Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمیدرضا رخشانی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این دوره از رقابت‌های الگوهای برتر تدریس کشور با حضور دبیران ۳۲ استان کشور از ۲۵ تا ۲۹ مرداد در سنندج برگزار شد.

وی ادامه داد: علاوه بر این معلم موفق سیستان و بلوچستان، در بخش تجارب برتر مدیران نیز آرزو نارویی‌نژاد از این استان موفق به کسب عنوان برتر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان بیان کرد: اشراف اطلاعاتی به راهبردهای تدریس لازمه موفقیت در تدریس محسوب می‌شود.

به گزارش ایرنا بخش علمی این جشنواره در سه عنوان «تجارب مدیران و معاونان مدارس، تجارب برتر تدریس دبیران و ارائه مقالات علمی مرتبط با تدریس دبیران و دانشجویان» و در بخش عملی نیز در ۲ قسم غیرحضوری با ۹ عنوان درسی و در بخش حضور نیز در ۲ عنوان درسی برگزار شد که در نهایت ۴۰۰ تجربه ارسال شده از تجارب مدیران و معاونان مدارس ۲۲ برگزیده، ۱۳۳ تجارب ارسال شده  تدریس دبیران  ۱۶ برگزیده و یک هزار و ۵۱ مقاله علمی دبیران و دانشجویان فرهنگیان ۱۰ مقاله برگزیده شد.

۷۳۱۶**۶۰۸۱

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگی آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۷۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان قزوین رتبه نخست توسعه اقتصاد دانش بنیان کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدمهدی اعلایی بعد از ظهر چهارشنبه با انتشار پستی در فضای مجازی اعلام کرد استان قزوین در زمینه توسعه اقتصاد دانش بنیان رتبه نخست کشور را به دست آورده است.

اعلایی در این پست خود آورده است:

کسب رتبه اول کشور در سال ۱۴۰۲، در توسعه اقتصاد دانش بنیان را به فعالین این عرصه در استان قزوین تبریک میگویم. از دانشگاهیان، نخبگان، کارآفرینان و مدیران اجرایی دخیل در کسب این موفقیت به سهم خودم سپاسگزارم.

کد خبر 6088052

دیگر خبرها

  • استان قزوین رتبه نخست توسعه اقتصاد دانش بنیان کشور
  • ۹ رتبه برتر جشنواره سفیران سلامت برای دانش‌آموزان خوزستانی
  • معلمی با حقوق ۳۰ هزار تومانی!
  • درخشش معلم و دانش آموزان گناوه ای در جشنواره سفیران سلامت
  • هنرمند سیستان و بلوچستانی جایزه جشنواره ملی دانش سنتی محیط زیست را از آن خود کرد
  • سوختن برای ساختن
  • دستمزد معلم خصوصی ابتدایی مشهد چقدر است؟
  • تلاش برای ارتقای رتبه علمی آموزش در خوزستان
  • سنجش ۵۱ هزار و ۱۳۰ هزار نوآموز سیستان و بلوچستانی برای ورود به مدرسه
  • شماره تلفن بهترین معلم خصوصی اول دبستان