Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان مازندران؛ حبیب حسین‌زادگان، مدیرکل ورزش و جوانان مازندران؛ گفت: صبح پنجشنبه با حضور دکتر جهانگیری، معاون اول رئیس جمهوری، دکتر سلطانی‌فر، وزیر محترم ورزش و جوانان، احمد حسین‌زادگان، استاندار و سایر مقامات ملی و استانی استادیوم شهدای نوشهر به بهره‌برداری می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره باینکه این پروژه هدیه مقام معظم رهبری به مردم غرب مازندران و شهرستان نوشهر است، افزود: بازسازی و توسعه این ورزشگاه با پیمانکاری سپاه کربلا و با همت سازمان بسیج سازندگی صورت پذیرفت و حدود 160 میلیارد ریال صرف بازسازی و بهسازی این ورزشگاه شده است.

حسین‌زادگان با اعلام اینکه روند بازسازی ورزشگاه شهدای نوشهر از سال 1396 آغاز شد اظهار داشت: ظرفیت این ورزشگاه 5 هزار نفر و متراژ پروژه 8300 متر مربع است که ان‌شاءالله به‌صورت رسمی و با حضور معاون اول رئیس جمهور، وزیر ورزش و جوانان و استاندار صبح پنجشنبه به بهره‌برداری خواهد رسید و تقدیم مردم غرب استان می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان همچنین اعلام کرد همزمان با این پروژه، ساختمان جدید اداره ورزش و جوانان نوشهر و خانه بوکس نیز به بهره‌برداری خواهد رسید.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بسیج معاون اول مقام معظم رهبری ورزش و جوانان وزیر ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۷۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جلسه تحویل خط انتقال آب روستای آغبلاغ ولدیان شهرستان خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوی در این جلسه با ارائه گزارش از وضعیت آبی روستای آغبلاغ ولدیان اظهار داشت: با بهره برداری از این پروژه وضعیت آب شرب این روستا ارتقا یافته و شاهد برقراری آب پایدار در روستای آغبلاغ ولدیان خواهیم بود.

در ادامه جلسه با حضور سرپرست معاونت بهره برداری شرکت و پیمانکار و مشاوره پروژه از خط انتقال روستای آغبلاغ ولدیان بازدید و تحویل موقت شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی شد.

شایان ذکر است؛ روستای آغبلاغ ولدیان با ۲۰۵ خانوار و ۶۸۰ نفر جمعیت از روستا‌های عشایری شهرستان خوی بوده و پروژه مذکور توسط اداره عشایر اجرا شده و بهره برداری و نگهداری این خط انتقال بر عهده شرکت آب و فاضلاب است.

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از پست ۶۳ کیلو ولت تاریخانه دامغان
  • بهره برداری از پروژه‌های عمرانی و آغاز عملیات فیبر نوری شهرستان میامی
  • فریدونکنار؛ میزبان مرحله استانی جام شهید عجمیان
  • ۲ پروژه در میامی افتتاح و کلنگ زنی می‌شود
  • برگزاری جلسه تحویل خط انتقال آب روستای آغبلاغ ولدیان شهرستان خوی
  • ۶۰ درصد اعتبارات شهرستان تنگستان تخصیص یافت
  • دانشگاه آزاد قزوین حمایت قاطع خود را از این اقدام غرور آفرین سپاه اعلام می‌کند
  • ماجرای تعریف رهبر انقلاب از همسرشان در حضور یک پزشک | هدیه ای که پس داده شد
  • بیش از ۶۰۰ مددجوی کرمانی مشمول عفو مقام معظم رهبری شدند
  • روایت دکتر مرندی از سال‌ها همراهی با مقام معظم رهبری ؛ ماجرای عبای سوغاتی چه بود؟