Web Analytics Made Easy - Statcounter

آکادمی شانگهای از سال ۲۰۰۳ اقدام به انتشار دانشگاه‌های برتر جهان می‌کند و امسال هم ۱۰۰۰ دانشگاه برتر جهان معرفی شدند؛ بر این اساس، دانشگاه تهران توانست برترین دانشگاه کشور شود. ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۲ اجتماعی علم و تکنولوژی نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ آکادمی شانگهای از سال 2003 اقدام به انتشار دانشگاه‌های برتر جهان می‌کند و امسال هم 1000 دانشگاه برتر جهان معرفی شدند که در این میان دانشگاه تهران توانست برترین دانشگاه کشور شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانشگاه تهران در سال جدید در تراز 300 تا 400 جهانی در این نظام رتبه‌بندی قرار می‌گیرد؛ 13 دانشگاه ایرانی در رتبه‌بندی جدید شانگهای قرار دارند و این  در حالی است که کشورهای ترکیه، مالزی، مصر و عربستان به ترتیب 12، 5، 5 و 4 نماینده در میان 1000 دانشگاه برتر در این رتبه‌بندی داشته‌اند.

رتبه دانشگاه‌های کشور در تولید علم

 


 انتهای پیام/

R1356/P/S2,25,1313/CT1 واژه های کاربردی مرتبط دانشگاه های جمهوری اسلامی ایران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دانشگاه های جمهوری اسلامی ایران دانشگاه های جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۳۸۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختران جوان ایران در جایگاه دهم آسیا

کنفدراسیون فوتبال آسیا رنکینگ تیم‌های زیر ۲۰ سال بانوان را اعلام کرد

طرفداری | پس از به پایان رسیدن رقابت‌های جام ملت‌های فوتبال بانوان زیر ۲۰ سال آسیا- ازبکستان ۲۰۲۴، کنفدراسیون فوتبال آسیا رتبه بندی نهایی را بر اساس نتایج اعلام کرد.

رتبه بندی اعلام شده از سوی AFC شامل حضور تیم‌ها در مرحله مقدماتی و نهایی است. بدین ترتیب تیم ملی فوتبال دختران زیر ۲۰ سال ایران در جایگاه دهم آسیا قرار دارد.

تیم‌های کره شمالی، ژاپن و استرالیا در رده‌های اول تا سوم جای دارند.

دختران جوان ایران در جایگاه دهم آسیا

 

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • اندی رابرتسون و انجام چالش رتبه بندی 5 هافبک برتر اروپایی بدون دانستن نفرات بعدی / فیلم
  • جهش چشم‌گیر استقلال در آسیا
  • استقلال از پرسپولیس و سپاهان جلو زد!
  • رتبه جهانی استقلال، بالاتر از پرسپولیس و سپاهان
  • ارتقای رتبه ترکیه
  • جایگاه دهم آسیا سهم دختران جوان فوتبال ایران
  • دختران جوان ایران در جایگاه دهم آسیا
  • دختران فوتبالیست جوان ایران در جایگاه دهم آسیا
  • تیم فوتبال دختران جوان ایران در جایگاه دهم آسیا
  • رتبه بندی شرکت‌ های بیمه ای بزودی اجرایی می شود