Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت‌الله لطف‌الله دژکام چهارشنبه ۳۰مردادماه در دیدار با رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور عنوان کرد: مردم نیز اینگونه رفتارها که ارتباط مستقیم با مردم باشد را می بینند و تاثیر می‌پذیرند..

وی ادامه داد: رویکرد فرهنگی جدید در سازمان تبلیغات اسلامی در کشور منشأ خدمات و برکات بسیاری‌ خواهد بود و رهبری نیز به استفاده از نیروهای جوان در مدیریت‌های مختلف تاکید دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: کسانی که به موضوع تبلیغ می ‌پردازندباید به این روش ادامه دهند؛ البته برای تحقق آن نیاز است کارگاههایی قبل از تبلیغ برگزار شود.

نماینده ولی فقیه در استان فارس بیان کرد: ورود مبلغان و نیروهای فرهنگی به فضای مجازی و استفاده از ابزارهای جدید مجازی نیز از اهمیت بسیاری برخوردار است و از همین رو، طلاب و مبلغان باید به فضای مجازی به چشم یک فرصت برای تبلیغ آموزه‌های اسلامی و انقلابی نگاه کنند و در استفاده از این ابزارها و فضای جدید، تخصص یابند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین محمد قمی نیز در این دیدار با بیان اینکه این سازمان بازوی فرهنگی نماینده رهبر انقلاب در هر استان و منطقه است، ابراز امیدواری کرد این بازو، محکم و متصل به نماینده رهبری در هر منطقه و استان باشد.

وی افزود: انتظار می‌رود در استان فارس و شیراز از سازمان تبلیغات اسلامی حمایت ویژه‌ای شود؛ از سوی دیگر باید محدودیت‌های موجود در زمیه بودجه را نیز در نظر گرفت.

 رئیس سازمان تبلیغات اسلامی ادامه داد: تلاش می‌کنیم باوجود همه محدودیت‌ها، با ابتکار عمل و خلاقیت اقدامات موثر فرهنگی انجام دهیم.

حجت الاسلام و المسلمین محمد قمی صبح چهارشنبه در سفری یک روزه به منظور شرکت در همایش طلایه داران تبلیغ و دیدار با استاندار فارس، نماینده ولی فقیه در استان فارس، روسای هیات مذهبی و جامعه روحانیون شیراز وارد این شهر شده است.

۹۸۸۵ /۱۸۷۶ 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر استان فارس جامعه رهبر انقلاب نماینده ولی فقیه در استان فارس ولی فقیه قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۷۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عیادت نماینده ولی فقیه در استان همدان از کودکان بیمارستان اکباتان

به مناسبت عید نوروز نماینده ولی فقیه در استان همدان و جمعی از مسئولان از کودکان بستری در بیمارستان اکباتان عیادت کردند.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی موثقی نماینده ولی فقیه در استان در این مراسم با اهدا هدایایی به کودکان از آن‌ها دلجویی کردند.

او با آرزوی شفای عاجل و سلامت برای این کودکان، اظهار امیدواری کرد: این کودکان هرچه زودتر با بهبودی کامل به آغوش خانواده بازگردند.

بیمارستان فوق‌تخصصی کودکان اکباتان ۲۷۲ تخت بیمارستانی و بخش‌های درمانی، جراحی کودکان، ارتوپدی کودکان و هماتولوژی کودکان دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • برنامه‌های قرآنی در ۱۳۹ شهر و روستای دشتستان در حال برگزاری است
  • اجرا برنامه‌های قرآنی در ۱۳۹ شهر و روستای دشتستان
  • بازدید نماینده ولی‌فقیه در استان همدان از بیمارستان اکباتان
  • فعال کردن کارگاه‌های راکد در کردستان مورد توجه قرار گیرد
  • مراسم افطاری سازمان تبلیغات اسلامی در استایوم آزادی کار بزرگی بود
  •  دیدار نوروزی رئیس و هیئت‌رئیسه دانشگاه ارومیه با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه
  • تجلیل رئیس سازمان تبلیغات اسلامی از محفل قرآنی امام‌حسنی‌ها
  • ظرفیت‌های مردمی و دولتی پای کار ترویج طرح «زندگی با آیه‌ها» باشند
  • حضور رییس سازمان تبلیغات اسلامی در مراسم محفل قرآنی امام حسنی‌ها
  • عیادت نماینده ولی فقیه در استان همدان از کودکان بیمارستان اکباتان