Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان، پنجمین اردوی تیم ملی پومسه و کیورگی تکواندو بانوان ناشنوای کشور برای حضور موفق در نهمین دوره بازی های آسیایی ناشنوایان در هنگ کنگ، از صبح روز یکشنبه ۱۰ شهریور ماه در خانه تکواندو شهرستان سنندج برگزار می شود.

بانوان ملی پوش ناشنوای تیم ملی تکواندو کشورمان به منظور کسب آمادگی حضور در نهمین دوره بازی های آسیایی ناشنوایان به میزبانی هنگ کنگ تاکنون چهار مرحله اردوی تدارکاتی را در هردو بخش پومسه و کیورگی در شهرهای مختلف کشور برگزار کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه اردوهای آمادگی تیم ملی تکواندو ناشنوای کشورمان با حضور دو ورزشکار در بخش پومسه و چهار ورزشکار در بخش کیورگی از صبح روز یکشنبه ۱۰ شهریورماه تمرینات خود را در این اردوی ده روزه زیر نظر پریسا خانی سرمربی پومسه و آزاده یاسایی سرمربی کیوروگی تیم ملی تکواندو بانوان ناشنوای کشور به میزبانی سنندج آغاز می کنند.

نسیبه شهبازی بانوی تکواندوکار کردستانی نیز پس از انتخاب به عنوان عضو ثابت تیم ملی تکواندو و حضور در مراحل مختلف اردوهای تدارکاتی به این مرحله از اردوی تیم ملی تکواندو در بخش کیوروگی دعوت شده است.

گفتنی است شهبازی اولین طلای تکواندوی بانوان ناشنوای ایران در رقابت های المپیک ناشنوایان ترکیه را در کارنامه ورزشی خود دارد. نهمین دوره بازی های آسیایی ۲۰۱۹ ناشنوایان از ۱۰ الی ۲۱ آبان ماه در هنگ کنگ برگزار خواهد شد.

کد خبر 4697947

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم ملی تکواندو سنندج مسابقات بین المللی ورزشی بوشهر قزوین شیراز شهرکرد عید غدیر خم ایلام خطبه های نماز جمعه گرگان عید سعید قربان روز خبرنگار سانحه تصادف یاسوج هفته دولت اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۷۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفتمین اردوی تیم ملی هاکی بانوان ایران در انزلی برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون هاکی، در این اردو ، ۲۰ بازیکن تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی انجام خواهند داد.

تیم ملی هاکی سالنی بانوان که جایگاه پنجم آسیا را دارد خود را جهت حضور قدرتمند و حضور در سکو در مسابقات آسیایی پیش رو که به میزبانی تایلند در اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد و انتخابی جام جهانی نیز هست آماده می کند.

کد خبر 6076595

دیگر خبرها

  • سنندج، میزبان مسابقات انتخابی تیم ملی دارت
  • پنجمین جلسه هماهنگی کارگروه برگزاری بازی‌ آسیایی 2024 ناشنوایان
  • اردوی تیم ملی سپک تاکرا در سنندج
  • یک ایرانی عضو کمیته فنی پومسه اتحادیه تکواندو آسیا شد
  • آغاز اردوی آماده سازی تیم ملی سپک تاکرا در سنندج
  • خدامرادی عضو کمیته فنی پومسه در اتحادیه تکواندو آسیا شد
  • نماینده تکواندو مازندران راهی مسابقات بین المللی صربستان شد
  • دریاچه آزادی میزبان مرحله دوم اردوی تیم آب‌های آرام جوانان
  • بندرانزلی میزبان هفتمین اردوی تیم ملی هاکی بانوان
  • هفتمین اردوی تیم ملی هاکی بانوان ایران در انزلی برگزار می شود