Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-25@08:51:01 GMT

عیادت پرسپولیسی‌ها از کامیابی‌نیا

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۳۷۷۹۰

عیادت پرسپولیسی‌ها از کامیابی‌نیا

به گزارش وانانیوز، 

به نقل از روابط عمومی باشگاه پرسپولیس، کمال کامیابی‌نیا که مدت‌ها است با آسیب‌دیدگی از ناحیه کتف درگیر است و فصل گذشته با وجود این شرایط برای پرسپولیس بازی کرد، پس از جمع‌بندی کادر فنی، کادر پزشکی و جراحان، زیر تیغ رفت.

هافبک سرخپوشان شب گذشته جراحی شد و حالا باید دوران بهبودی، نقاهت و بازیابی را پشت سر بگذارد تا به میادین باز گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایرج عرب مدیر عامل باشگاه پرسپولیس قبل و بعد از عمل جراحی در صحبت با این بازیکن، پیگیر وضعیت او شد. کادر پزشکی هم تمام مراحل را تحت نظر دارد و دنبال می‌کند.

همچنین محسن خلیلی، خوآگین، اینیگو والنسیا و اعضای تیم، صبح امروز چهارشنبه با حضور در بیمارستان، از کامیابی‌نیا عیادت کردند.

 

 

انتهای پیام/

 

منبع: وانا

کلیدواژه: پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۷۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس

به گزارش  قدس آنلاین، تیم فوتبال پرسپولیس در فاصله ۶ هفته تا پایان فصل بیست و سوم یکی از دو مدعی اصلی قهرمانی به شمار می‌رود و هواداران این تیم از عملکرد بازیکنان و کادر فنی در دیدارهای اخیر رضایت داشته‌اند.

«اوسمار ویه‌را»سرمربی برزیلی پرسپولیس که پس از جدایی یحیی گل محمدی به این سمت منصوب شد توانسته عملکرد خیلی خوبی را داشته باشد و تنها یک بازی برابر آلومینیوم اراک را واگذار کرده و در مابقی دیدارها با کسب امتیاز از زمین خارج شده است.

قرارداد اوسمار با پرسپولیس تا پایان فصل است و هنوز مدیران این باشگاه قرارداد هیچ یک از اعضای کادر فنی را تمدید نکرده‌اند.

اوسمار در این خصوص اظهار کرد: صحبت‌هایی را با مدیریت انجام داده‌ام و دوست دارم در پرسپولیس بمانم اما در بازه زمانی کنونی تمرکز ما روی دیدار جام حذفی و لیگ برتر است و پس از پایان مسابقات تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

دیگر خبرها

  • چاقوی هوش مصنوعی چگونه نظام سلامت را جراحی می‎‌کند
  • ابهام درباره حضور ۲ پرسپولیسی مصدوم
  • مورد جالب ستاره پرسپولیسی/ اوسمار مخالف جدایی بود!
  • اعتراض شدید به رای متفاوت دانیال اسماعیلی‌فر/ پرسپولیسی‌ها سند رو کردند!
  • هفته‌های آخر لیگ و حسرت ۴ بازی بر دل پرسپولیسی‌ها/ گل‌محمدی قهرمانی را مفت از دست داد؟
  • اتحاد پرسپولیسی‌ها به ضرر درویش!
  • واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • دو بانوی ورزشکار پارادوومیدانی کشور مهمان ویژه تمرین پرسپولیس
  • هنانوف پا به توپ شد، عالیشاه و بیرانوند اختصاصی تمرین کردند
  • بانوان ملی‌پوش در تمرین تیم فوتبال پرسپولیس