Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوزه علمیه «مدینه العلم الکاظمیه» در مراسمی با حضور آیت‌الله العظمی جعفر سبحانی از مراجع عظام تقلید فردا در یزد افتتاح می‌شود. ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۲ استانها یزد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، آیت‌الله العظمی جعفر سبحانی از مرجع عظام تقلید فردا برای شرکت در چهار برنامه به استان یزد سفر می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مهمترین برنامه‌ای که در سفر این مرجع تقلید در یزد انجام می‌شود، افتتاح حوزه علمیه مدینه العلم الکاظیمه است که در بلوار شهید مدرس یزد ساخته و آماده بهره‌برداری شده است.

«انتخابات» و «بیانیه گام دوم انقلاب» محور کرسی‌های آزاداندیشی حوزه علمیه اصفهانالزام مدارس حوزه علمیه به استانداردهای آموزشی و استفاده از آموزه‌های دینیحوزه علمیه با برگزاری همایش‌هایی جایگاه قم را معرفی کند

علاوه بر این سال تحصیلی حوزه‌های علمیه استان یزد هم در مراسمی با حضور این مرجع تقلید افتتاح می‌شود و آیت‌الله سبحانی با طلاب و روحانیون یزدی دیدار می‌کند.

حوزه علمیه مدینه العلم الکاظمیه یزد به همت حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمدکاظم مدرسی یزدی احداث شده و ظرفیت آن نزدیک به 500 نفر طلبه است.

انتهای پیام/ح R41376/P/S6,76/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۷۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت‌ الله سبحانی: مرد باید ببیند پول مالیات کجا خرج می‌شود

آیت‌ الله جعفر سبحانی گفت: مردم باید متوجه شوند که مالیات پرداختی آنها در کشور هزینه می‌شود و به هیچ عنوان مورد اتلاف قرار نمی‌گیرد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آیت‌ الله جعفر سبحانی در دیدار رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور با بیان اینکه مردم باید نسبت به نقش مالیات در آبادنی کشور توجیه شوند، گفت: مردم باید متوجه شوند که مالیات پرداختی آنها در کشور هزینه می‌شود و به هیچ عنوان مورد اتلاف قرار نمی‌گیرد.

وی افزود: مالیات باید از درآمد افراد اخذ شود و درآمد حاصل از فعالیت‌های اقتصادی مشمول پرداخت مالیات شود.

این مرجع تقلید خاطرنشان کرد: نباید منابع مادی کشور مثل نفت و معادن برای هزینه‌های جاری مورد استفاده قرار گیرند چرا که این منابع سرمایه کشور محسوب شده و باید به صورت‌های مفیدتر از آنها بهره برد تا شاهد رشد و شکوفایی هرچه بیشتر در سطح کشور باشیم.

همچنین حسین ملکا رئیس دفتر مقام معظم رهبری در شهر مقدس قم در دیدار رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور خواستار مبارزه با فرار مالیاتی و مطالبه مالیات بر پایه داده های مستند شد.

حجت الاسلام ملکا ضمن تاکید بر مردم داری و تکریم ارباب رجوع تصریح کرد: باید در رسانه ها این موضوع گفته شود که مالیات یک وظیفه شرعی است و به عنوان یک واجب شرعی به آن پرداخته شود.

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور نیز در این دیدار به ارائه گزارش دستاوردهای نظام مالیاتی کشور پرداخت و گزارشی در خصوص سهم مالیات در بودجه عمومی دولت پرداخت.

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور ادامه داد: نظام مالیاتی در راستای حمایت از تولید در یک اقدام بی سابقه نرخ مالیات بر درآمد واحدهای تولیدی را طی دو سال گذشته به ترتیب 5 و 7 درصد کاهش  داده و‌ برای سال 1403 نیز کاهش 5 درصدی را پیشنهاد داده لذا  هدف سازمان کاهش فشار مالیاتی بر واحدهای تولیدی می باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تأکید آیت‌الله نوری همدانی بر توجه به تفسیر قرآن
  • مدیر حوزه های علمیه با آیت الله جوادی آملی دیدار کرد+تصاویر
  • امشب: مراسم سالگرد آیت‌الله بروجردی در مسجد اعظم قم/ 3 ویژگی مرجع فقید
  • جلسات درس اخلاق آیت الله هاشمی علیا برگزار می شود
  • دادگاه ویژه سبب می‌شود که روحانیت ملاحظه بیشتری داشته باشند
  • آموزش و پرورش با سرعت در حال تغییر نسل است
  • آموزش و پرورش با سرعت درحال تغییر نسل است
  • آیت‌ الله سبحانی: مرد باید ببیند پول مالیات کجا خرج می‌شود
  • هدف صهیونیسم از بین بردن اسلام است/ تقویت اتحاد اسلامی؛ وظیفه اصلی امت اسلامی
  • ۲ ضربه مهلک حزب الله لبنان به اشغالگران