Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@23:19:11 GMT

بیرانوند و کامیابی نیا خارج از لیست پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۳۷۳۶۸

بیرانوند و کامیابی نیا خارج از لیست پرسپولیس

تا ساعاتی دیگر از سوی کالدرون اولین لیست این تیم برای حضور در اردوی پیش از بازی با پارس جنوبی اعلام خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، مدافع عنوان قهرمانی خود را برای اولین جدال فصل برابر پارس جنوبی آماده می‌کند و بازیکنان این تیم امیدوار هستند تا در پایان تمرین امروز در لیست گابریل کالدرون برای جدال افتتاحیه حاضر شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با این حال به صورت قطعی نام دو بازیکن اکنون از جدال هفته اول خارج خواهد شد. کمال کامیابی نیا که بعد از هفتمین مصدومیت از ناحیه کتف بالاخره تصمیم به جراحی گرفت و بر این اساس نام او از لیست بازی با پارس جنوبی جم خارج خواهد شد.


دیگر بازیکنی که نامش برای حضور در این بازی قرار ندارد علیرضا بیرانوند است؛ دروازه بان ملی پوش و شماره یک پرسپولیس با توجه به اتفاقات جدال با سپاهان اصفهان از سوی کمیته انضباطی با محرومیت یک جلسه‌ای مواجه شده و بر این اساس قادر نخواهد بود همانند فصل گذشته از ابتدای لیگ در کنار دیگر بازیکنان حاضر شود.

پرسپولیس تهران علیرضا بیرانوند کمال الدین کامیابی نیا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران علیرضا بیرانوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۷۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۴ فروردین‌ماه؛ دیدار نوروزی وزیر نفت با کارکنان صنعت نفت

وزیر نفت روز چهاردهم فروردین‌ماه به مناسبت آغاز سال نو شمسی با کارکنان صنعت نفت دیدار می‌کند.

به گزارش شانا، آیین دیدار نوروزی جواد اوجی، وزیر نفت با مدیران و کارکنان صنعت نفت، روز سه‌شنبه (۱۴ فروردین‌ماه) از ساعت ۱۱ تا ۱۲ در ساختمان مرکزی وزارت نفت برگزار می‌شود.

این آیین با حضور معاونان و مدیران عامل شرکت‌های اصلی وزارت نفت و جمعی از مدیران ارشد صنعت نفت انجام می‌شود.

وزیر نفت در پیام نوروزی خود برای سال ۱۴۰۳ به بخشی از دستاوردهای صنعت نفت در سال ۱۴۰۲ اشاره کرده و گفته است: افزایش تولید و صادرات نفت در شرایط تحریم، رکوردشکنی گروه نفت و گاز که بالاترین رشد در میان بخش‌های دیگر اقتصاد ملی بود، برداشت گاز از فاز ۱۱ پارس جنوبی، بهره‌برداری از طرح‌های گازرسانی در کشور، آغاز تولید از میدان‌های سپهر و جفیر، اجرای طرح ملی فشارافزایی پارس جنوبی و امضای قراردادهای بزرگ توسعه میدان‌های نفتی با پیمانکاران داخلی در اسفندماه که یادآور ملی شدن صنعت نفت است، همگی به‌عنوان حاصل تلاش بی‌دریغ شما کارکنان شریف صنعت نفت و به‌مثابه گوهری درخشان در تاریخ ایران زمین خواهند درخشید.

دیگر خبرها

  • فوق ستاره پرسپولیسی به تیم ملی باز می‌گردد؟
  • بزن‌بزن بی‌سابقه در نبرد حساس لیگ یک (عکس)
  • معمای حضور ناگهانی حسینی به جای بیرانوند
  • کامبک به سمت لیگ برتر در بازی بزرگ
  • مرخصی اوسمار ویه‌را به دو ستاره پرسپولیس
  • بازیکن خارجی آبی ها هپاتیت داشت و از ایران رفت | فسخ قرارداد زودهنگام
  • ۱۴ فروردین‌ماه؛ دیدار نوروزی وزیر نفت با کارکنان صنعت نفت
  • چشم انتظاری گارسیا برای بازگشت بیرانوند
  • دروازه‌بان نساجی از لیست خارج شد
  • آمار فوق‌العاده ستاره پرسپولیس در انتخابی جام جهانی!