Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، فروشگاه تک کادو از سال ۹۵ آغاز به کار کرده است و تا به امروز توانسته فعالیت خود را ادامه و توسعه دهد، فروشگاهی که بصورت اختصاصی در زمینه کادو تولد فعالیت می‌کند. این فروشگاه اینترنتی با محصولات باکیفیت، زیبا و خاص خود و همچنین پک‌ها و ست‌های منحصر به فرد و جذاب، توانسته تا طرفداران و مشتریان خاص خود را بیابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این فروشگاه شما براحتی می توانید کادو تولد برای دختر خانمها و زنان، کادو برای مرد ها و پسران و همچنین کودکان را براحتی هرچه تمام تر انتخاب کرده و سفارش دهید و در کمترین زمان ممکن بصورت کادوپیچی شده درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید.

برای آشنایی بیشتر شما عزیزان با این فروشگاه، چند نمونه از محصولات آن را در این مقاله به شما پیشنهاد و معرفی می نماییم.

۱- پک کادو زنانه و دخترانه پارمیدا

پک هدیه پارمیدا از یک نیم ست نقره قلبی شکل تشکیل شده است که در یک جعبه هدیه کشودار زیبا قرار گرفته و با گل های فومی تزیین شده است. نیم ست نقره آن بسیار زیباست و یک انتخاب هوشمندانه برای یک کادو خاص و عاشقانه بحساب می آید.

این نیم ست در داخل کشوی جعبه هدیه قرار می گیرد و قسمت بالایی جعبه هدیه همانطور که در عکس می بینید با گلهای رز فومی قرمز و سفید پر می شود و حرف لاتین دلخواه مشتری بر روی آن قابل اجرا خواهد بود.

این پک هدیه تولد زنانه و دخترانه خاص علاوه بر اینکه بسیار زیباست و می تواند یک سورپرایز بزرگ باشد از قیمت تمام شده بسیار مناسبی هم برخوردار است.

۲- ست هدیه ۵ تکه کیف پول و کمربند ماسیمو دوتی

یکی از پرفروشترین ست های هدیه مردانه فروشگاه تک کادو، ست ۵ تکه ماسیمو دوتی مدل MD۴ است که از یک کیف پول جیبی، یک جاکارتی، یک جاسوئیچی، یک تسمه و یک سگک کمربند تشکیل شده است.

این ست از جنس فوم طرح چرم تولید شده و در یک جعبه بسیار شیک چیدمان شده است و یک هدیه و کادو برای مرد ها بحساب خواهد آمد.

۳- پک کادو تولد دستبند نقره آیلین

پک آیلین یکی از هدیه های تولد زنانه و دخترانه پیشنهادی ما به شماست. این پک هدیه زیبا از یک دستبند نقره تشکیل شده که در وسط گلهای مصنوعی بسیار زیبا قرار گرفته و تزیین شده است.

دستبند نقره اینکار از تلفیق نماد قلب و بینهایت بوجود آمده است که هم یک هدیه زیباست و هم یک پیام عاشقانه برای طرف مقابل شما خواهد داشت و آن پیام عشق بیکران و بینهایت شما به معشوق است!

این دستبند در داخل یک جعبه هدیه کوچک قرار گرفته و سپس در گوشه یک جعبه هدیه بزرگتر قرار داده می شود و دورادور آن با گلهای مصنوعی شبه طبیعی تزیین می شود.

۴- ست کادوی مردانه قمقمه NB.co مدل NB۵۶۲

ست مدل NB۵۶۲ از یک قمقمه و ۴ عدد پیک تشکیل شده که در داخل یک جعبه شیک، محکم و زیبا چیدمان شده‌اند. این ست یک کادو جذاب برای مرد ها و پسران جوان بحساب می آید که می توانند در هر کجا که دلشان خواست نوشیدنی مورد علاقه خود را میل کند.

۵- ست هدیه ساعت و دستبند Disu

این ست ساعت و دستبند ظاهرا یکی از پرفروشترین محصولات فروشگاه تک کادو بحساب می آید. این ست از یک ساعت فانتزی سرخ آبی رنگ زیبا و یک جفت دستبند طرح سنگ به همان رنگ تشکیل شده که در داخل یک جعبه هدیه شیک قرار می‌گیرد. این ست هدیه را می‌توانید به‌عنوان کادو تولد برای دختران نوجوان تا زنان جوان تهیه کنید.

۶- ست هدیه NB.co مدل NB۴۰۴

این ست ۴ تکه از یک جاکارتی، دو عدد خودکار و یک جاسوئیچ تشکیل شده است که در داخل جعبه زیبایی قرار گرفته‌اند. این ست یک هدیه شیک برای مرد ها بحساب می‌آید و می‌توانید آن را علاوه برافراد خانواده و فامیل، برای همکاران و کارمندانتان نیز در نظر بگیرید.

۷- پک کادو نیم ست نقره کارولین

پیشنهاد دیگر ما برای کادو زنانه در این مقاله، پک کادو کارولین است و شما اگر مشتاق شده اید تا محصولات دیگر این فروشگاه اینترنتی را نیز ببینید حتما به تک کادو سربزنید چراکه ما در اینجا تنها مشت نمونه خروار را معرفی کرده‌ایم!

پک کارولین از یک نیم ست نقره تشکیل شده است که یک تزیین خاص و فوق العاده دارد. این نیم ست نقره در داخل یک جعبه مخصوص نیم ست قرار داده می شود و سپس در داخل یک جعبه هدیه بزرگتر قرار می گیرد و تمام سطح آن با گلهای فومی سفید پوشانده می شود و در وسط این گلهای سفید مشتری می تواند حرف لاتین دلخواه خود را سفارش دهد تا با گلهای صورتی رنگ اجرا شود.

این مطلب، یک خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 4698037

منبع: مهر

کلیدواژه: فروشگاه اینترنتی تولد نوزاد کفش هدیه سفرهای تابستانی گروه خودروسازی سایپا عید سعید قربان افق کوروش بلیت هواپیما بانک پاسارگاد سرقت اشتغال زایی گردشگری فروشگاه شهروند عید غدیر خم بانک رفاه کارگران غذای سالم ایران خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۸۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه ساخت دستگاه جوجه کشی با استفاده از یک جعبه پلاستیکی (فیلم)



منبع:فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: نحوه ساخت قابلمه و زودپز در یک کارخانه پاکستانی (فیلم) سقوط دلخراش یک کارگر در چاهک آسانسور (فیلم) نحوه ساخت دستگاه جوجه کشی با مواد دور ریختنی (فیلم)

دیگر خبرها

  • عطر‌های خوشبو برای سال ۱۴۰۳ معرفی شدند
  • معرفی ویژه برنامه‌های تلویزیون در شب‌های گرامی قدر
  • معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد
  • معرفی ویژه برنامه‌های رادیویی رسانه ملی در شب‌های قدر
  • معرفی آداب و رسوم ماه رمضان استان‌ها در رادیو پیام
  • عکس| سلام ویژه سروش رفیعی بعد از جشن تولد
  • بهترین سال ورزش ایران در المپیک و سال تولد بهترین المپین ایران، سال نهنگ بودند
  • بازگرداندن ۳ میلیارد طلا توسط راننده تاکسی آران و بیدگلی
  • نحوه ساخت دستگاه جوجه کشی با استفاده از یک جعبه پلاستیکی (فیلم)
  • دیدار نوروزی و رمضانی مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی با عوامل برنامه‌های ویژه رمضان در طبس