Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-19@03:12:20 GMT

معرفی کتاب توسط حاج محمود کریمی + عکس

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۳۷۸۹۸

معرفی کتاب توسط حاج محمود کریمی + عکس

حاج محمود کریمی همانند جشن‌ها و اعیاد گذشته در هیأت رایت العباس(ع) در اعیاد کتابی را به مردم معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در مراسم جشن عید غدیر خم که با مداحی حاج محمود کریمی در هیأت رایت العباس (ع) امام‌زاده علی‌اکبر (ع) چیذر برگزار شد، این مداح اهل بیت (ع) به رسم مراسم های جشن و مولودی خوانی خود به معرفی کتابی فاخر  پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
      بنا بر این گزارش، رمان «ناقوس‌ها به صدا در می‌آیند» نوشته ابراهیم حسن بیگی  درباره زندگانی امام علی (ع) در جشن عید غدیر خم توط حاج محمود کریمی معرفی شد.       گفتنی است، این رمان از کلیسایی آغاز می‌شود که مردی تاجیک برای فروش کتابی که پیدا کرده به نزد کشیش کلیسا می‌رود. این کشیش عاشق کتاب‌های خطی و قدیمی است. با دیدن این کتاب به ارزش تاریخی آن پی‌می‌برد، اما پس از خواندن کتاب به ارزش حقیقی کتاب یعنی همان شخصیت امام علی بن ابیطالب  پی‌می‌برد و با او آشنا می‌شود.  

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: محمود کریمی مداح اهل بیت رمان و داستان عید غدیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۷۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشنایی با اولین گلزن ایران در جام ملت‌های ۲۰۲۴ تایلند

به گزارش "ورزش سه"،  مهدی کریمی که فصل گذشته با گیتی‌پسند قهرمان بلامنازع لیگ فوتسال ایران شد، یک چپ‌پای خوش‌تکنیک و ساکت است که حرف‌هایش را با توپ در زمین می‌زند.

او‌ که در کارنامه ملی‌اش بیش از ۳۰ گل دارد، دومین جام ملت‌هایش را تجربه می‌کند. کریمی در جام ملت‌های کویت سه گل به ثمر رساند و حالا در اولین دیدار مرحله گروهی هم گل اول ایران را با ضربه‌ای غیرقابل مهار از بین دفاع فشرده افغانستان به تور چسباند تا ایران به سوی اولین پیروزی قدم بردارد.

مهدی کریمی که شماره ۱۱ ایران را به تن می‌کند متولد ۱۳۷۵ است و علاوه بر قهرمانی در جام ملت‌ها با اشتیاق کامل چشم به درخشش در جام جهانی ازبکستان ۲۰۲۴ دارد.

دیگر خبرها

  • توجه بیشتر به مشاهیر ادبی در نمایشگاه کتاب به گردشگری ادبی کمک می‌کند
  • آشنایی با اولین گلزن ایران در جام ملت‌های ۲۰۲۴ تایلند
  • تازه‌ترین اخبار کتاب معرفی شد
  • مسابقه بزرگ کتابخوانی به مناسبت شهادت امام علی (ع) + جوایز ویژه
  • معرفی بیش از هزار و ۲۰۰ نفر متقاضی برای دریافت تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی در استان تهران
  • نگاهی به اندیشه‌های عرفانی اُشو، در «کتاب فرهنگ»
  • «تاریخ طب در ایران» معرفی و بررسی می‌شود
  • ضرورت معرفی خدمات انقلاب اسلامی درعرصه عمل وخدمت
  • کتابی که با آن تنها گریه کردم
  • نیما در کتابفروشی‌های پاکستان