Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، احمد حسین زادگان پیش از ظهر چهارشنبه در نشست با خبرنگاران به مناسبت هفته دولت با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: سیره و منش شهیدان رجایی و باهنر باید سرلوحه همه مسئولان قرار گیرد و به عنوان یک الگو در جامعه مطرح هستند.

وی با اشاره به شرایط خاص سال جاری تصریح کرد: علی رغم همه مشکلات و تحریم ها، دولت و نظام مقدس اسلامی با همراهی و همدلی مردم و مسئولان به توفیق هایی دست یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: خوشبختانه امسال نیز همانند سال های قبل، پروژه های زیادی در بخش عمرانی، گاز، برق و غیره بهره برداری می شود و مردم از خدمات آن بهره مند خواهند شد.

استاندار مازندران تصریح کرد: باید با نگاه به ظرفیت های درونی برای رفع مشکلات مردم با کمک آنان و ارکان دولت گام برداریم و در استان مازندران نیز با کمک مردم و مسئولان، شرایط سخت در حال مدیریت شدن است تا تحریم ها کمترین اثر را بر زندگی مردم داشته باشد.

حسین زادگان با تاکید بر تلاش همه جانبه برای رفع مشکلات یادآور شد: مازندران در حوزه امنیت و آرامش وضعیت مطلوبی دارد و امیت زمینه ساز بستر برای سرمایه گذاری و اجرای پروژه های مختلف است.

استاندار مازندران به نقش امید اجتماعی و تاثیر آن در رونق اقتصادی اشاره و درباره منطقه آزاد گفت: مدل برای ایجاد منطقه آزاد تعریف شده و سه لکه به عنوان منطقه آزاد معرفی شدند و فرایند تصویب آن در دست اقدام است.

حسین زادگان یادآور شد: مازندران پتانسیل داشتن چند منطقه آزاد را دارد و این طرح در دست پیگیری است.

وی با اشاره به تملک برخی کارخانه ها توسط بانک ها و غیرفعال بودن برخی واحدهای تولیدی به دلیل مشکلات بانکی و نقدینگی تصریح کرد: حفظ اشتغال موجود و افزایش تعداد اشتغال در استان از مهمترین برنامه ها است.

حسین زادگان با اشاره به اینکه بیش از ۶۰ واحد تولیدی از تملک بانکها در استان خارح شده است گفت: کارخانه هایی که دارای نقدینگی هستند نیز توسط بانکها در حال تامین است و با دستگاه هایی مانند تامین اجتماعی و مالیاتی نیز رایزنی هایی شده است.

استاندار مازندران به ظرفیت های مغفول مانده از جمله معدن در استان اشاره کرد و خواستار شناسایی ظرفیت های جدید شد و گفت: قرار شد مطالبات و برنامه ریزی لازم برای شناسایی ظرفیت ها صورت گیرد.

حسین زادگان بر ضرورت تعامل با کشورهای همسایه و سی آی اس تاکید کرد و گفت: باید زمینه های تضمین صادرات در این کشورها فراهم شود و با صندوق ضمانت توسعه صادرات تفاهمنامه ای به ارزش یک میلیارد دلاری منعقد شده است تا میزان صادرات را افزایش دهیم.

کد خبر 4698014

منبع: مهر

کلیدواژه: احمد حسین زادگان استانداری مازندران هفته دولت بوشهر قزوین شیراز شهرکرد عید غدیر خم ایلام خطبه های نماز جمعه گرگان عید سعید قربان روز خبرنگار سانحه تصادف یاسوج هفته دولت اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۷۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۵۰۰ هکتار از مزارع مازندران بایر مانده است/ توقف فینسک

به گزارش خبرنگار مهر، علی بابایی پیش ازظهر سه شنبه در مراسم تودیع و معارفه استاندار مازندران با بیان اینکه در انتخاب استاندار مازندران در ابتدا تماسی با مجمع نمایندگان گرفته نشد، افزود: این درحالی که در حین بررسی و دیشب جلسه‌ای با استاندار جدید مازندران داشتیم.

وی گفت: تمایل داشتیم که معدل حضور استاندار در مازندران به معدل و استاندارد واقعی برسد اما ما به عنوان ناظر بر عملکرد دولت، به نظر و مأموریت دولت احترام می‌گذاریم.

وی پسماند، جنگل، اقتصاد دریاپایه، تغییر کاربری اراضی، ساخت وسازهای غیرمجاز، بیکاری، نخبگان را از جمله مسائل مهم بیان کرد و گفت: مازندران در تمامی شاخص‌ها در کشور حرف برای گفتن دارد و انتظار داریم دو وزیر از مازندران در کابینه حضور داشته باشد.

بابایی تنش‌های آبی را از دیگر مسائل استان مازندران بیان کرد و گفت: کشاورزی طی سال‌های اخیر خسارت‌های زیادی متحمل شدند و بیش از سه هزار و ۵۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی زیر کشت نرفته است.

این نماینده مجلس منطقه آزاد تجاری را مطالبه مردم بیان کرد و نتایج آن را مهم دانست و گفت: استاندار مازندران باید اختیار کامل فعالیت کند زیرا با مقررات دیگر استان‌ها نمی‌توان مازندران را اداره کرد.

وی گفت: مازندران خدمات ملی ارائه می‌دهد ولی سرانه بودجه‌ای استان ملی نیست و باید در این زمینه بین مجلس و دولت تفاهم داشته باشیم.

وی با اشاره به مصوبه دولت در سفر استانی به سمنان درباره سد فینسک گفت: این درحالی که در مازندران با کسری شدید منابع آبی روبرو هستیم و باید ساخت این سد متوقف شود.

کد خبر 6086302

دیگر خبرها

  • تاکید استاندار جدید بر توسعه و توازن یکپارچه مازندران
  • ۳۵۰۰ هکتار از مزارع مازندران بایر مانده است/ توقف فینسک
  • پذیرش سطح عالی و مقطع خارج مدرسه عالی فقه و اصول امام حسین(ع) قم
  • حوضه آبریز «مرزی شرق» از کم بارشی سالیانه خارج شد
  • حوضه آبریز «مرزی شرق» از کم بارشی سالانه خارج شد
  • آغاز شمارش معکوس؛ احتمال قهرمانی رئال مادرید در لالیگا به فاصله ۳ هفته مانده تا پایان فصل
  • سد‌های کبوترلانه کنگاور و قشلاق صحنه در آستانه آبگیری
  • متقاضیان حج تمتع در انتظار اعلام ثبت نام برای ظرفیت باقی مانده
  • احداث کارخانه فرآوری شرط واگذاری معادن جدید استان کرمان
  • ارتباط ستاد بازسازی عتبات با فعالین اقتصادی مغفول مانده است