Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیته المپیک آمریکا با ارسال نامه ای به تمام ورزشکاران این کشور هشدار داد آنها حق اعتراض در طول برگزاری بازیهای المپیک و هنگام توزیع مدال ندارند.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت WUSA9، مدیر اجرایی کمیته المپیک و پارالمپیک آمریکا به دو ورزشکار این کشور یعنی گوین بری (پرتاب چکش) و ریس ایمبودن (شمشیربازی) هشدار داد حق اعتراض به سرود ملی این کشور را هنگام توزیع مدال در بازیهای المپیک ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این دو ورزشکار در رقابت های پان آمریکن که هفته قبل برگزار شد، این اعتراض را هنگام توزیع مدال انجام دادند. 

سارا هیرشلاند مدیر اجرایی کمیته المپیک و پارالمپیک آمریکا در ادامه یادآور شد به تمام ورزشکاران دیگر نیز هشدار می دهیم که حق چنین حرکاتی را در هنگام توزیع مدال در بازیهای المپیک ندارند و باید نشان دهیم چه جریمه و پیامدی در آینده برای این کار وجود خواهد داشت. 

گوین بریبه هنگام توزیع مدال بازیهای پان آمریکن که در پرو برگزار شد، دست خود را مشت کرد و به نشان اعتراض به سیاستهای دونالد ترامپ بالا برد و ورزشکار دیگر یعنی ایمبودن هنگام پخش سرود آمریکا به نشانه اعتراض زانو زده بود. 

این وظیفه کمیته بین المللی المپیک است که ورزشکارانی که اعتراض های سیاسی در المپیک دارند را جریمه کند. ورزشکاران قبل از بازیهای المپیک فرم هایی را امضا می کنند که نشان می دهد آنها از جریمه های نقض قوانین به دلیل اعتراض های سیاسی آگاه هستند. 

هر دوی این ورزشکارها البته فعلا با جریمه ای روبرو نشده‌اند و می توانند در بازیهای المپیک که سال آینده در بحبحه انتخاباتی ریاست جمهوری آمریکا در توکیو برگزار می شود شرکت کنند. 

ایمبودن شمشیرباز آمریکایی در توئیتی نژادپرستی، قانون حمل اسلحه، رفتار بد با مهاجران و رئیس جمهوری که موج نفرت را در جهان پراکنده است را در فهرست بلندبالای خود به خاطر این اقدام اعتراضی قرار داده است. او اعلام کرد به ناعدالتی اجتماعی در آمریکا اعتراض دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: المپیک ۲۰۲۰ توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۷۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات افزایش مبلغ جریمه‌های رانندگی/ امکان اعتراض اینترنتی به جریمه رانندگی در سال۱۴۰۳

به گزارش خبرآنلاین، رئیس پلیس راهور فراجا از پیگیری برای اجرایی شدن اعتراض اینترنتی به جرائم رانندگی در سال‌جاری خبر داد.

ایسنا در خبری نوشت: سردار سید تیمور حسینی درباره میزان افزایش جرائم رانندگی در سال جدید گفت: نرخ جدید جریمه‌ها هنوز به ما ابلاغ نشده است و ما منتظریم نرخ جریمه‌ها از طرف هیات دولت به پلیس راهور اعلام شود. اما در کل می‌توانم بگویم که جریمه‌های مربوط به تخلفات حادثه‌ساز تا پنج برابر افزایش پیدا می‌کند و البته این افزایش پنج برابری مربوط به تمام تخلفات نیست و همانطور که گفتم در مورد تخلفات حادثه‌ساز تا پنج برابر افزایش مبلغ را خواهیم داشت.

حسینی ادامه داد: بیشترین میزان جرائم مربوط به رانندگی در حالت مستی و مصرف مواد روان‌گردان است. توقیف خودرو، شش ماه ضبط گواهینامه و نمره منفی و معرفی به مراجع قضایی از جرائم این مورد تخلف در نظر گرفته شده است.

رئیس پلیس راهور فراجا با بیان اینکه قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی در سال ۱۳۸۹ به تصویب رسیده و از ابتدای سال ۱۳۹۰ به اجرا گذاشته شد است، گفت: در همین قانون پیش‌بینی شده که پلیس می‌تواند هر سه سال یک بار پیشنهاد افزایش جریمه‌ها را با توجه به نرخ تورم داشته باشد و این پیشنهاد باید در هیات دولت مطرح شود. البته قانون‌گذار فقط راجع به نرخ جریمه مجوز را صادر کرده و نمره منفی و مدت زمان توقیف و سایر مجازات های مکمل و جایگزین به شکل ثابت باقی می‌ماند.

وی درباره پیامک ارسالی از تخلفات برای رانندگان نیز گفت:‌ ما تاکید داریم که حتما و به محض ارتکاب تخلف پیامکی برای متخلف ارسال شد. در متن پیامک اولیه ذکر شده تخلف انجام شده اما در حال بررسی است و پیامک دوم بعد از تایید ارسال می‌شود که شناسه پرداخت در آن وجود دارد معمولا در پیامک دوم خطایی نداریم. از این رو اگر شهروندان پیامکی دریافت کردند که حاوی شناسه پرداخت نبود، نگران نباشند.

حسینی افزود: درصد خطای پیامک دوم بسیار پایین است. عمده خطاها در مورد پیامک‌های اولیه است، اما در هر صورت اگر فردی با بررسی سوابق تخلفات خود متوجه شد که برخی از خطاهای ذکر شده را مرتکب نشده باید اعتراض خود را در واحدهای رسیدگی دنبال کند.

رئیس پلیس راهور فراجا گفت: در همه استان‌ها و شهرستان‌های کشور امکان اعتراض به جریمه وجود دارد. ما در سال ۱۴۰۳ موضوع رسیدگی غیر حضوری اینترنتی را خواهیم داشت که مردم می‌توانند اعتراض خود را در سامانه ثبت کنند و بعد از مطابقت اگر به نتیجه برسیم که ادعای فرد درست است جریمه حذف و پاک خواهد شد.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895814

دیگر خبرها

  • جزئیات افزایش مبلغ جریمه‌های رانندگی؛ روش اعتراض اینترنتی به جریمه‌ها
  • پلیس راهور : افزایش مبلغ جریمه ها هنوز ابلاغ نشده است
  • جزییات افزایش مبلغ جریمه رانندگی و نحوه اعتراض
  • جزئیات افزایش مبلغ جریمه‌های رانندگی/ امکان اعتراض اینترنتی به جریمه رانندگی در سال۱۴۰۳
  • (ویدئو) ویدئویی از ترامپ هنگام رفتن به دادگاه در نیویورک
  • تایید جریمه ۲۰ میلیونی دابو به‌خاطر بدرفتاری
  • تایید جریمه 20 میلیونی دابو به خاطر بدرفتاری
  • جریمه هواداران پرسپولیس قطعی شد
  • اعتراض پرسپولیس در استیناف رد شد؛ سرخپوشان 51 میلیون جریمه شدند
  • پایان برتری زود‌هنگام ترامپ بر بایدن