Web Analytics Made Easy - Statcounter

داوود نوروزی مسئول بسیج سازندگی شهرستان زیرکوه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسيج از خراسان جنوبی اظهار داشت:  گروه جهادی پزشكی رضوان از دانشگاه های تهران در اردوی هفت روزه یادبود شهید آتشدست با تعداد 35 نفر پزشک شامل متخصص مامايي، پزشك عمومي، فيزيوتراپ و گروه كامل دانپزشكي در زمينه هاي جرم گيري دندان، عصب كشي،  پر كردن و كشيدن دندان به شهرستان زیرکوه اعزام می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: این گروه جهادی از دوم تا هفتم شهريور ماه در  روستاهاي مرزي همت آباد و چشمه بيد به خدمت رساني خواهند پرداخت و در روز آخر متخصص زنان و  زايمان ، اطفال و داخلي هم به اين گروه اضافه مي گردند.

نوروزی ادامه داد: اين گروه  توسط بسيج جامعه پزشكي و بسيج سازندگي اعزام خواهند شد و به درمان رايگان بيماران در روستاهاي مرزي و محروم خواهند پرداخت.

مسئول بسیج سازندگی زیرکوه از  خدمت رساني گروه جهادي فرهنگي سيدالشهدا(ع) از دوم شهريور ماه در زيركوه خبر داد و گفت: گروه جهادي فرهنگي سيدالشهدا(ع)  به مدت يك هفته در روستاهاي بالاكوه (سورند، مناوند و...) در زمينه هاي عمراني، فرهنگي و آموزشي به خدمت رساني خواهند پرداخت.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۷۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آئین شکرانه خدمت زائران نوروزی حضرت رضا (ع) 

دریافت 72 MB

تصویربردار: سیدحسین میرپور

کد خبر 6082209

دیگر خبرها

  • فعالیت ۷۴۰ گروه جهادی در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد
  • جامعه نخبگان مورد توجه مسئولان قرار گیرد
  • مسئولان به جامعه نخبگان توجه داشته باشند
  • آئین شکرانه خدمت زائران نوروزی حضرت رضا (ع) 
  • فعالیت‌های محرومیت‌زدایی ۱۵ گروه جهادی دانشجویی در گنبدکاووس
  • برگزاری مراسم شکرانه خدمت قرارگاه عملیاتی زائران نوروزی مشهد
  • فعالیت ۷۴۰ گروه جهادی در مناطق مختلف استان
  • خدمات رسانی گروه جهادی حیدریون در مناطق کم برخوردار
  • فعالیت هزارو ۵۷۲ گروه جهادی در نوروز و رمضان ۱۴۰۳
  • بانک‌ها و بیمارستان‌ها در روز پنج‌شنبه تعطیل نخواهند بود