Web Analytics Made Easy - Statcounter

کلنگ مدرسه استثنایی فرزندان علی بن ابیطالب(ع) با اعتبار ۲ میلیارد تومانی و با حضور مسئولان در پیشوا به زمین زده شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ورامین،  کلنگ مدرسه استثنایی فرزندان علی بن ابیطالب(ع) با حضور مسئولان در پیشوا به زمین زده شد.

 

حسین عباسی فرماندار پیشوا در این مراسم گفت: احداث مدرسه استثنایی یکی‌از دغدغه‌های ما در شهرستان پیشوا بوده و پیگیری‌های زیادی در این راستا صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: تاکنون دانش‌آموزان پیشوایی از مدارس استثنایی شهرستان ورامین استفاده می‌کردند و کلنگ‌زنی امروز مدرسه استثنایی در آستانه عید غدیر خم مایه برکت برای حوزه تعلیم و تربیت پیشوا است.

زی مدارس تامین خواهد شد.

 

عباسی خاطرنشان کرد: احداث آموزشگاه‌ استثنایی و هنرستان کشاورزی دو موضوعی بوده که در کنار توسعه فضاهای آموزشی پیشوا دنبال نمودیم.

 

فرماندار شهرستان پیشوا افزود: امیدواریم ضمن احداث و تکمیل هرچه‌سریع‌تر مدرسه استثنایی، با توجه به ظرفیت‌های گلخانه‌ای منطقه، شاهد تحقق هنرستان کشاورزی در پیشوا نیز باشیم.

 

محسن غفوریان معاون برنامه‌ریزی آموزشی و توانبخشی سازمان آموزش و پرورش استثنایی نیز دراین آئین گفت: ساختن مدرسه در آموزش و پرورش ثواب دارد اما ثواب ساخت مدرسه برای آن دسته از دانش آموزانی که دارای شرایط متفاوت هستند چندین‌برابر دیگر اقدامات خیرخواهانه است.

 

غفوریان اظهار کرد: بالغ بر ۱۵۰ هزار دانش اموز در بیش از ۱۵۰۰ مدرسه تحت پوشش سازمان آموزش و پرورش استثنایی قرار دارند.

 

معاون سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور افزود: هزینه یک دانش آموز استثنایی نسبت به دانش‌آموز عادی، برای دولت و خانواده ۵ برابر است که دولت با افتخار این کار را انجام می دهد.

 

وی افزود: اعتبار این حوزه از ۲۲ میلیارد به ۱۶۴ میلیارد تومان رسیده که نشان از نگاه منعطف دولت دارد و سال گذشته ۳۶۰ نفر دانش آموزان استثنایی در آزمون سراسری قبول شدند و این نشان می‌دهد که با توانمندی این افراد می‌توان زمینه رشد آنها را فراهم ساخت.

 

بر اساس این گزارش، این آموزشگاه ۶ کلاسه در زمینی به مساحت ۸۵۰ مترمربع در در دو طبقه بنا به متراژ ۷۰۰ مترمربع در طی یک‌سال احداث می‌گردد و اعتبار مورد نیاز برای احداث این آموزشگاه ۲ میلیارد تومان برآورد شده که با مشارکت خیران، موسسه نیکوکاری یاران حضرت زهرا(س) و اداره کل نوسازی مدارس تامین خواهد شد.

پایان پیام/659

منبع: شبستان

کلیدواژه: جشنواره طنین مسجد عید غدیر خم سومین جشنواره طنین مسجد غدیر عید غدیر کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان بیرجند محسنی اژه ای معاون اول قوه قضاییه شهرستان پیشوا مدرسه استثنایی کلنگ زنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۷۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار فرمانده آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم رشت با دانش آموزان استثنایی گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ؛ فرمانده آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) رشت با حضور در جمع دانش آموزان مدرسه متوسطه استثنایی حورا گفت: معلمان مدارس استثنایی عاشقانه پای در میدان دانایی گذاشته‌اند تا با آموزش افراد کم توان باید در مدارس خاص تحصیل کنند، چرخه یادگیری متوقف نشود.

وی با بیان اینکه بیست و نهم فروردین ماه یادآور حماسه ماندگار جان برکفان نیروی زمینی فداکار و پرافتخار ارتش جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های نبرد، مجاهدت و ایثار است، افزود: نیرو‌های زمینی ارتش دوشادوش سایر رزمندگان نیرو‌های مسّلح، شجاعانه، با سلحشوری و نقش آفرینی تعیین کننده در برابر دشمنان پلید و قسم خورده این سرزمین، همچون خورشیدی در آسمان پرفروغ جهاد و شهادت و دفاع از کیان و اقتدار ایران عزیز اسلامی، خوش درخشیدند و برگ‌های زرینی در تاریخ پرافتخار دفاع مقدّس و صحنه‌های شکوهمند حراست از امنیّت و تمامیّت ارضی این مرز و بوم رقم زدند.

فرمانده آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) رشت با بیان اینکه امروز ارتش جان بر کف جمهوری اسلامی در دفاع از کشور مقتدرانه ایستاده است و اجازه دخالت به هیچ بیگانه‌ای در امور کشور را نخواهد داد.

امیر دریاداردوم منصور لشنی افزود: به کوری چشم دشمنان ما سربازان امام زمان در زیر سایه پرچم سه رنگ مهین عزیز اسلامی مان در کنار دیگر برادران خود در نیروی انتظامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایستاده ایم.

جهانگیر عبدی رئیس آموزش پرورش استثنایی گیلان هم در این دیدار با تبریک سالروز ارتش جمهوری اسلامی گفت: پوشیدن لباس مقدس ارتش افتخاریست که دلاورمردان ارتش به آن نائل آمدند نیرو‌هایی که در تامین امنیت و آرامش این مرز و بوم از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

وی توجه به دانش آموزان کم توان با شرایط خاص را امری ضروری دانست و افزود: برای ارائه آموزش و تحصیل به دانش آموزان کم توان داشتن امکانات بسیار مهم و اساسی است که امیدواریم سازمان‌ها و نهاد‌ها در این مسیر ما را یاری کنند.

در این دیدار گروه رزم نواز این واحد آموزشی سرود اجرا کردند و فرمانده آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) رشت از کلاس‌ها و امکانات آموزشگاه دانش آموزان استثنایی حورا دیدن و در راستای مردم یاری برای تامین برخی از نیاز‌های آموزشی این آموزشگاه کمک کرد.

دیگر خبرها

  • دیدار فرمانده آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم رشت با دانش آموزان استثنایی گیلان
  • تجهیز ۹۰ سالن برای امتحانات نهایی در استان ایلام
  • احداث مدرسه ۶ کلاسه صالح شهر در دستور کار قرار گرفت
  • به زمین زده شدن ­کلنگ ساخت ایستگاه آتش نشانی در تهران
  • تعیین اعتبار ۲۰هزار میلیاردی برای تکمیل باغ راه حضرت زهرا(س)
  • بیشترین ساختمان‌های ناایمن در منطقه ۱۱/ کلنگ ایستگاه جدید آتس‌نشانی به زمین زده شد
  • کلنگ‌زنی ایستگاه آتش‌نشانی محله نواب/ ساختمان‌های حاشیه اتوبان نواب هنوز پایان‌کار ندارند
  • کلنگ احداث پروژه تقاطع غیرهمسطح دفاع مقدس بر زمین زده شد
  • افزایش اعتبار سرویس‌های مدارس استثنایی
  • آموزش و پرورش به مشکلات معلمان مدارس استثنایی توجه کند