Web Analytics Made Easy - Statcounter

در فاصله یک روز تا آغاز مسابقات لیگ برتر فوتبال، سازمان لیگ هنوز اسامی ورزشگاه‌های چهار دیدار هفته نخست لیگ برتر را اعلام نکرده است. ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۲ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در حالی که تنها یک روز تا آغاز نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال زمان باقی مانده، هنوز تکلیف محل برگزاری چهار مسابقه مشخص نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ در ماه‌های گذشته تأکید کردند که لیگ برتر، تنها با آماده‌سازی شرایط لازم برای تماشاگران برگزار خواهد شد. فراهم کردن بلیت‌فروشی الکترونیکی، شماره‌گذاری صندلی ورزشگاه‌ها، گیت‌های ورودی و نصب دوربین در ورزشگاه، موارد مورد تأکید فدراسیون‌نشینان برای آغاز مسابقات بود.

فتاحی: تمام ورزشگاه‌ها نهایتاً تا چهارشنبه آماده میزبانی از مسابقات لیگ برتر می‌شوند

با این حال مدیران با کمی عقب‌نشینی از این موضع خود، اعلام کردند در صورتی که 6 ورزشگاه‌ برای شروع مسابقات آماده شوند، لیگ نوزدهم برگزار خواهد شد. ورزشگاه‌های آزادی تهران، شهدای شهر قدس، بنیان‌دیزل تبریز، امام علی (ع) سیرجان، شهید وطنی قائمشهر و یادگار امام (ره) تبریز، شش ورزشگاهی هستند که توسط سازمان لیگ برای دو هفته  ابتدایی به صورت رسمی تأیید شده‌اند.

با این حال ورزشگاه‌های خانگی تیم‌های نفت مسجدسلیمان، شهرخودروی مشهد، سپاهان و ذوب‌آهن اصفهان، پارس جنوبی جم، شاهین شهرداری بوشهر، سایپا، صنعت نفت آبادان و فولاد خوزستان مشخص نیست. این در حالی است که نفت مسجدسلیمان، ذوب‌آهن، فولاد و شاهین، تیم‌هایی هستند که در هفته نخست میزبان رقبای خود خواهند بود و  از این میان، نفت و ذوب‌آهن باید فردا (پنجشنبه) به میدان بروند. اگر چه مسئولان باشگاه ذوب‌آهن اعلام کرده‌اند که آمادگی لازم برای میزبانی در هفته اول را دارند اما سازمان لیگ چیزی در این باره به صورت رسمی اعلام نکرده است.

اکنون در فاصله یک روز تا شروع مسابقات، هنوز ورزشگاه محل برگزاری چهار دیدار در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و حتی تیم‌های میهمان نیز تکلیف خود را برای رزرو هتل نمی‌دانند.  اعضای تیم تراکتور که فردا باید با مسجدسلیمان بازی کنند، نمی‌دانند باید در هتلی در اهواز اسکان یابند یا مسجدسلیمان و حتی نمی‌دانند می‌توانند از حمایت تماشاگران خود در این مسابقه بهره ببرند یا خیر.

حتی هنوز سایتی برای تهیه بلیت تماشاگران تیم‌ها طراحی نشده است. باشگاه نفت مسجدسلیمان تنها سامانه‌ای برای ورود تماشاگران طراحی کرده که آن هم به درستی کار نمی‌کند. نکته مشخص در این موضوع این است که سازمان لیگ باید ورزشگاه‌های همه دیدارها را زودتر اعلام می‌کرد تا تیم‌ها و تماشاگران تکلیف خود را بدانند. اتفاقی که هنوز رخ نداده است.

