکل سازمان‌ زندان‌ها تا رئیس زندان و افسر نگهبان شب نیز محاکمه شوند.

عرفانیان اظهار امیدواری می‌کند دیوان عالی کشور روی این موضوع دقت بیشتری کند تا ان‌شاءالله این حوادث دیگر تکرار نشود.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۷۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین جزئیات از وضیعت پرونده توماج صالحی

مصطفی نیلی وکیل توماج صالحی، درباره آخرین جزئیات حکم صادر شده برای موکل خود گفت: رای صادر شده است، اما هنوز نمی‌دانیم رای صادر شده چیست.

وی ادامه داد: منتظر هستیم که رأی به ما ابلاغ شود، پس از آن استنکاف کنیم و بعد از آن اطلاع‌رسانی صورت گیرد.

وکیل توماج صالحی تاکید کرد: در حال حاضر هیچ اطلاعی از حکم صادره نداریم. احتمال می‌دهم امروز یا فردا حکم را دریافت کنیم.

دیگر خبرها

  • وکیل: دادگاه انقلاب اصفهان توماج صالحی را به اعدام محکوم کرد/ دادگاه بدوی حکم دیوان عالی کشور را «ارشادی» خواند و اجرایش نکرد/ به حکم صادره اعتراض خواهیم کرد
  • آخرین وضیعت پرونده توماج صالحی
  • توضیحات قاضی از دادگاه منافقین/ تشریح اتهامات از سوی وکیل
  • آخرین جزئیات از وضیعت پرونده توماج صالحی
  • آلبانی، اعضای گروهک منافقین را مسترد کند
  • تصاویری از وکیل تتلو در دادگاه
  • لیست دادگاه های تبریز
  • دور دوم رسیدگی به پرونده اعضای گروهک تروریستی منافقین
  • مردم آلبانی استرداد و خروج اعضای گروهک منافقین را از دولت خود مطالبه کنند
  • رابطه جنسی مرد انگلیسی با اجساد