Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-16@17:39:39 GMT

شماره 49/ مسابقه انس با قرآن «بشارت ۱۴۵۳»

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۳۷۴۵۰

شماره 49/ مسابقه انس با قرآن «بشارت ۱۴۵۳»

به گزارش ایکنا؛ مسابقه پیامکی طرح ملی حفظ قرآن کریم با محوریت جزء سی «بشارت ۱۴۵۳» برگزار می‌شود.
علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه تا ساعت ۲۴ همان روز مهلت دارند تا پاسخ مسابقه را به سامانه ۳۰۰۰۰۱۴۵۳ ارسال کنند. همچنین، قرعه‌کشی این مسابقه نیز روزانه در سایت Qurantv.ir صورت می‌گیرد.
به شرکت‌کنندگان سه هدیه یک میلیون ریالی اهدا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سؤال امروز چهارشنبه، سی‌ام مردادماه
کدام عبارت به طی مراحل مختلف و تغییرات در زندگی انسان اشاره دارد؟
۱لَتَرْكَبُنَّ طَبَقًا عَنْ طَبَقٍ
۲- يَا أَيُّهَا الْإِنْسَانُ إِنَّكَ كَادِحٌ إِلَى رَبِّكَ كَدْحًا فَمُلَاقِيهِ
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا فعالیت های قرآنی مسابقه انس با قرآن بشارت 1453 شماره 49 قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۷۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت بیش از ۱۲ هزار نفر در نوزدهمین آزمون ارزیابی حافظان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، محمد مهدی بحرالعلوم، مسئول دبیرخانه ملی حفظ قرآن کریم در گفتگو با خبرنگار ما گفت: نخستین مرحله نوزدهمین طرح آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان، ۱۴ اردیبهشت در سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این مرحله ۱۲ هزار و ۲۷۴ نفر در حفظ ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و حفظ کل قرآن شرکت کرده اند که از این تعداد ۳ هزار و ۵۳۱ نفر آقا و ۸ هزار و ۷۴۳ نفر خانم هستند.

مسئول دبیرخانه ملی حفظ قرآن کریم ادامه داد: استان تهران با هزار و ۶۷۵ نفر، خراسان رضوی با هزار و ۶۱۶ نفر و اصفهان با هزار و ۳۸۸ نفر بیشترین شرکت کننده را دارند.

بحرالعلوم افزود: در حفظ ۱۰ جزء، چهار هزار و ۱۲ نفر، در ۲۰ جزء هزار و ۸۰۹ نفر و در حفظ کل ۶ هزار و ۴۵۳ نفر متقاضی ثبت نام کرده اند.

وی اظهار کرد: مرحله اول نوزدهمین دوره آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم ساعت ۸:۳۰ چهاردهم اردیبهشت در حوزه‌های مختلف در استان‌های مختلف که آدرس آنها در کارت ورودی داوطلبان ثبت می‌شود، برگزار خواهد شد.

بحرالعلوم تصریح کرد: در این آزمون از هر جزء قرآن کریم، ۵ سوال می‌آید که داوطلبان باید به ۳ سوال مفاهیم و ۲ سوال حفظ قرآن پاسخ دهند. قبول شدگان این مرحله اواخر تیر امسال در آزمون شفاهی شرکت می‌کنند. آزمون مجدد مرحله شفاهی نیز اواخر آبان و آزمون مرحله سوم هم در بهمن سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود و ثبت‌نام متقاضیان نوزدهمین دوره آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان اسفند ۱۴۰۲ انجام شد.

مسئول دبیرخانه ملی حفظ قرآن کریم در ادامه گفت: طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم، مصوبه شماره ۵۷۳ شورای عالی انقلاب فرهنگی است.

بر این اساس، قبول شدگان و دارندگان مدارک تخصصی حفظ می‌توانند از مزایایی همچون اعطای مدرک همتراز کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری، مزایای درجات هنری، امتیازات اداری، استخدامی و اعطای کمک هزینه تحصیلی برخوردار شوند.

دیگر خبرها

  • شرکت بیش از ۱۲ هزار نفر در نوزدهمین آزمون ارزیابی حافظان
  • جاده دسترسی شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل بهسازی و آسفالت می‌‍‌‎شود
  • «مسابقه قرآنی‌ها»؛ محفلی برای حافظان قرآن کریم
  • پایان عملیات تعمیر توربین واحد شماره ۶ نیروگاه دوم سد شهید عباسپور
  • زمان‌بندی آزمون سراسری حفظ ۲۰ جزء قرآن اعلام شد
  • تداوم پخش مسابقه «قرآنی‌ها» از شبکه قرآن و معارف
  • شهیدی که بشارت شهادتش را گرفت
  • آزمون نهایی نهضت ملی «زندگی با آیه‌ها» برگزار می‌شود
  • «خانه» با اجرای امیرمحمد زند از امروز در شبکه یک
  • قهرمان کشتی جهان المپیک را از دست داد