انتهای پیام/

R1402/P/S3,27/CT7 واژه های کاربردی مرتبط ذوب آهن اصفهان نفت مسجد سلیمان لیگ برتر فوتبال ایران ورزشگاه‌های فوتبال ایران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ذوب آهن اصفهان نفت مسجد سلیمان لیگ برتر فوتبال ایران ورزشگاه های فوتبال ایران ذوب آهن اصفهان نفت مسجد سلیمان لیگ برتر فوتبال ایران ورزشگاه های فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۷۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همین مانده رجائیان اخلاق حرفه‌ای را به نکونام یاد دهد!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ حمیدرضا رجبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسینم در واکنش به اظهارات رجائیان مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک که به اتفاقات بازی استقلال با آلومینیوم اشاره کرده بود، گفت: با حرف زدن درباره نیمکت استقلال می‌خواهند خودشان را در این فوتبال گُنده کنند و تیتر رسانه‌ها شوند. آقای رجائیان! همین مانده شما بخواهید اخلاق حرفه‌ای را به جواد نکونام یاد بدهید. اول به سابقه خودتان یک نگاه بیاندازید، سپس به سابقه نکونام و کادر فنی استقلال. خنده‌تان نمی‌گیرد یکسری حرف‌ها را می‌زنید؟ یک بازی انجام شده و تمام شده و رفته است، این همه ادا، اصول و داستان‌سرایی ندارد. حداقل اخلاق حرفه‌ای را رعایت کنید.

وی افزود: رجائیان گفته است نکونام می‌تواند چنین رفتارهایی را در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا کند؟ ما تا کنون دو بار به لیگ قهرمانان رفته‌ و یک بار در جمع چهار تیم برتر قرار گرفتیم. خوب می‌دانیم چطور رفتار کنیم. حتی یک کارت زرد هم در آسیا نگرفتیم. ان‌شاءالله قسمت شما هم شود و لیگ قهرمانان را ببینید و بفهمید هر جایی حرف نزنید و هر چیزی نگویید. آدم از بعضی حرف‌ها خنده‌اش می‌گیرد. قصد نداشتم جواب‌تان را بدهم، ولی اگر در این فوتبال جواب ندهید فکر می‌کنند زبان ندارید. صحبت‌های ایشان توهین به کادر فنی استقلال بود.

مربی تیم فوتبال استقلال خاطر نشان کرد: همین مانده است شما برای نیمکت استقلال نسخه بپیچید. درست است که امسال همه اجازه دارند به ما بتازند و کسی هم دفاع نمی‌کند، ولی ما برای دفاع از حق و حقوق استقلال سکوت نمی‌کنیم، حالا می‌خواهد به شما بر بخورد یا نخورد. برای ما مهم نیست شما چه فکر می‌کنید یا چه می‌گویید، برای ما مهم هواداران، استقلال و گرفتن حق آنهاست. به خاطر همین سکوت نمی‌کنیم که سر استقلال را بِبُرند. نیاز باشد داد هم می‌زنیم و به کسی مربوط نیست. این فوتبال قانون دارد و کسی خلاف قانون رفتار کرد با او برخورد می‌شود. هنوز یادمان نرفته چطور خود شما بعد از یک بازی به خاطر اعتراض به داور به زمین رفتید و فریاد زدید که استعفا می‌دهید. برای ما بد است و برای شما خوب؟ نکند توقع دارید کنار زمین بنشینم و منتظر اجازه شما باشیم؟ در ضمن شما هم به خاطر دوستی با کسی مصاحبه نکنید!

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895172

دیگر خبرها

  • بازی‌های باقی‌مانده پرسپولیس/ سرخ‌ها دور رفت از این ۷ بازی یک امتیاز کمتر از استقلال گرفتند!
  • بازی‌های باقی‌مانده استقلال ترسناک است/ ۴ پیچ خطرناک که دور رفت نکونام امتیاز داد
  • اتفاقی عجیب برای تماشاگران زن در تبریز
  • در اتفاقی عجیب قرمز‌ها آبی‌ها را صدرنشین لیگ برتر کردند
  • سپاهان و شروع جدید فصل سخت از فردا!
  • برنامه هفته‌های پنجم و ششم لیگ برتر فوتبال امید
  • بازی‌های لیگ برتر ایران در چه صورتی بدون تماشاگر می‌شوند؟
  • ژاوی: حضور چهار سرمربی از مکتب بارسلونا در این مرحله اتفاقی نیست
  • پیش‌بینی روز گذشته گواردیولا: لیورپول و آرسنال قطعا پیروز می‌شوند!
  • همین مانده رجائیان اخلاق حرفه‌ای را به نکونام یاد دهد!